ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 1-5/11 Α’ΤΜΗΜΑ

1.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Αυτήν την εβδομάδα στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων συνεχίσαμε την ενότητα ποδήλατο αλλα με την μορφή εργαστηρίου. Γνωρίσαμε και πειραματιστήκαμε με το σύρμα πίπας εξασκώντας τα μικρά μας δαχτυλάκια αλλα και την αντίληψη μας. Με βάση το πρότυπο της δασκάλας βήμα βήμα κάθε παιδί ξεκίνησε να αντιγράφει και να πειραματίζεται με το υλικό προσπαθώντας με τις κατάλληλες κινήσεις να κατασκευάσει το σκελετό του ποδηλατου. Πρώτα κατασκευάσαμε τις ρόδες, στη συνέχεια προσθέσαμε το τιμόνι και στο τέλος την σέλα. Όλα τα παιδιά εργάστηκαν φιλότιμα και τα πήγαν πολύ καλά γιατί ήταν η πρώτη φορά που πειραματιστήκαμε με αυτο το υλικό και ανακαλύψαμε οτι μπορούμε να κατασκευάσουμε κάτι με αυτο.

20211102 09554420211102 095536

Στη συνέχεια προβληματιστήκαμε για το πώς μπορούμε να φτιάξουμε εναν ποδηλατόδρομο για να βάλουμε πάνω τα ποδηλατάκια μας.Καταλήξαμε οτι μπορούμε να τον φτιάξουμε και με μαρκαδόρο και με πλαστελίνη και με τουβλάκια και με μαρκαδόρους. Έτσι χωριστήκαμε σε όμάδες και κάθε παιδί επέλεξε την ομάδα που θα εργαστεί .Η ομάδα πχ με τους μαρκαδόρους η ομάδα με τις πλαστελίνες.

20211102 10411220211102 10422520211102 112253

Αφού βάλαμε τα ποδηλατάκια μας επάνω προέκυψε η ανάγκη να βάλουμε και το σωστό σήμα που μας δίνει την πληροφορία οτι ”εδώ είναι ποδηλατόδρομος.Έτσι δόθηκε η αφορμή να κάνουμε επανάληψη στα σήματα, να θυμηθούμε το χρώμα της πινακίδας που δίνει πληροφορία και το σύμβολο που αυτη θα επιδυκνείει.Τα παιδιά εργάστηκαν και το καθένα έφτιαξε  το σήμα του.

Στο τέλος τα παιδιά γύρισαν στις αρχικές τους ομάδες συνεργάστηκαν και έδωσαν την τελική μορφή της κατασκευής.

20211102 110211  20211102 11184220211102 11234920211102 11243520211102 112532 1Screenshot 20211105 231402 Gmail

Όλα τα παιδιά δούλεψαν καταπληκτικά έδωσαν μια τελική μορφή σε μια κατασκευή με επιμέρους στοιχεία που εξελίχθηκε σταδιακά καθώς προέκυπτε η ανάγκη δίνοντας δηλαδή στην εργασία μας νόημα και ενδιαφέρον για τα ίδια τα παιδιά.

Συγχαρητήρια σε όλους

Επιπρόσθετα για το εργαστήρι με τα ποδήλατα είχαμε την δυνατότητα να δούμε κράνη ποδηλάτου και να θυμηθούμε τα χρώματα μαθαίνοντας την έννοια ”δίχρωμο”

 

Παράλληλα αυτην την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τα ατυχήματα αφου προβληματιστήκαμε με εικόνες που προβλήθηκαν στην οθόνη.

Μετα απο μια γόνιμη συζήτηση και αφου ανταλλάξαμε γνώμες και εμπειρίες κατασκευάσαμε ενα συνεφόλεξο σε σχέση με αυτά που καταλήξαμε οτι μπορεί να είναι οι αιτίες ενος ατυχήματος στο δρόμο.  Προσεγγίσαμε και βιωματικά το ατύχημα στην περίπτωση που κάποιος προσπερνάει χωρίς να ελέγξει καλά τον δρόμο.

DSCF0102     DSCF0098DSCF0099

 

 

2.ΑΓΓΛΙΚΑ

Αυτην την εβδομάδα τα παιδιά παίξαν ενα βιωματικό παιχνίδι με τα σήματα οδηγώντας ενα αυτοσχέδιο ποδηλατάκι με ρολό υγείας περνώντας απο διάφορα σήματα.Το παιδί έπρεπε να ξεκινήσει με την εντολή ”go!” να σταματάει στο stop να κοιτάει αριστερά δεξιά να ελλατώνει ταχύτητα στο πορτοκαλί φανάρι να περνάει με το πράσινο να προσπεράσει την πινακίδα με το απαγορεύεται το πάρκινγ και να παρκάρει στην σωστή πινακίδα.

Παράλληλα ασχολήθηκαν με τα χρώματα και τα αυτοκίνητα .Αφού άκουσαν στα αγγλικά με την επίδειξη εικόνων τα χρώματα και τα αυτοκίνητα παίξαν δυο παιχνίδια. Στο πρώτο έπρεπε σε ομάδες των τριών με την κατάλληλη οδηγία(bring me 3cars purple) να φέρουν την κατάλληλη εικόνα και στο δεύτερο παιχνίδι να πηδήξουν jump on στο χρώμα που έλεγε η δασκάλα.

DSCF0106DSCF0109DSCF0110

Μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε την εβδομάδα διαβάσαμε απο ενα εξαιρετικό βιβλίο λαικών παραμυθιών το παραμύθι ”το μελάκι” απο την Κύθνο και το δραματοποιήσμαμε. Σε επόμενη ανάρτηση θα δώσω στοιχεία για το βιβλίο αυτο που έχουν απο πέρυσι αγαπήσει τα παιδιά.

DSCF0115DSCF0118DSCF0120

Παράλληλα αυτην την εβδομάδα ασχολούμαστε με την θεματική φθινόπωρο καθώς και μάθαμε τον αριθμό 1.