Μετά από την υλοποίηση της ιδέας του περσινού μας μαθητή με την ρεσώ κολοκύθα, και ενόψει της ονομαστικής του γιορτής τα παιδιά προτείνουν να του κάνουν μία ευχάριστη έκπληξη: να ζωγραφίσουν για τον φίλο τους και να επισκεφτούμε την Α τάξη για να του προσφέρουν την ζωγραφιά τους. Η αναδυόμενη ιδέα των παιδιών επιβραβεύτηκε από την νηπιαγωγό, οπότε η τάξη άρχισε με ενθουσιασμό να δημιουργεί ευχάριστα ..φανερώνοντας περίτρανα την κοινωνικο-συναισθηματική τους ανάπτυξη.
Θα πρέπει να αναφέρω ότι και η υλοποίηση του εργαστηρίου δεξιοτήτων που υλοποιούμε αυτή την περίοδο, σίγουρα συντέλεσε στην πρόσκτηση-ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών μας.
Η συνομιλία των μαθητών:
Ακόμη αξίζει να επισημάνω, ότι οι συχνές επαφές μέσω διάφορων δραστηριοτήτων, με την Α τάξη, η κοινωνική αμοιβαιότητα που αναπτύσσεται μεταξύ των μαθητών του Ενιαίου σχολικού συγκροτήματος, ενισχύει και διευκολύνει την Ομαλή Μετάβαση των νηπίων στην επόμενη τάξη τους.
Την δράση αυτή την παρατήρησε και βίωσε η φοιτήτρια του ΠΤΕΑ, του Π.Θ. κατά την υλοποίηση της πρακτικής της άσκησης.
Μπράβο στα παιδιά μας που στην πράξη φανερώνουν την αξία του τρίπτυχου: Δράση -Αναστοχασμός -Δράση!!
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη