Ένα μήνυμα από τον Αναστάση
ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΠΑΟΥΕΡ ΡΕΙΝΤΖΕΡΣ.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ Αναστάση σε ευχαριστούμε πολύ για το μήνυμα σου Το βιβλίο σου πολύ …
Ένα μήνυμα από τον Αναστάση Διάβασε περισσότερα