Μάρτη ,Μάρτη ξύπνησε!
Ο Μάρτης ήρθε βροχερός ,με κρύα ,δεν θέλει φαίνεται να μας φέρει την Άνοιξη.
Ας τον φωνάξουμε όλοι μαζί .
Μάρτη ,Μάρτη ξύπνησε!
Εμείς όμως , αν και έβρεχε φορέσαμε τα μαρτάκια μας για καλό και και κακό .Ξέρουμε άλλωστε ότι ο Μάρτης είναι άστατος μήνας και αύριο μπορεί να έχει μια τέτοια λιακάδα που θα μας μαυρίσει ,είμαστε βλέπετε προνοητικοί.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο , μάθαμε για το έθιμο με τα μαρτάκια που φοράμε στο χέρι την πρώτη μέρα της Άνοιξης.
Μαθαίνω να κυκλοφορώ πάνω στον τροχό
4ος Θεματικός κύκλος
Δημιουργώ και καινοτομώ -Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία (STEAM)
ΘΕΜΑ <<Μαθαίνω να κυκλοφορώ πάνω στον τροχό>>
Εργαστήριο 1ο
Παρακολουθούμε κουκλοθέατρο στην τάξη μας << ΤΑ ΖΩΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΑΝ>>
Η παράσταση παρουσιάζει τα ζώα της φάρμας που ζουν αρμονικά και χορεύουν. Στη συνέχεια το πρόβλημα έρχεται από τον παππού Λεωνίδα ο οποίος έχασε τον λαγό του. Όλα τα ζώα προσπαθούν να βρουν το λαγό και παίρνουν ένα σωρό μεταφορικά μέσα για να τον βρούν.
Τελικά ο λαγός, απλά ξεχάστηκε στο δάσος! Γυρίζει, ζητά συγγνώμη και όλοι χορεύουν και τραγουδούν!
Στη συνέχεια το ερέθισμα της παράστασης γίνεται μια δεξαμενή ιδεών για δραστηριότητες με τα μέσα μεταφοράς στο νηπιαγωγείο .
Δημιουργούμε ενοιολογικό χάρτη -Τι γνωρίζουμε για τα μεταφορικά μέσα
Εργαστήριο 2ο
Ομαδοποίηση των μεταφορικών μέσων σε αέρα -ξηρά -θάλασσα και γνωρίζω πως μετακινείται το καθένα
Εργαστήριο 3ο
Κατασκευή αμαξιού -αγώνες αυτοκινήτων
Ευκαιρία για μαθηματικά.Παίζουμε με τους αριθμούς μετρώντας τα κιβώτια στα φορτηγά.
Εργαστήριο 4ο
Μαθαίνω για την κυκλοφοριακή αγωγή .Παραμύθι <<ο κύριος ΚΟΚ>>
Εργαστήριο 5ο
Με τι μεταφορικό μέσο θα ήθελα να ταξιδέψω και που θα ήθελα να πάω
έννοιες -αργά-γρήγορα ,κοντά -μακριά
Εργαστήριο 6ο
Μεταφορικά μέσα και επιβάρυνση του περιβάλλοντος
Συζήτηση ,προβληματισμοί ,υποθέσεις και συμπεράσματα των παιδιών.
Ποδήλατο ,το μεταφορικό μέσο που δεν ρυπαίνει το περιβάλλον και μας γυμνάζει.
Τρένο ,μαζικό μέσο μεταφοράς για λιγότερα καυσαέρια
Εργαστήριο 7ο
Φύλλο αξιολόγησης του προγράμματος.
Πίνακας προτιμήσεων
Αλκυονίδες μέρες -καλοκαίρι μέσα στο χειμώνα
H «όαση» των ηλιόλουστων και θερμών ημερών, στην καρδιά του χειμώνα, κοντά στις γιορτές των Χριστουγέννων είναι γνωστή ως η περίοδος των λεγόμενων Αλκυονίδων Ημερών
«Η παράδοση λέει ότι οι Αλκυονίδες είναι κάποιες ημέρες που χρειάζεται η αλκυών, ένα πουλί για να μπορέσει να γεννήσει και να κλωσήσει τα αυγά της, αλλά στην ουσία πρόκειται για κάτι τελείως φυσιολογικό καθώς σαν χώρα είμαστε πολύ νότια σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης στην νοτιοανατολική Μεσόγειο και μέσα στο χειμώνα υπάρχουν κάποια διαστήματα καλοκαιρίας, μικρά ή μεγάλα δεν έχει σημασία. Λόγω του συσχετισμού με την κλιματική αλλαγή θεωρούμε ή μερικές φορές έτσι περίπου γίνεται να είναι πολύ μεγάλα αυτά τα διαστήματα που έχουμε ανομβρία, άρα γενικά καλό καιρό.
Στο νηπιαγωγείο αγαπάμε τον μύθο , της Αλκυόνης και του Κήυκα και μας συγκινεί η μεγάλη τους αγάπη.
