Την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026 η Γ΄ τάξη του σχολείου μας , στο πλαίσιο διδακτικής επίσκεψης, ξεναγήθηκε στο Δικαστικό Μέγαρο Δράμας. Τους μαθητές υποδέχθηκε ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου, κ. Πούλιος Αναστάσιος που τους μίλησε στην αίθουσα του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου ενώ στην αίθουσα του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου παρακολούθησαν δίκη που διεξαγόταν. Επίσης τους ξενάγησε στη βιβλιοθήκη και στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου.





