Επιμορφωτικές και Υποστηρικτικές δράσεις ενταξιακής – διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ

Το περιεχόμενο της επιμόρφωσης περιλαμβάνει παιδαγωγικές αρχές, διδακτική
μεθοδολογία και διδακτικό υλικό το οποίο μπορεί να ανακτηθεί ως συμπιεσμένο αρχείο εδώ:
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1jp6c8pq9esGgIWqKWLKz215iW0SWDTPD

Πρόγραμμα inclusive schools:Inclusive_Schools

Από την αποδοχή της διαφορετικότητας σε ένα πιο συμπεριληπτικό σχολείο
Μια πρακτική προσέγγιση :Ενα πιο συμπεριληπτικο σχολειο

Εργαστήρια:

Τεχνικές διδασκαλίας σε πρόσφυγες: Τεχνικές διδασκαλίας σε πρόσφυγες _ μετανάστες μαθητές

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : Ανάπτυξη γλωσσικών και γνωστικών δεξιοτήτων_ΓΚΑΛΙΝΑ ΑΛΤΟΥΧΟΒΑ

Πρόγραμμα γέφυρα για παιδιά: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

Πρόγραμμα γέφυρα για εφήβους: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ

Εικονογραφημένο λεξικό: https://drive.google.com/file/d/1xioRjCbY0D2ijvgihK4W1hJ2lA4THQeY/view?usp=sharing

Αμβλύνοντας το άγχος του εκπαιδευτικού στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Αμβλύνοντας το άγχος του εκπαιδευτικού στη διαπολιτισμική εκπαίδευση

Σχέδια εργασίας για: Τον εαυτό μας: 15. ΕΑΥΤΟΣ Το Σχολείο: 15. ΣΧΟΛΕΙΟ Τη φιλία και τον έρωτα: 15. ΦΙΛΙΑ – ΕΡΩΤΑΣ Το επάγγελμα: 15. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ internet & social media: 15. ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ SOCIAL MEDIA

Η εμπειρία μιας δασκάλας του Τ.Υ,:Η δική μου εμπειρία

Εισηγήσεις 7ης Ιουνίου:

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση