2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου.

2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου.
Χρόνια πολλά στο βιβλίο που χρόνια τώρα μας “ταξιδεύει” σε υπέροχους κόσμους και μας προσφέρει πολύτιμες γνώσεις.
Που μας ψυχαγωγεί που μας ηρεμεί και μας μαθαίνει.
Σήμερα λοιπόν παιδιά
μπορείτε να παρακολουθήσετε την ιστορία ενός μικρού βιβλίου που “δεν ήθελε να διαβαστεί” στο παρακάτω βίντεο.
Στην συνέχεια μπορείτε μαζί με τους γονείς σας να φτιάξετε ένα δικό σας βιβλίο με τις ζωγραφιές σας και τις δικές σας σκέψεις χρησιμοποιώντας χαρτί φωτοτυπίας Α4.
Στη συνέχεια θα δώσετε έναν τίτλο στο βιβλίο σας και στο πίσω μέρος θα γράψετε το όνομα σας.
Εύκολο;
Μόλις γίνατε οι συγγραφείς ενός μικρού βιβλίου.
Καλές δημιουργίες……

https://youtu.be/MNAh8-1nkR0


ΚΛΙΚ ΕΔΩΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

πως να διπλώσεις το δικό σου μικρό βιβλίο στο βίντεο που θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο 
Εργασίες για το σπίτι 
1η εργασία . (προνήπια και νήπια) Μπορείτε ανοίγοντας τον  σύνδεσμο ΚΛΙΚ ΕΔΩ να στείλετε την φωτογραφία ή να ζωγραφίσετε το αγαπημένο σας βιβλίο.Η προσθήκη της φωτογραφίας σας πραγματοποιείται όταν πατήσετε το σχήμα του σταυρού που θα δείτε!!!
2η εργασία  Μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας ιστορία να την ζωγραφίσετε να την καταγράψει κάποιος ενήλικας και να μας την στείλετε στα μέιλ marmak73@gmail.com ή jlivaditis75@gmail.com
ΒΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (προνήπια και νήπια) 
1η λειτουργία: -Διαλέγω τα πρόσωπα του παραμυθιού
-ποιός είναι ο ήρωας\ηρωίδα? (ένα αγόρι, κορίτσι, πρίγκιπας, γριούλα, κλπ)
-ανταγωνιστής ή το πρόβλημα που συναντά (πχ ένας ζώο, ένας γίγαντας, ή ΄κάποιο πρόβλημα που θέλει να λύσει_
-μαγικός βοηθός (καλή νεράιδα, σοφός γέρος, κουκουβάγια κλπ  ή κάποιος που βοηθά τον ήρωα )
2η λειτουργία: διαλέγω το μαγικό μέσο (μαγικό μέσο μπορεί να είναι π.χ, ένα μαγικό καπέλο, κάποια λόγια μαγικά κλπ, κάτι που βοηθά στη λύση του προβλήματος
– τι βοήθεια δίνει (μαντεύει, γίνεται αόρατος, μεταμορφώνεται, πετάει, αποκτά υπερφυσικές δυνάμεις  κλπ )
3η λειτουργία: Μια φορά κι ένα καιρό σε ….ένα σπιτάκι, παλάτι, αρχοντικό (ο χώρος της ιστορίας)
4η λειτουργία: Διαλέγουμε τη συμπεριφορά. (Συμφορές, πχ . εξαφάνιση, κλοπή , μεταμόρφωση ανθρώπου σε ζώο, καταστροφική βροχή…. )
5η λειτουργία:Μαγικό μέσο με: π.χ χατίρι, κλοπή, με άθλο, τυχαία, δοκιμή ηθικής ποιότητας του ήρωα
6η λειτουργία:διαλέγω τον τρόπο αναμέτρησης με τον ανταγωνιστή (π.χ πάλη , λύνω αίνιγμα, τρέξιμο, εξήγηση ονείρου κλπ )
7η λειτουργία: διαλέγω τον τρόπο επιστροφής (πχ. φυσιολογική, ήρεμη, με καταδίωξη, μαγική κλπ )
8η λειτουργία: διαλέγω την ανταμοιβή του ήρωα (πχ αξιώμ,ατα, ευτυχία γάμος κλπ )
3η εργασία. (μόνο νήπια)
Mπορείτε να επιλέξετε 3 ή 4 εικόνες, ή και περισσότερες  από το  ομαδοσυνεργατικό  padlet ΚΛΙΚ ΕΔΩ 
και με τις εικόνες αυτές να φτιάξετε μια δική σας ιστορία. Ένας ενήλικας ας καταγράψει την ιστορία σας. Κάθε εικόνα έχει έναν αρθιμό. Όταν στείλετε την ιστορία σας προσθέστε τους αριθμούς των εικόνων με τις οποίες την φτιάξατε για να καταλάβουμε ποιες  είναι. Και φυσικά το όνομα σας
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΟΥΣΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ 
αφίσες για  την ημέρα παιδικού βιβλίου μπορείτε να ζωγραφίσετε
  • ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 

Αφήστε μια απάντηση