Συγκέντρωση γραφικής ύλης και σχολικών ειδών
Με μεγάλη προθυμία και χαρά οι οικογένειες των μαθητών και των μαθητριών μας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του δήμου μας για συγκέντρωση γραφικής ύλης και σχολικών ειδών για ενίσχυση των Σχολείων της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας (ΕΕΜ) της Βορείου Ηπείρου.
Από τη Διεύθυνση του σχολείου
Δωρεά βιβλίων από το Library 4all
ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ
Χαρούμενες στιγμές από την κοπή της βασιλόπιτας. Και το φλουρί έπεσε μεταξύ του κομματιού της Παναγίας και του Αγίου Βασιλείου. Ας είναι καθοδηγητές και προστάτες στο δύσκολό μας έργο!
Όσο για το κρασί, που ήταν το δώρο, θα γευθούμε όλοι από λίγο!
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη βασιλόπιτα και τα υπόλοιπα δωράκια.
Θαυμάζοντας τον πλούτο του Πολεμικού Μουσείου Θεσσαλονίκης
Την Παρασκευή 24/01/2020 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ΄και Στ΄τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Πολεμικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης, ξεναγήθηκαν στους χώρους του και θαύμασαν κειμήλια που σχετίζονται με τη νεότερη και σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας, όπως στολές όλων των σωμάτων των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων, όπλα εποχής, φωτογραφίες χάρτες, λιθογραφίες, πίνακες ζωγραφικής και επιστολικά δελτάρια.
Επίσης, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και παρόμοια κειμήλια προερχόμενα από στρατούς άλλων κρατών που συμμετείχαν σε όλες τις ιστορικές περιόδους ύπαρξης του ελληνικού κράτους είτε ως αντίπαλοι είτε ως σύμμαχοι του.
Τέλος, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄τάξης παρακολούθησαν ειδικά οπτικοποιημένη εκπαιδευτική προβολή για την κατασκευή της διώρυγας της Κορίνθου και της Δ΄για τη ναυμαχία της Σαλαμίνας.
Οι μαθητές έτσι είχαν, αφενός, την ευκαιρία να γνωρίσουν, να παρατηρήσουν και να αισθανθούν και , αφετέρου, να ευασθητοποιηθούν σε θέματα πολιτισμού.
Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Καραγεωργίου Δημήτριος-Τσοπανίδης Σταμάτιος
Βράβευση μαθητών και μαθητριών
Τους Τρεις Ιεράρχες τίμησε ο Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου στο πλαίσιο της Γιορτής των Γραμμάτων που διοργάνωσε η Αντιδημαρχεία Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τιμήθηκαν οι αριστούχοι μαθητές και μαθήτριες των Γυμνασίων και Λυκείων που αρίστευσαν κατά το σχολικό έτος 2018-2019 και βραβεύτηκαν 508 μαθητές και μαθήτριες που διακρίθηκαν σε πανελλήνιους και διεθνείς σχολικούς διαγωνισμούς.
Από τη σχολική μας κοινότητα βραβεύτηκαν 25 μαθητές:
Η μαθήτρια της Στ τάξης, Μπαντή Μαρία που διακρίθηκε με έπαινο στον Μαθητικό Διαγωνισμό “Μικρός Ευκλείδης” που διοργανώνεται από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.
Η μαθήτρια της Στ΄τάξης, Μπίτη Σταυρούλα που διακρίθηκε με έπαινο στον 7ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών Δημοτικού.
Οι 23 μαθητές και μαθήτριες της Δ2΄τάξης που συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό “Bravo Schools” για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το σχολείο μας αναδείχτηκε ως η καλύτερη εκπαιδευτική προσέγγιση στην κατηγορία «Σχέδια Μαθήματος» στον Στόχο 11 «Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες» με τη συμμετοχή του με τίτλο «Η σημασία της αειφορικής διαχείρισης του νερού μέσα από το παραμύθι Λειψυδρία στη Νεροχώρα».
Οι μαθητές δούλεψαν ομαδικά σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Αγγίδου Χρυσής.
https://blogs.sch.gr/18dimevo/diakriseis/diakrisi-ston-diagonismo-quot-bravo-schools-2019-quot/
Συγχαρητήρια στα παιδιά, αλλά και στους εκπαιδευτικούς που προωθούν τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών σε καινοτόμες δράσεις και σε διαγωνισμούς.
Μαμά, όταν τηγανίζεις…
Στο πλαίσιο της ορθής διαχείρισης των υγρών αποβλήτων συνεχίζουμε και φέτος την ανακύκλωση τηγανέλαιων σε συνεργασία με τις οικογένειες των μαθητών και μαθητριών μας. Ο κάδος γέμισε και αισθανόμαστε περήφανοι /ες για τη μικρή μας συμβολή στην προσπάθεια προστασίας του πλανήτη μας.
