Εικαστική παρέμβαση σε χώρους του σχολείου οργανώθηκε στο μάθημα των Εικαστικών με θέμα το φως και με αφορμή το Διεθνές έτος φωτός. Η δημιουργίες των μαθητών είναι μέρος του αφιερώματος της σχολικής χρονιάς 2014-25 στο Διεθνές έτος φωτός.
Οι τοιχογραφίες που έγιναν προέκυψαν απο ιδέες, μελέτες και έργα σπουδές των μαθητών της Β Τάξης και έγιναν απο τους ίδιους, σε προκαθορισμένες ομάδες. Παρουσιάστηκαν κατα τη διάρκεια της Επιμορφωτικής διημερίδας για εκπαιδευτικούς Δ/θμιας Εκπ/σης “φως … περισσότερο φως” που έγινε στο σχολείο μας.
ομαδοσυνεργατική διαδικασία με
- σχέδια σπουδές με μολύβι και χρώμα
- σχέδιο και δημιουργία στενσιλ
- μεταφορά σχεδίων και ζωγραφική στον τοίχο
υλικά: τέμπερες και πλαστικό χρώμα τοίχου, πινέλλα
Γιάννης Ζωγάκης
καθηγητής Εικαστικών
