Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ, παρακολουθήσαμε, στο Ιστορικό Θέατρο ΑΠΌΛΛΩΝ,
και στη συνέχεια βρήκαμε στο διαδίκτυο μία εικόνα η οποία καθοδηγεί βήμα-βήμα τον τρόπο σχεδίασης ενός μοτίβου του Μιρό,
Μήλο Πορτοκάλι, Φίλοι πάλι
Μήλο και Πορτοκάλι, Φίλοι και πάλι
Ένα πρόγραμμα μόλις αναδύθηκε από το ενδιαφέρον των παιδιών. Μετά το τραγούδι μας, θέλησαν να ασχοληθούμε περισσότερο και πρότειναν: να φτιάξουμε παραμύθι, να κάνουμε χειροτεχνίες, να παίξουμε παιχνίδια, να διαβάσουμε παραμύθια, να πιούμε χυμό πορτοκαλιού, να χορέψουμε χορούς με μήλα και πορτοκάλια, να παίξουμε ομαδικά παιχνίδια.
Είναι αρχή σχολικής χρονιάς και αρχή μας είναι ότι
Έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε στην ολομέλεια, να φτιάξουμε με τα χέρια μας, μήλα και πορτοκάλια, τσαλακώνοντας εφημερίδες, με αυτόν τον τρόπο δυναμώνουν οι παλάμες και τα δάκτυλά μας, και στη συνέχεια να τα βάψουμε με τις παλάμες μας.
Παίξαμε, με αυτά, τα πετάξαμε ψηλά, πολύ ψηλά, μακριά, πολύ μακριά, τα κρύψαμε, τα βρήκαμε, αλλά παρατηρήσαμε ότι έχαναν το σχήμα τους. Τότε ήταν που σκεφθήκαμε να τα τυλίξουμε με μαλλί, να είναι γερά και απαλά. Πιάσαμε δουλειά και συντονίζοντας τα χέρια μας, βρήκαμε ρυθμό και τυλίξαμε τα φρούτα μας. Τώρα παίζουμε καλύτερα. 
Στον προγραμματισμό μας να κάνουμε χειροτεχνίες, σκεφθήκαμε να καλλιεργήσουμε τη λεπτή μας κινητικότητα σκίζοντας πολύχρωμα χαρτιά σε μικρά κομμάτια τα οποία κολλήσαμε σε δοσμένο σχήμα μήλου σε χαρτί και ολοκληρώσαμε τη δημιουργία μας χρωματίζοντας το φόντο με μαρκαδόρους.
Τραγουδάμε το τραγούδι μας και το χορεύουμε καθημερινά και σκεφθήκαμε να το ζωγραφίσουμε τραγουδώντας το!
2023-24 Πρώτες Μέρες Ολοήμερο Μήλο Πορτοκάλι
Τα Ολοημεράκια Μήλο Πορτοκάλι
Τη φετινή χρονιά το Ολοήμερο τμήμα έχει 18 παιδάκια, προνήπια και νήπια, που χρειάζονται και αυτά την ομαλή προσαρμογή τους. Είναι σπουδαίο το γεγονός να μένουν στον ίδιο χώρο τα παιδιά επί 8 συνεχείς ώρες. Είναι δυνατά συναισθηματικά παιδιά, καθώς βλέπουν τους συμμαθητές και τις συμμσθήτριές τους να φεύγουν για το σπίτι τους και εκείνα παραμένουν. Ο πρώτος και ο σημαντικότερος στόχος που βάζουμε εμείς οι Νηπιαγωγοί του Ολοήμερου τμήματος είναι να νιώθουν αυτά τα παιδιά ΧΑΡΑ, ΑΓΑΠΗ, ΑΣΦΑΛΛΕΙΑ, ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. Και βεβαίως περιμένουν από εμάς, να έχουμε ένα οργανωμένο και στοχοθετημένο πρόγραμμα, καθημερινά γεμάτο με δραστηριότητες και δράσεις που θα τα ξεκουράζουν μαθαίνοντας. Είναι το Ολοήμερο τμήμα, εκπαιδευτικό πρόγραμμα, δεν είναι φύλαξη!