Στη διαδικασία συλλογής τηγανέλαιων συμμετέχει όλη η σχολική κοινότητα. Τη διαδικασία αποστολής συντονίζει ο εκπαιδευτικός της Δ΄τάξης, Τσοπανίδης Σταμάτιος.
Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών
Σήμερα 30 Ιανουαρίου, ημέρα εορτής των Τριών Ιεραρχών διοργανώσαμε εκδήλωση προς τιμήν τους, με θέμα «Η Φιλανθρωπία κατά τους Τρεις Ιεράρχες».
Οι Τρεις Ιεράρχες πρωτοστάτησαν στον αγώνα για την κοινωνική δικαιοσύνη με το φιλανθρωπικό τους έργο.
Έγινε αναφορά στη χριστιανική αρχή της φιλανθρωπίας και στο πώς εφαρμοζόταν αυτή έμπρακτα στο Βυζάντιο.
Η έννοια της φιλανθρωπίας σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες στηρίζεται στην αγάπη προς τον συνάνθρωπό μας.
O Χριστιανισμός θεωρείται ότι αποτελεί σταθμό εξέλιξης της φιλανθρωπίας και της κοινωνικής πρόνοιας σε ό,τι αφορά την προστασία και τη μέριμνα όσων βρίσκονταν σε δυσχερή θέση. Από την αρχή, η Εκκλησία έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις χήρες και τα ορφανά, τους ασθενείς, τους πτωχούς, τους φυλακισμένους, τους δούλους και τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες. Η έννοια της φιλανθρωπίας στους χριστιανούς δεν είχε περιορισμούς, γιατί επεκτείνονταν και στους εχθρούς.
Οι Τρεις Ιεράρχες όχι μόνο διέθεσαν για φιλανθρωπικούς σκοπούς τις ατομικές τους περιουσίες, αλλά με θάρρος κατέκριναν
- την απληστία,
- τη σκληρότητα,
- την πλεονεξία και
- τη φιλαργυρία των πλουσίων και τον ισχυρών της εποχής.
Πίστευαν ακράδαντα ότι είχαν καθήκον να βοηθούν και να ανακουφίζουν τους πάσχοντες συνανθρώπους τους. Δεν μπορούσαν να ανεχθούν μια κοινωνία στην οποία να βασιλεύει η κοινωνική αδικία και η εκμετάλλευση και καταπίεση του λαού από τους αυτοκρατορικούς επισκόπους.
Συνέδεσαν από την αρχή την ιατρική επιστήμη με το φιλανθρωπικό έργο προσφέροντας τις γνώσεις τους προς όφελος των συνανθρώπων τους θεραπεύοντας απόρους ασθενείς.
Αν έπαιρνε καθένας ό,τι του χρειαζόταν για την ικανοποίηση της ανάγκης του κι άφηνε σ’ όποιον είχε ανάγκη ό,τι ήταν γι’ αυτόν περίσσιο , κανένας δεν θα ήταν πλούσιος,
κανένας δεν θα ήταν φτωχός
-
Το ψωμί που αποθηκεύεις είναι του πεινασμένου,
-
τα ρούχα που φυλάς στις αποθήκες σου είναι του γυμνού,
-
Τα παπούτσια που τα ‘χεις και σαπίζουν είναι του ξυπόλυτου,
-
τα λεφτά που θάβεις για να μη στα κλέψουν είναι του φτωχού.
Το όραμα των Καππαδοκών Πατέρων για την ανιδιοτελή αγάπη και προσφορά σε όλους τους ανθρώπους είναι σήμερα πολύ επίκαιρο, διότι η εποχή μας έχει πάρα
πολλούς ανθρώπους που χρειάζονται την αγάπη μας και την προσφορά μας
Την εκδήλωση έκλεισε ο εκπαιδευτικός της Δ΄τάξης μιλώντας για το έργο της Ιεραποστολής και ευχαρίστησε όλα τα παιδιά για την προθυμία με την οποία συμμετέχουν σε δράσεις φιλανθρωπίας και αλληλεγγύης που διοργανώνονται από τη σχολική κοινότητα.
Η σημαία και οι παραστάτες συνοδεία της διευθύντριας συμμετείχαν στη Θεία Λειτουργία και στην Ακολουθία της Αρτοκλασίας στον Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.
Υπεύθυνοι για τη δράση: Σαρρούδη Ιωάννα-Τσοπανίδης Σταμάτιος
Δημιουργική Απασχόληση στο Ολοήμερο
Συλλογή σχολικών ειδών
Οι οικογένειες των μαθητών/τριών μας ανταποκρίθηκαν με προθυμία στο κάλεσμα του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου για συγκέντρωση σχολικών ειδών για ενίσχυση των σχολείων της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας (ΕΕΜ) της Βορείου Ηπείρου μετά την επείγουσα έκκληση της «Ένωσης Συγγενών Πεσόντων κατά το Έτος 1940-41»
Τους ευχαριστούμε!































