Το σχολείο μας συμμετείχε με αντιπροσωπεία μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών στον μαθητικό διαγωνισμό «ΛΕΞΙΜΑΧΙΑ», που διοργανώθηκε στις 8 Μαΐου 2026 από το Γενικό Λύκειο Κ. Νευροκοπίου, σε συνεργασία με τον Δήμο Κ. Νευροκοπίου και τον Σύνδεσμο Φιλολόγων Δράμας. Ο διαγωνισμός, με θεματική «Η γλώσσα ως γέφυρα πολιτισμού», στόχευε στην καλλιέργεια της αγάπης για την ελληνική γλώσσα, την ανάπτυξη του γλωσσικού αισθητηρίου και τη δημιουργική έκφραση των μαθητών. Η αποστολή του σχολείου μας συμμετείχε τόσο στη γραπτή όσο και στην προφορική διαδικασία, εκπροσωπώντας το με υπευθυνότητα και ενθουσιασμό. Συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για την προσπάθεια και το ήθος τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς που τους συνόδευσαν, συμβάλλοντας ενεργά στην επιτυχή παρουσία του σχολείου μας στη σημαντική αυτή πολιτιστική δράση.





