Δικαστικό Μέγαρο Δράμας

Την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026 η Γ΄ τάξη του σχολείου μας , στο πλαίσιο διδακτικής επίσκεψης, ξεναγήθηκε στο Δικαστικό Μέγαρο Δράμας. Τους μαθητές υποδέχθηκε ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου, κ. Πούλιος Αναστάσιος που τους μίλησε στην αίθουσα του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου ενώ στην αίθουσα του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου παρακολούθησαν δίκη που διεξαγόταν. Επίσης τους ξενάγησε στη βιβλιοθήκη και στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου.

Foto 17       Foto 18

Foto 19      IMG cdf43007e25799f972a8b6050dd9a825 V

           Foto 31                               Foto 29