Αυτή η συλλογή περιέχει 6 φωτογραφίες.
Αυτή η συλλογή περιέχει 6 φωτογραφίες.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), μέσω του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν στις διαθέσιμες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς και σε όλες τις υπηρεσίες του ΠΣΔ (https://www.sch.gr/services).
Αγαπητοί μας γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι θα διεξαχθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου και ώρες 17:00-18:30 μέσω της πλατφόρμας Webex Events ενημέρωση για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση του κορωνοϊού SARS-CoV-2 με έμφαση στον χώρο του σχολείου.
Για την παρακολούθησή της, οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να ακολουθήσουν τις ακόλουθες οδηγίες:
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Οδηγίες ΕΟΔΥ για τα νηπιαγωγεία
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Αγαπητοί μας γονείς και παιδιά,
σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα γίνει στις 14 Σεπτεμβρίου, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11.00 π.μ. στο νηπιαγωγείο μας.
Οδηγίες/Διευκρινήσεις σύμφωνα με το υπ’αριθμ. πρωτ. Φ7/119761/Δ1/11-9-2020 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ:
Θα προσέλθετε στις 8.15 π.μ. στο νηπιαγωγείο και οι εκπαιδευτικοί θα παραλάβουν τα παιδιά. Στις 11.00 π.μ. θα τελεστεί ο αγιασμός, παρουσία εκπαιδευτικών και παιδιών, και αμέσως μετά θα γίνει η αποχώρηση (περίπου 11.30 π.μ.). Τα παιδιά θα πρέπει να έχουν μέσα στην τσάντα τους ένα παγούρι με νερό, το κολατσιό τους, μία πετσέτα φαγητού και ένα σακουλάκι, όπου θα βάζουν τη μάσκα τους όταν δεν τη φοράνε.
Παρακαλούμε κατά την προσέλευση και αποχώρησή σας από το νηπιαγωγείο να τηρείτε τις αποστάσεις ασφαλείας. Σας υπενθυμίζουμε, επίσης, ότι η παρουσία όλων μας στο χώρο του σχολείου γίνεται πάντα με μάσκα, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και της ΚΥΑ.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία
Καλό ξεκίνημα με υγεία!!!
Από τη Διεύθυνση
Οι ιστορίες μαθητών και μαθητριών που επιλέχθηκαν από τις σχολικές ομάδες οι οποίες
συμμετείχαν στη δράση έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://el.padlet.com/bresmiaistoria/Bookmarks
Ευχαριστούμε όσες και όσους συμμετείχαν στην ανοικτή εκδήλωση που διοργανώθηκε για εκπαιδευτικούς και γονείς με θέμα: «Προετοιμάζοντας τα παιδιά για το Νηπιαγωγείο».
Για όποιον/α επιθυμεί να παρακολουθήσει την εκδήλωση, βρίσκεται αναρτημένη στο youtube: https://youtu.be/nnPCPIEFpnc
Κοινή θεματική δράση Δημιουργίας Αφίσας
Συντονισμός δράσης: Φυλλιώ Νικολούδη, Μαρία Σαλαγιάννη
Δημιουργία Αφίσας με θέμα «Είμαστε ομάδα και δεν το ξεχνάμε» Pdf
Προετοιμάζοντας τα παιδιά για το Νηπιαγωγείο
Η τηλεδιάσκεψη απευθύνεται σε όλες/ους τις/τους εκπαιδευτικούς των Δημόσιων και Ιδιωτικών Νηπιαγωγείων της Δ΄ Διεύθυνσης και μέσω αυτών, σε όλους τους γονείς και κηδεμόνες, που έχουν εγγράψει τα παιδιά τους για το επόμενο σχολικό έτος (2020-2021) στα Νηπιαγωγεία της Δ’ Διεύθυνσης (ανεξαρτήτως του σχολείου όπου θα φοιτήσουν τα παιδιά τους), αλλά και όσων τα παιδιά φοιτούν ως προνήπια κατά το τρέχον σχολικό έτος (2019-2020) στα Νηπιαγωγεία μας.