Να και οι όμορφες Αλκυόνες από τα χεράκια μας κυριολεκτικά.
Μια συγγραφέας στο νηπιαγωγείο μας
Με χαρά υποδεχθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας την αγαπητή συνάδερφο Μαρία Γεωργίου ,η οποία έχει γράψει παιδικά βιβλία σχετικά με θέματα που διαπραγματευόμαστε με τα παιδιά στο νηπιαγωγείο .
Μας μίλησε για τις ιδέες που γεννιούνται στο μυαλό της ,όταν κοιτάζει γύρω της και πως οι ιδέες αυτές γίνονται ιστορίες για παιδιά .πως δημιουργεί τους ήρωες των ιστοριών της ,πως εικονογραφεί τα βιβλία της και πρότεινε στα παιδιά να κάνουν και αυτά μικρές ιστορίες ,με την φαντασία τους .
Μας διάβασε την ΦΡΟΥΤΟΒΙΤΑΜΙΝΟΧΩΡΑ .
Ασθένεια εξαπλώνεται στον κόσμο,καθώς έχουν εισβάλει τα μικρόβια στην Φρουτοβιταμινοχώρα και σπέρνουν την διχόνοια ανάμεσα σε φρούτα και βιταμίνες.Οι κάτοικοι της Λαχανικοχώρας συμφιλιώνουν τα φρούτα και τις βιταμίνες σταματώντας την κακή επίδραση των μικροβίων.
Πρόκειται για ένα βιβλίο εκπαιδευτικό ,γραμμένο σε στιχάκια με ομοιοκαταληξία, το οποίο έχει στόχο να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με την υγιεινή διατροφή, καλογραμμένο και ευχάριστο ,που έγινε αποδεκτό με ενθουσιασμό από τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας.
Ευχαριστούμε πολύ την αγαπητή φίλη και συνάδελφο που μοιράστηκε τις ιστορίες της μαζί μας και της ευχόμαστε να γράψει πολλές ακόμα.
Το φλουρί της Βασιλόπιττας
Με λαχτάρα τα μικρά χεράκια έψαξαν το κομμάτι της βασιλόπιτας για το τυχερό φλουρί.
Τελικά βρέθηκαν οι δύο τυχεροί της φετινής χρονιάς ,για τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας που πήραν και τα ανάλογα δωράκια.
Πολλές ευχές για υγεία και ευτυχία μέσα από την καρδιά μας .
Ευχαριστούμε το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που φρόντισαν και φέτος για τις βασιλόπιτες..
2024 ευχές -νέες ιδέες -στόχοι για μια όμορφη χρονιά !
Σας καλωσορίζουμε στην γιορτή μας
Με δύο όμορφα χριστουγεννιάτικα θεατρικά σκετς υποδεχθήκαμε συγγενείς και φίλους στο νηπιαγωγείο μας φέτος.
Ο Μαγικός Αυλός από το ένα τμήμα και οι Μάγισσα Ανακατωσούρα από το άλλο τμήμα μας διασκέδασαν και μας μίλησαν για όμορφα χριστουγεννιάτικα μηνύματα αγάπης και προσφοράς.
Τα παιδιά ήταν υπέροχα και με μεγάλο ενθουσιασμό ,χαρά ,γέλια πολλά χαμόγελα ,ίσως και λίγο τρακ στην αρχή ,απέδωσαν πολύ χαριτωμένα τους ρόλους τους.
Πολλά χειροκροτήματα και συγχαρητήρια από όλους μας.
Μια υπέροχη έκπληξη για το κλείσιμο της γιορτής μας από γονείς νηπίου μας , εξαίρετοι συνάδερφοι εκπαιδευτικοί και μουσικοί , ο Κώστας και η Κατερίνα Δεδούση , έπαιξαν με τα μουσικά τους όργανα τα κάλαντα και τα τραγουδήσαμε όλοι μαζί.
Τους ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και καλές γιορτές σε όλους.
Ένα γλυκό δωράκι για τα παιδάκια μας
Δεν θα ξεχνούσαμε βέβαια όσους έχουν ανάγκη
Κεραμικό δεντράκι
Κατασκευή ημερολογίων για να υποδεχτούμε το 2024 !
Φέτος σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων , κατασκευάσαμε πολύ όμορφα ημερολόγια ,τα οποία οι γονείς αντί ενός μικρού αντιτίμου διέθεσαν σε συγγενείς και φίλους.Σκοπός τις δράσης μας αυτής να μαζευτούν χρήματα για την ανανέωση του νηπιαγωγείου μας σε μηχανολογικό εξοπλισμό.
Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας για την θερμή συμπαράστασή τους.





























































































































