ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2021-2022



Λήψη αρχείου

Τεκμήρια για την υλοποίηση του σχεδίου δράσης μας.

  1. Ερωτηματολόγια  Γονέων

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

2. Ερωτηματολόγια μαθητών

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΝΗΠΙΩΝ

Φωτογραφικό υλικό

Οι τοίχοι μας πριν το βάψιμο..

20220315 121059 20220315 121301 20220315 120819 

Τα παιδιά μας παρατήρησαν και φωτογράφησαν την υπάρχουσα κατάσταση των εξωτερικών τοίχων και στα παραπάνω ερωτηματολόγια που τους δόθηκαν μέσα στην τάξη, μετά από συζήτηση αποτύπωσαν τις απόψεις τους και τα συναισθήματά τους.

Με την συγκεκριμένη δραστηριότητα οι μαθητές ασκήθηκαν στην παρατήρηση, στην διαπίστωση του προβλήματος και επέλεξαν τρόπο επίλυσης. Επίσης είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν ψυχοσυναισθηματικά για την εικόνα των εξωτερικών τοίχων.

Επίσης δημιουργήθηκε κατάσταση προβληματισμού στην τάξη: Αν δεν καταφέρουμε τελικά να βαφούν οι τοίχοι από τον εθελοντή γονέα για κάποιο λόγο τί άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε την κατάστασή τους? Καθαριότητα ή ζωγραφιά? Εσύ τι θα ζωγράφιζες? Αφού έγινε συζήτηση και οι μαθητές βρήκαν τι θα μπορούσε να εμποδίσει το βάψιμο π.χ. καιρικές συνθήκες, ασθένεια, ατύχημα, άρχισαν να αποτυπώνουν σε ερωτηματολόγιο τις προτάσεις τους..

Προτάσεις μαθητών: επέλεξαν τη ζωγραφιά και μοιράστηκαν την επιλογή τους με το συνεργαζόμενο συστεγαζόμενο δίπλα τμήμα του 32ου Ν/Γ Βόλου.

Εναλλακτικές προτάσεις των μαθητών

20220317 113527

Ενδεικτικά έργα των μαθητών:

20220317 114338 20220317 113538 20220317 114323 20220317 114008 20220317 113614 20220317 114314 

Με την παραπάνω δραστηριότητα οι μαθητές μας ενεργοποίησαν το κριτικό τους πνεύμα, αντάλλαξαν απόψεις μέσα από παραγωγική σκέψη, κατάφεραν να εκφραστούν με δημιουργικό τρόπο και να επικοινωνήσουν τις επιλογές τους σε συνεργασία με τα παιδιά του συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι τα παιδιά κατάφεραν να βρουν και να αποτυπώσουν εναλλακτικές προτάσεις,  οι οποίες κάλλιστα μπορούν να αξιοποιηθούν και να  αποτελέσουν  συνέχεια του σχεδίου δράσης, για ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση των εξωτερικών τοίχων , για την επόμενη σχολική χρονιά, μέσα από την αισθητική παρέμβαση των ίδιων των μαθητών και γιατί όχι και σε συνεργασία με τους γονείς τους.

Οι τοίχοι μας μετά το βάψιμο..

20220411 074447 20220411 074500 20220411 074551 20220411 131013

Τα παιδιά αφού παρατήρησαν τους βαμμένους τοίχους, μετά μέσα στην τάξη προχώρησαν σε συζήτηση-Αναστοχασμό κάνοντας  σύγκριση της προυπάρχουσας κατάστασης με την τωρινή και κατέληξαν σε συμπεράσματα, εξέφρασαν τα συναισθήματά τους τα οποία και αποτύπωσαν στο παρακάτω σχετικό ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΦΑΣΗ 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΝΗΠΙΩΝ ΤΕΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΙΧΟ

Με την υλοποίηση του σχεδίου δράσης μας ήταν πολλά τα οφέλη. Από υλικοτεχνικής πλευράς καταφέραμε και βάψαμε τους εξωτερικούς τοίχους, βελτιώσαμε την υγιεινή και αισθητική του εξωτερικού χώρου του σχολείου μας. Ως προς το ανθρωπογενές περιβάλλον πετύχαμε την συνεργασία και την ισότιμη  συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων μελών, την ενεργοποίηση της κριτικής, παραγωγικής και δημιουργικής σκέψης των μαθητών μας μέσα από κατάλληλες πρακτικές ενός Δημοκρατικού μοντέλου Εκπαίδευσης που βασίζεται στο τρίπτυχο Δράση-Αναστοχασμός-Δράση προάγοντας την ενεργητική-ανακαλυπτική μάθηση ενός αλληλεπιδραστικού περιβάλλοντος, το οποίο στο πλαίσιο της Δια βίου μάθησης προετοιμάζει τους μαθητές μας, ως αυριανούς πολίτες του 21ου αιώνα.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Έκθεση αξιολόγησης - Συλλογικός προγραμματισμός. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.