Το περιεχόμενο της επιμόρφωσης περιλαμβάνει παιδαγωγικές αρχές, διδακτική
μεθοδολογία και διδακτικό υλικό το οποίο μπορεί να ανακτηθεί ως συμπιεσμένο αρχείο εδώ:
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1jp6c8pq9esGgIWqKWLKz215iW0SWDTPD
Πρόγραμμα inclusive schools:Inclusive_Schools
Από την αποδοχή της διαφορετικότητας σε ένα πιο συμπεριληπτικό σχολείο
Μια πρακτική προσέγγιση :Ενα πιο συμπεριληπτικο σχολειο
Εργαστήρια:
- Εργαστήριο 1 Μπαίνω στα παπούτσια του Ρόλου – 2
- Εργαστήριο 1 Μπαίνω στα παπούτσια του Ρόλου – 2
- Εργαστήριο 3 Συμφωνώ – Διαφωνώ – 2
- Εργαστήριο 4 Μετακινούμαι από τη θέση μου, αλλάζω οπτική -2
- Εργαστήριο_ Τα συγκοινωνούντα δοχεία_ΑΛΤΟΥΧΟΒΑ ΓΚΑΛΙΝΑ
Τεχνικές διδασκαλίας σε πρόσφυγες: Τεχνικές διδασκαλίας σε πρόσφυγες _ μετανάστες μαθητές
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : Ανάπτυξη γλωσσικών και γνωστικών δεξιοτήτων_ΓΚΑΛΙΝΑ ΑΛΤΟΥΧΟΒΑ
Πρόγραμμα γέφυρα για παιδιά: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
Πρόγραμμα γέφυρα για εφήβους: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ
Εικονογραφημένο λεξικό: https://drive.google.com/file/d/1xioRjCbY0D2ijvgihK4W1hJ2lA4THQeY/view?usp=sharing
Αμβλύνοντας το άγχος του εκπαιδευτικού στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Αμβλύνοντας το άγχος του εκπαιδευτικού στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
Σχέδια εργασίας για: Τον εαυτό μας: 15. ΕΑΥΤΟΣ Το Σχολείο: 15. ΣΧΟΛΕΙΟ Τη φιλία και τον έρωτα: 15. ΦΙΛΙΑ – ΕΡΩΤΑΣ Το επάγγελμα: 15. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ internet & social media: 15. ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ SOCIAL MEDIA
Η εμπειρία μιας δασκάλας του Τ.Υ,:Η δική μου εμπειρία
Εισηγήσεις 7ης Ιουνίου: