«Διδάσκοντας Μαθηματικά στη σύγχρονη τάξη» Τρίτη 5η Μαρτίου στο 13ο ΔΣ Δράμας

Πρόσκληση:

Πρόγραμμα ημερίδας:

Συμμετέχοντες:συμμετέχοντες

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Οδηγοί Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό

Στο Τεύχος Α, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται συνοπτικά στις βασικές θεωρητικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική αυτή προσέγγιση εκπαιδευτικής αξιολόγησης, η οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά κατά τη διαδικασία ανάπτυξης του προγράμματος.

Στο Τεύχος Β παρατίθενται τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα αξιοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διαδικασία της περιγραφικής αξιολόγησης.

Στο Τεύχος Γ παρατίθενται σενάρια στα οποία περιγράφονται τα βήματα που ακολουθεί ο/η εκπαιδευτικός από τον σχεδιασμό του μαθήματος έως τη σύνθεση του προφίλ του/της μαθητή/-ήτριας στην έκθεση προόδου.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Η καθημερινή κόλαση ενός εκπαιδευτικού Πηγή: www.lifo.gr

https://www.lifo.gr/articles/greece_articles/224461/maxairomata-emprismoi-aithoyson-bullying-stoys-daskaloys-i-kathimerini-kolasi-enos-ekpaideytikoy

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού

Το ΠΕΚΕΣ Αττικής έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του υλικό για τη διδασκαλία των Μαθηματικών της Ε΄ Τάξης:http://attik.pde.sch.gr/2pekes/?p=417

Για διευκόλυνση των εκπαιδευτικών κατά την εκπαιδευτική πρακτική, έχουμε συγκεντρώσει τα ψηφιακά εργαλεία που προτείνονται στο βιβλίο του εκπαιδευτικού ταξινομημένα, ανά ενότητα, ενώ έχουμε προσθέσει κάποιους επιπλέον πόρους, που θεωρούμε ότι μπορούν να υποστηρίξουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι πρόσθετοι ψηφιακοί πόροι που έχουν προστεθεί από εμάς επισημαίνονται με τις φράσεις «Συμπληρωματικά» ή «Εναλλακτικά»
Μαζί με τους συνδέσμους υπάρχει η περιγραφή τους από το Φωτόδεντρο – όπου υπάρχει – και ο βαθμός δυσκολίας τους , με βάση την ευκολία χρήσης και εγκατάστασης αλλά και την προστιθέμενη παιδαγωγική αξία του, που κρίνουμε ότι έχει.
Οι περισσότερες πρόσθετες επιλογές, είναι από το δικτυακό τόπο https://www.geogebra.org/ προσφέρονται στην εκπαιδευτική κοινότητα, είναι δωρεάν, τρέχουν ανεξαρτήτως του λειτουργικού συστήματος μέσω του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιείται. Στον ίδιο δικτυακό τόπο μπορείτε να αναζητήσετε επιπλέον δραστηριότητες και για άλλες ενότητες.

Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού
1η Ενότητα
2η Ενότητα
3η Ενότητα
4η Ενότητα
5η Ενότητα
6η Ενότητα
7η Ενότητα
8η Ενότητα
Τεχνικές οδηγίες

ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ/ΝΠΣ :http://ebooks.edu.gr/new/ps.php

Βιβλία:http://ebooks.edu.gr/new/classcoursespdf.php?classcode=DSDIM-E

Διδακτικά Πακέτα ΙΕΠ:

2018-11-30_genikes_arhes_gia_to_didaktiko_paketo 2018-11-30_shedio_mathimatos_pithanotites 2018-11-30            _didaskontas_me_stoho_tin_katanoisi

29-10-18 Επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: Μαθηματικά της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου:https://www.youtube.com/watch?v=fR_kWF-vRGE

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Βραχύχρονο πρόγραμμα παρέμβασης

Βραχύχρονο πρόγραμμα παρέμβασης-υλικό απ’ την ιστοσελίδα

Βραχύχρονο πρόγραμμα παρέμβασης

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Παρουσίαση Erasmus από το 12ο Δράμας

