Στα πλαίσια των εργαστηρίων δραστηριοτήτων οι μαθητές της Δ’ τάξης δημιούργησαν όμορφες αφίσες!
Συντάκτης: ΚΥΡΙΚΟΥ ΕΛΕΝΗ
Η Κατερίνα και ο Αόρατος στο σκοτάδι.
Στα πλαίσια του μαθήματος της γλώσσας διαβάσαμε το υπέροχο κείμενο της Μάρως Λοϊζου “Η Κατερίνα και ο Αόρατος στο σκοτάδι”. Οι μαθητές της Δ’ τάξης “ταξίδεψαν” στον κόσμο των ονείρων και περιηγήθηκαν στους γαλαξίες παρέα με την Κατερίνα και τον Αόρατο… Τους δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουν για τα δικά τους ξεχωριστά όνειρα! Τέλος δημιούργησαν σε ομάδες όμορφες ζωγραφιές εμπνευσμένες από το κείμενο.
Κατασκευές από τους μαθητές της δ’ τάξης!
Στα πλαίσια της επετείου του Πολυτεχνείου οι μαθητές της δ’ έμαθαν για τα γεγονότα εκείνης της περιόδου, έκαναν δύο κατασκευές, άκουσαν τραγούδια και τέσταραν τις γνώσεις τους απαντώντας σε κουίζ!
Οι μαθητές μας μαθαίνουν την αξία της σωστής διατροφής και εργάζονται σε ομάδες!
Στα πλαίσια των εργαστήριων δεξιοτήτων οι μαθητές της Δ’ τάξης εργάζονται σε ομάδες και μαθαίνουν την αξία της σωστής διατροφής.
Οι μαθητές της Δ’ τάξης γίνονται δημιουργοί μελανόμορφων αγγείων!
Η ιστορία του τόπου μας μέσα από τα μάτια του Καραγκιόζη.
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης μας διευκολύνει στην εκμάθηση της ιστορίας!
Με την χρήση τεχνητής νοημοσύνης δημιουργήσαμε παραμύθι με στόχο την κατανόηση του όρου της εκεχειρίας.
Μια όμορφη κατασκευή από τους μαθητές της Δ’ τάξης!
Παιχνίδι με σαπουνόφουσκες!!!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
Οι μαθητές της γ’ τάξης σας εύχονται καλό Πάσχα!
5ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργίας Επιτραπέζιου Παιχνιδιού.
Η γ’ τάξη του σχολείου μας συμμετέχει στον 5ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου Παιχνιδιού! Το Επιτραπέζιο παιχνίδι είναι βασισμένο στο παραμύθι της Νάγιας Νικολακοπούλου “Η ‘Ανα και ο Κύκλος”. Τα παιδιά παίζοντας το παιχνίδι βλέπουν και γνωρίζουν διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα δάση και γενικότερα το περιβάλλον. Το επιτραπέζιο τοποθετεί τα παιδιά στον φανταστικό κόσμο της Άνας της νεράιδας, προστάτιδας του δάσους και των ζώων. Τα παιδιά μεταμορφώνονται σε φανταστικούς
χαρακτήρες- ζώα του δάσους, συγκροτούν συμβούλιο και απαντώντας ερωτήσεις βοηθούν την Άνα να ξεπεράσει την λύπη της και να σώσει το σπίτι της το δάσος από την καταστροφή!
Καλή Σαρακοστή από τους μαθητές της γ’ τάξης!
Μάθημα Ιστορίας “Αλλιώς”
Γνωρίζω τον Τόπο μου.
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Γνωρίζω τον Τόπο μου” πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στο Ελαιοτριβείο. Οι μαθητές της Δ’ και Γ’ τάξης του σχολείου μας έμαθαν πληροφορίες για το δέντρο της ελιάς και την παραγωγή του ελαιόλαδου. Ο εκπαιδευτικός της Δ’ τάξης, κύριος Νίκος Αλέφαντος, μας ξενάγησε στο χώρο του ελαιοτριβείου όπου οι μαθητές μας ενημερώθηκαν βήμα- βήμα για τα στάδια παραγωγής ελαιόλαδου. Οι μαθητές της Γ’ δημοτικού έφτιαξαν ένα όμορφο κολάζ!








