Σημαντικό μέρος στο Ολοήμερο τμήμα, κατέχει το μεσημεριανό φαγητό. Τα παιδιά, κάθε πρωί τακτοποιούν στο ψυγείο του νηπιαγωγείου τη φαγιάντζα τους με το μαγειρεμένο φαγητό από τους γονείς τους. Το μεσημέρι, η ομάδα εργασίας της μέρας, μαζεύει τις φαγιάντζες και η Κυρία, τις ζεσταίνει στο φούρνο. Μετά, η ομάδα, στρώνει τραπεζομάντηλα στα τραπέζια, βάζει μπροστά από κάθε καρέκλα μια χαρτοπετσέτα, ώστε να είναι τόσες όσες και οι καρέκλες. Τα παιδιά, αφού πλύνουν τα χεράκια τους, κάθονται στα καρεκλάκια και η ομάδα εργασίας της μέρας, σερβίρει τα φαγητά. Όλοι μαζί και η Κυρία, τρώνε το μεσημεριανό τους. 
Φέτος η συζήτηση περιστράφηκε τις πρώτες μέρες, γύρω από τα φρούτα που αγαπούν τα παιδιά, ύστερα από το δωράκι υποδοχής που πήραν τα παιδιά. Ένα καραβάκι για χαρούμενες πλεύσεις στη χώρα της χαράς, της δημιουργίας, της φιλίας, της συνεργασίας, του παιχνιδιού, των παιχνιδιών,των παραμυθιών, των τραγουδιών, της μουσικής, της ζωγραφικής, των ενδιαφερόντων των παιδιών.
Το μήλο και το πορτοκάλι, αγαπημένα των παιδιών, έπαιξαν όμορφα παιχνίδια με τα παιδιά και μεταμορφώθηκαν από αυτά, σε ζωάκια,
και έγιναν τραγούδι φιλίας που τα παιδιά το τραγουδούν και το παίζουν καθημερινά.
ΦΩΝΟΜΕΤΡΟ
Η πρώτη ομαδοσυνεργατική δημιουργία και κατασκευή
Είναι πολύ σημαντικό να μαθαίνουμε πώς να χρησιμοποιούμε τη φωνή μας, να μπορούμε να ελέγχουμε την έντασή της ώστε όταν βρισκόμαστε όλοι μαζί στον ίδιο χώρο, να επικρατεί ησυχία και ηρεμία.
Σκεφθήκαμε λοιπόν, ύστερα από προβληματισμό, να φτιάξουμε ένα φωνόμετρο, που θα μάς θυμίζει να επιλέγουμε τη σωστή ένταση στην κατάλληλη περίπτωση και χώρο, όπως όταν είμαστε στην τάξη, στην αυλή, στο θέατρο, όταν τραγουδάμε, όταν συζητάμε, όταν τρώμε κλπ.
Πρώτα συζητήσαμε για τα διαφορετικά επίπεδα της φωνής και παίξαμε παιχνίδι με μουσική. Τα παιδιά περπατούσαν πάνω στα χρωματιστά χαρτιά με συνοδεία μουσικής και όταν σταματούσε, έπρεπε στο χρώμα που στεκόταν να μας κάνουν τη φωνή ενός αντίστοιχου ζώου π.χ. στην δυνατή φωνή έκαναν τον λύκο, ενώ στην σιγανή το φίδι.
Τα παιδιά στη συνέχεια ζωγράφισαν σε ζευγάρια
τι έδειχνε το κάθε χρώμα από τις εικόνες που τους δόθηκαν και τα κόλλησαν στα αντίστοιχα χρώματα
στην σωστή σειρά του πίνακα.
Στο τέλος έφτιαξε το κάθε παιδάκι το δικό του φωνόμετρο για να ρυθμίζει τη φωνή του!
2023-24 Στη δεύτερη βδομάδα Νηπιαγωγείου
Γνωρίζουμε, Αναγνωρίζουμε, Οργανώνουμε, Παίζουμε, Μαθαίνουμε Δημιουργούμε
Οργασμός δραστηριοτήτων τη δεύτερη βδομάδα στο νηπιαγωγείο μας!
