Στα πλαίσια του μαθήματος “Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση” (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Πληροφορικής, ΑΠΘ) κατά το εαρινό εξάμηνο 2011 πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη συνδρομή όλων των φοιτητών του μαθήματος.
Ο σκοπός της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας ήταν η συλλογή και ανάλυση μαρτυριών ενεργών εκπαιδευτικών κυρίως από τη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι ξεχώρισαν μέσα από την ενασχόλησή τους με τις web 2.0 τεχνολογίες και την δημιουργική χρήση τους στην εκπαιδευτική πρακτική τους.
Διαβάστε στη συνέχεια ολόκληρο το τελικό κείμενο (σε μορφή eBook) με τις μαρτυρίες των εκπαιδευτικών.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήρια μου στην ομάδα των φοιτητών και στον καθηγητή τους Παλαιγεωργίου Γιώργο για την πολύ καλή δουλειά τους και φυσικά να τους ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκαναν να με συμπεριλάβουν στην ομάδα αυτή των 26 εκπαιδευτικών.
#1 από Νίκος Π. Μιχαηλίδης στις 25 Μαρτίου 2012
Παράθεση
Βαγγέλη σε χαιρετώ και σε ευχαριστώ για το σχόλιο.
Καταρχήν να σου δώσω και εγώ συγχαρητήρια για τη δουλειά σου στο Edmodo. Του χρόνου λέω να το υιοθετήσω και εγώ μέσα στην τάξη. Θα σε αναζητήσω.
Όσο για τη συμμετοχή στην έρευνα που με ρωτάς, δυστυχώς δεν εξαρτάται από μένα, γιατί και εγώ προσκλήθηκα από την ομάδα των φοιτητών του ΑΠΘ για να συμμετάσχω στη συνέντευξη.
Pingback: Μαρτυρίες 26 πρωτοπόρων Ελλήνων εκπαιδευτικών για την ένταξη του Web 2.0 στην τάξη [eBook] » Βαγγέλης Ζαμάνης
#2 από ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΑΜΑΝΗΣ στις 23 Μαρτίου 2012
Παράθεση
Παρότι φέτος ξεκίνησα με το edmodo και το χρησιμοποιούμε στο σχολείο με τους μαθητές μου, θα ήθελα να συμμετάσχω στην έρευνα.
Ελπίζω του χρόνου να κάνω κι εγώ περισσότερα πράγματα.
Θα ήθελα κι εγώ να δώσω τα συγχαρητήριά μου στην ομάδα.
Επίσης να ευχαριστήσω και την κα Δέγγλερη η οποία σχολίασε στο blog μου τις προσπάθειές μου και τους συναδέλφους που “συνδέθηκαν” μαζί μου στο edmodo και ανταλλάσουμε απόψεις.
Η εμπειρία που απόκτησα (όπως και οι μαθητές μου) ήταν πολύ σημαντική.