Η Χριστουγεννιάτικη ευχή του κυρίου ασβού [παραμύθι]
Χαρούμενες φωνές και γέλια ακούγονται παντού. Μόνο
ο γκρινιάρης ο κύριος Ασβός δεν περνάει καλά,είναι έτοιμος ο καημένος να πέσει σε χειμερία νάρκη κι εύχεται…
…να απαγορευτούν οι γιορτές στο δάσος!
Άραγε θα τον βοηθήσουν τα άλλα ζωάκια να νιώσει
το πνεύμα των Χριστουγέννων;
Λέμε ευχές για κάθε περίσταση,όταν κάποιος γιορτάζει,όταν έχει γενέθλια ,όταν γεννιέται ένα παιδί ,όταν κάποιος αρρωσταίνει.
Ευχές μέσα από την καρδιά μας ,με αγάπη.









































