Μέσα από παραμύθια, τραγούδια και κατασκευές, γνωρίσαμε τους ήρωες του 1821 που αγωνίστηκαν για την ελευθερία μας. Παράλληλα, μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, το χαρμόσυνο μήνυμα της άνοιξης που φέρνει ελπίδα στις καρδιές όλων.
Τα παιδιά γέμισαν τις τάξεις μας με γαλανόλευκες σημαίες, τσολιαδάκια και όμορφες ζωγραφιές, μαθαίνοντας την αξία της ειρήνης και της συνεργασίας.
Διαβάσαμε το παραμύθι <<Τα ελληνάκια>> και τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση.
Τα παιδιά ζωγράφισαν τις Σουλιώτισσες που έπεσαν από το Ζάλογγο.
Μάθαμε το <<1821>>, το διακοσμήσαμε με τα χρώματα της γαλανόλευκης και ζωγραφίσαμε τσολιαδάκια και Ελληνοπούλες.
Η γιορτούλα μας!




































