Επίσκεψη στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας

«Μυθ-ιστορίες με ζωάκια»

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας  περιηγήθηκαν στον χώρο του Διαχρονικού Μουσείου, συμμετέχοντας σε μια διαδικασία διασκεδαστική που τους έφερε σε επαφή με τον πολιτισμό, τη μυθολογία και τις ποικίλες μορφές της τέχνης.

ΔΜ1 ΔΜ2 ΔΜ8 ΔΜ8 1 ΔΜ9 ΔΜ10 ΔΜ11 ΔΜ7 ΔΜ6

Πικ-νικ στην αυλή του Διαχρονικού ,κάτω από έναν ωραίο ήλιο ,μετά από μια πολύ ενδιαφέρουσα περιήγηση ανάμεσα στα εκθέματα του μουσείου.

ΔΜ3 ΔΜ4ΔΜ5

Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι με την γνωριμία μας με το Μουσείο. Θα το επισκεφτούμε σίγουρα πάλι.

μουσ

Δωρεά φωτοτυπικού στο νηπιαγωγείο μας

φωτοτυπ

          Η σχολική κοινότητα του 2ου νηπιαγωγείου Γιάννουλης ,  σε απάντηση σχετικού αιτήματός μας , δέχτηκε με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης την ευγενική χορηγία ,για τον εξοπλισμό του νηπιαγωγείου μας , ενός σύγχρονου φωτοτυπικού , το οποίο είχαμε άμεση ανάγκη. 

 Ο Σύλλογος διδασκόντων, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, τα νήπια καθώς και  η προϊσταμένη προσωπικά, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το

ΙΔΡΥΜΑ “ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΚΑΡΜΕΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ”

για τη σημαντικότατη χορηγία του.

Η ευγενική αυτή χορηγία έχει ιδιαίτερη αξία  και φανερώνει την ιδιαίτερη μέριμνα και ευαισθησία για την προαγωγή της Παιδείας και του Πολιτισμού.

Είμαστε ευγνώμονες για την δωρεά και εκτιμούμε την ευαισθησία των χορηγών μας προς τις ανάγκες της κοινωνίας.

Μας συγκινεί ιδιαίτερα  η ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ιδρύματος της φράσης

<<Την προσφορά σου στη ζωή και τη θέση σου στη μνήμη των ανθρώπων την καθορίζουν όχι τα όποια προσόντα και εφόδια έχεις, αλλά η χρήση που τους κάνεις>>

Το Ίδρυμα “Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου” είναι ένα κοινωφελές ιδιωτικό μη κερδοσκοπικό ίδρυμα το οποίο ιδρύθηκε το 2011 προς τιμήν των Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου. Σκοπός του είναι να καταστήσει τη Μεσσηνία πρότυπο αειφόρου ανάπτυξης, μέσα από την υποστήριξη και προώθηση σχετικών δράσεων. Το Ίδρυμα σχεδιάζει, διαχειρίζεται και χρηματοδοτεί προγράμματα που αφορούν στην έρευνα, στην εκπαίδευση και στην υποστήριξη τοπικών δομών της Μεσσηνίας.
Δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα τομέων που αφορούν στην αγροτική ανάπτυξη, στην κοινωνία, στον πολιτισμό και στο περιβάλλον αναπτύσσοντας συνεργασίες με φορείς καθώς και με οργανισμούς των πεδίων αυτών.

Αυτή η Άνοιξη κάτι καλό θα φέρει !!!

Την δύσκολη  ζωή των Ελλήνων  στα χρόνια της τουρκοκρατίας ,παρουσίασαν  με μικρά δρώμενα τα παιδάκια μας  στην γιορτούλα μας, συγκίνησαν και χειροκροτήθηκαν από γονείς και συγγενείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

τσολιας σουλ1 σουλ2 σουλ3 σουλ4 σουλ5

Οι προσκλήσεις μας για την φετινή γιορτή μας ζωγραφισμένες ελεύθερα από τα παιδάκια μας.

προσκ1 προσλ2

Τμήμα 1

1 2 3 4 5 678911121314 15161718192021222324τσολιαδες26272829 31

Τμήμα 2

20240322 094716

Σπάσε την σιωπή….μίλα να ακουστεί

Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών,  των μελών της σχολικής κοινότητας και της κοινωνίας γενικότερα, ενάντια στη βία και στον σχολικό εκφοβισμό,το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει  δυναμικά στη δράση που διοργανώνεται πανελληνίως από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Η δράση έχει  πανελλήνιο χαρακτήρα και συμμετέχουν σχολεία από όλη την Ελλάδα.

Σήμερα Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024 ώρα 11:00 π.μ. «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό», Σπάμε μπαλόνια, σπάμε τη σιωπή». Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής ενάντια στη βία και το ταυτόχρονο σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές όλοι και όλες μαζί.

μπαλ1 μπαλ2 μπαλ3

Στόχοι της δράσης είναι οι μαθητές και μαθήτριες:

-να ορίζουν τη βία και τον εκφοβισμό

να αναγνωρίζουν φαινόμενα βίας και εκφοβισμού και τις μορφές τους

-να κατανοούν τα συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού

-να αναφέρουν φαινόμενα βίας και εκφοβισμού

-να αξιολογούν θετικά το σπάσιμο της σιωπής σε φαινόμενα βίας και εκφοβισμού

-να χρησιμοποιούν ειρηνικές πρακτικές επίλυσης των συγκρούσεων

Όμορφες αμυγδαλιές !

Οι αμυγδαλιές μας σαν νυφούλες στολισμένες βιάστηκαν και φέτος να ανθίσουν.

Αμυγδαλιές ,χελιδόνια και ένας ήλιος λαμπερός που ξεπροβάλλει ανάμεσα από τα συννεφάκια ,καλωσορίζουν την Άνοιξη.

ΚΑΛΩΣ  ΗΡΘΕΣ  ΑΝΟΙΞΗ

ανοιξη

Στόλισαν την τάξη μας

ΑΜ1 ΑΜ2 ΑΜ3 ΑΜ4

Τραγουδήσαμε ΄όλοι μαζί

Μάρτη ,Μάρτη ξύπνησε!

Ο Μάρτης ήρθε βροχερός ,με κρύα ,δεν θέλει φαίνεται να μας φέρει την Άνοιξη.

Ας τον φωνάξουμε όλοι μαζί .

Μάρτη ,Μάρτη  ξύπνησε!

Εμείς όμως , αν και έβρεχε φορέσαμε τα μαρτάκια μας για καλό και και κακό .Ξέρουμε άλλωστε ότι ο Μάρτης είναι άστατος μήνας και αύριο μπορεί να έχει μια τέτοια λιακάδα που θα μας μαυρίσει ,είμαστε βλέπετε προνοητικοί.

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο , μάθαμε για το έθιμο με τα μαρτάκια που φοράμε στο χέρι την πρώτη μέρα της Άνοιξης.

Μαθαίνω να κυκλοφορώ πάνω στον τροχό

4ος Θεματικός κύκλος

Δημιουργώ και καινοτομώ -Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία (STEAM)

ΘΕΜΑ <<Μαθαίνω να κυκλοφορώ πάνω στον τροχό>>

Εργαστήριο 1ο

Παρακολουθούμε κουκλοθέατρο στην τάξη μας << ΤΑ ΖΩΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΑΝ>>

Η παράσταση παρουσιάζει τα ζώα της φάρμας που ζουν αρμονικά και χορεύουν. Στη συνέχεια το πρόβλημα έρχεται από τον παππού Λεωνίδα ο οποίος έχασε τον λαγό του. Όλα τα ζώα προσπαθούν να βρουν το λαγό και παίρνουν ένα σωρό μεταφορικά μέσα για να τον βρούν.

Τελικά ο λαγός, απλά ξεχάστηκε στο δάσος! Γυρίζει, ζητά συγγνώμη και όλοι χορεύουν και τραγουδούν!

Στη συνέχεια το ερέθισμα της παράστασης γίνεται μια δεξαμενή ιδεών για δραστηριότητες με τα μέσα μεταφοράς στο νηπιαγωγείο .

Δημιουργούμε ενοιολογικό χάρτη -Τι γνωρίζουμε για τα μεταφορικά μέσα

Εργαστήριο 2ο

Ομαδοποίηση των μεταφορικών μέσων σε αέρα -ξηρά -θάλασσα και γνωρίζω πως μετακινείται το καθένα

μεταφορ αερας γη

Εργαστήριο 3ο

Κατασκευή αμαξιού -αγώνες αυτοκινήτων

ραλυ

dav

ραλυ3  ραλθυ κυκλοφορω

Ευκαιρία για μαθηματικά.Παίζουμε με τους αριθμούς μετρώντας  τα κιβώτια στα φορτηγά.

φορτηγο

Εργαστήριο 4ο

Μαθαίνω για την κυκλοφοριακή αγωγή .Παραμύθι  <<ο κύριος ΚΟΚ>>

πολη κυκλοφοτ2 πολη κυκλοφ3 πολη κυκλοφ4 πολη κυκλοφ5 φαναρια1 φαναρια2 φαναρια3

Εργαστήριο 5ο

Με τι μεταφορικό μέσο θα ήθελα να ταξιδέψω και που θα ήθελα να πάω

έννοιες -αργά-γρήγορα  ,κοντά -μακριά

που1 που2που3που5

που6 που9 που10 πουπου 1

Εργαστήριο 6ο

Μεταφορικά μέσα και επιβάρυνση του περιβάλλοντος

Συζήτηση ,προβληματισμοί  ,υποθέσεις και συμπεράσματα των παιδιών.

καυσαε1 καυσαε2 καυσαε3 καυσ4

Ποδήλατο ,το μεταφορικό μέσο που δεν ρυπαίνει το περιβάλλον και μας γυμνάζει.

ποδηλ1 ποδηλατα2ποδηλατο

Τρένο ,μαζικό μέσο μεταφοράς για λιγότερα καυσαέρια

τρενο2 τρενο3  τρενο1τρενο2 2τρενο3 1τρενο4

Εργαστήριο 7ο

Φύλλο αξιολόγησης του προγράμματος.

Πίνακας προτιμήσεων

πινακας προτιμησεων