Τα παιδιά, σε μικρές, σε μεγάλες ομάδες, αλλά και όλα μαζί, μαθαίνουν το νηπιαγωγείο μας, πώς, πού και πότε παίζουμε,
τραγουδούν, χορεύουν,
παίζουν ομαδικά παραδοσιακά παιχνίδια στην αυλή,
αναπτύσσουν φιλίες , γνωρίζονται με τα υλικά ζωγραφικής και ζωγραφίζουν τις πρώτες ζωγραφιές τους, 
οργανώνουν τις γωνιές ων δραστηριοτήτων,
το παρουσιολόγιό τους. 
2023-24 Οι πρώτες μέρες της νέας σχολικής χρονιάς
Η πρώτη βδομάδα της νέας σχολικής χρονιάς
Με τον αγιασμό, ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά 203-24 στο νηπιαγωγείο μας. Μαζί με τα γειτονάκια μας, το 6ο Δημοτικό Σχολείο και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης, αγιασθήκαμε στην κοινή μας αυλή.
Η πρώτη βδομάδα στόχο έχει την ομαλή προσαρμογή των παιδιών, νηπίων και προνηπίων, στην οργανωμένη σχολική ζωή. Τα παιδιά γνώρισαν το νηπιαγωγείο, τις νηπιαγωγούς, βρήκαν φίλους, γνώρισαν τα παιδιά που δεν ήξεραν και προσπάθησαν να μπουν στο κλίμα.
Ήρεμα και χαρούμενα, μέσα σε κλίμα συναισθηματικά ασφαλές, τα παιδιά, έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια, διάβασαν παραμύθια, τραγούδησαν γνωστά τους τραγούδια, έμαθαν καινούργια, ζωγράφισαν, γνωρίστηκαν με υλικά ζωγραφικής, πήραν τα πρώτα τους μαθήματα στα αγγλικά, έπαιξαν στην αυλή, χάρηκαν.
Κάθε μέρα, εκτός της πρώτης, που πήραν το δωράκι καλωσορίσματος,
που ετοίμασαν με αγάπη οι νηπιαγωγοί για τα παιδιά,
έκαναν και μία μικρή χειροτεχνία την οποία πήραν στο σπίτι τους για να την ευχαριστηθούν.

Η κυρίες Άννα-Μαρία-Χάϊδω-Ευτέρπη, Φωτεινή, Πέγη, Αθηνά, Χριστιάννα σας ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 
Αγιασμός 2023-24
Ο Βυθός
Γοργόνες

Γοργόνες χωρίς μάγκες
Από ένα τραγούδι άρχισαν όλα. Από το ΤΡΕΛΟΒΑΠΟΡΟ, το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη σε μουσική του Μίκη Θεοδωράκη. Ένα τραγούδι που συμβολίζει την Ελλάδα.
Το αγάπησαν πολύ το τραγούδι αυτό τα παιδιά. Σταθήκαμε στον Ήλιο τον Ηλιάτορα και κάπως μαγικά….η συζήτηση προσανατολίστηκε στις γοργόνες και στον Μ. Αλέξανδρο.
Πήραμε τη στάση της γοργόνας και δημιουργήσαμε ένα δικό μας παιχνίδι ομαδικό και το παίζουμε κάθε μέρα. Τότε αναδύθηκε η διάθεση για να φτιάξουμε ομαδικά και συνεργατικά όπως ξέρουμε να κάνουμε και μάς ευχαριστεί μία μεγάλη αφίσα.
και να γίνουμε γοργόνες και να φτιάξουμε στολή. Πράγματι, πήραμε από την αποθήκη το οντουλέ χαρτί που δεν πετάξαμε αλλά το κρατήσαμε και το ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ και με χρώματα και φαντασία φτιάξαμε τις ουρές και το στηθόδεσμο.
Ακούγαμε και μάθαμε να τραγουδάμε και με τις στολές μας χορέψαμε!
Τα αγόρια στην αρχή ήθελαν να γίνουν γοργόνοι αλλά στη συνέχεια προτίμησαν να ασχοληθούν με “οικοδομικές” εργασίες και στη γωνιά του μαραγκού! 


























