Δημοτικό Ωδείο-Εκδήλωση ΣΑΕΚ

Με αφορμή την πρόσκληση που λάβαμε από τη Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας για την εκδήλωση με θέμα «Μεταμόσχευση – Δωρεά Οργάνων – Ευαισθητοποίηση Μαθητικού Πληθυσμού», οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ιδιαίτερα ουσιαστική και ενημερωτική δράση. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Νεφρού, ανέδειξε τη σημασία της δωρεάς οργάνων και της έγκυρης ενημέρωσης των νέων, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις και αφορμές για προβληματισμό. Όπως αναφέρεται και στην πρόσκληση, στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού μέσα από τη συνεργασία του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας και του Συλλόγου Νεφροπαθών Π.Ε. Δράμας: «Μεταμόσχευση – Δωρεά Οργάνων – Ευαισθητοποίηση Μαθητικού Πληθυσμού». Οι μαθητές μας συμμετείχαν με ενδιαφέρον, ενισχύοντας την κατανόηση θεμάτων που αφορούν την υγεία, την αλληλεγγύη και τον κοινωνικό ρόλο του ενεργού πολίτη.

Foto 8    Foto 5

Foto 2    Foto 1

            Foto 7                            Foto 6