Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων της θεματικής ενότητας “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” και επιλέγοντας την υποθεματική του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας οι μαθητές ασχολήθηκαν με τα συναισθήματα και την αναγνώριση αυτών στην καθημερινή τους ζωή και εστίασαν στη διαχείριση του συναισθήματος του θυμού, ένα συναίσθημα που δύσκολα μπορεί το παιδί νηπιακής ηλικίας να διαχειριστεί. Σκοπός λοιπόν είναι να αποδεχτεί το παιδί τον θυμό σαν ένα συναίσθημα που δεν είναι “κακό”, αλλά “κακοί” και μη αποδεκτοί είναι οι τρόποι που εκδηλώνουμε τον θυμό μας. Τα παιδιά συχνά στις απλές και καθημερινές διαφωνίες τους θυμώνουν και αντιδρούν με λεκτική επίθεση ή βίαιες κινήσεις. Σε αυτό το εργαστήρι δεξιοτήτων προσπάθησαν να βρουν υγιείς τρόπους για να διώχνουν το θυμό. Εργαζόμενοι λοιπόν σε ομάδες αποτύπωσαν με σχέδιο τους τρόπους αυτούς και προέκυψε ένα έντυπο τρίπτυχο, αντίτυπο του οποίου μοιράστηκε σε κάθε μαθητή. Η ομαδική αυτή δουλειά έγινε και ψηφιακό φυλλάδιο που μπορείτε να ξεφυλλίσετε πατώντας ΕΔΩ.