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΜΘ , σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δράμας(παρουσία του Διευθυντή της ΠΕ) και το 12ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, πραγματοποίησε τη συνάντηση στα Εκπαιδευτήρια Δράμας, με θέμα την ενημέρωση για υποβολή αίτησης Erasmus+ 2019, για τους Τομείς της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
Ο κ. Κουτσούκης(εγκάρδιες ευχαριστίες), αφού παρουσίασε τα προγράμματα που «τρέχουν» στο σχολείο του, περιέγραψε με απλά βήματα τη διαδικασία υποβολής αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα Erasmus+ 2019, συνοψίζοντας:
1. Αρχική επιθυμία για συμμετοχή(απαραίτητη προϋπόθεση, για την οποία φρόντισε να ενισχύσει, με εύγλωττο τρόπο, ο κ. Κουτσούκης).
2. Εγγραφή στο EU Login. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δημιουργήσει το Σύστημα Διαπίστευσης – EU Login (πρώην ECAS) στο οποίο εγγράφονται όλοι οι ευρωπαίοι πολίτες που επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε ειδικές σελίδες και ηλεκτρονικά εργαλεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στο πλαίσιο του Erasmus+ ο λογαριασμός EU Login απαιτείται για την εγγραφή οργανισμού στην Πύλη Συμμετεχόντων και τη λήψη κωδικού PIC (Βήμα 3) Δείτε αναλυτικές οδηγίες για τη δημιουργία λογαριασμού EU Login.
3. Όλοι οι φορείς που σκοπεύουν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ θα πρέπει να εγγραφούν και να παρέχουν τα βασικά τους νομικά και οικονομικά στοιχεία στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής URF (Unique Registration Facility) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Δείτε αναλυτικές οδηγίες εδώ. Η Εγγραφή στη Δικτυακή πλατφόρμα έχει ως αποτέλεσμα την απόκτηση ενός 9-ψήφιου μοναδικού Κωδικού Ταυτοποίησης (PIC).
4. Εγγραφή στο e-twining https://live.etwinning.net/unauthorized και επίσκεψη του Φόρουμ της Πλατφόρμας του e-twinning, όπου μπορούμε να βρούμε αγγελίες σχετικές με εξεύρεση εταίρων. Επιπροσθέτως μπορούμε να βάλουμε και δική μας αγγελία.
5. Εφόσον βρούμε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στο προφίλ του σχολείου, αποστέλλουμε επιθυμία συμμετοχής στο συντονιστικό σχολείο που έχει έτοιμη πρόταση.
6. Απ’ τη στιγμή που μας αποδεχτούν για εταίρο ξεκινάει μια ανταλλαγή πληροφοριών για τον προγραμματισμό των δράσεων, την τελική συγγραφή της πρότασης και εν συνεχεία την υποβολή της.

Παρουσίαση Erasmus

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

« Πρόσκληση ενημέρωσης σχετικά με την Υποβολή αιτήσεων Erasmus+ 2019 για τους Τομείς της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.»

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ.  ΑΜΘ , σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δράμας, το 12ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας και λίγο μετά την  Ανακοίνωση της Εθνικής Μονάδας σχετικά με την Πρόσκληση Υποβολής αιτήσεων Erasmus+ 2019 για τους Τομείς της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

                                                   Σας προσκαλεί

σε συνάντηση ενημέρωσης προγραμμάτων Erasmus+ 2019  την οποία θα επιμεληθεί ο Διευθυντής του 12ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας κ. Κουτσούκης Γεώργιος, με θέμα τη δυνατότητα υποβολής αίτησης για τα προγράμματα Erasmus+ 2019  για τη Βασική Δράση 1/ ΚΑ1 αλλά και για τη Βασική Δράση 2/ ΚΑ2

Η συνάντηση  θα πραγματοποιηθεί  την Πέμπτη 24/1/2018 και ώρα 18.00 με 19.30 στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

Πρόσκληση ενημέρωσης για Erasmus+ 2019

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Προγραμματισμός και Αποτίμηση του Εκπαιδευτικού Έργου των Σχολικών Μονάδων

apotimisi.pdf προγραμματισμού Εκ. Έργου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Διαδικασία ατομικής αξιολόγησης από το ΚΕΣΥ Δράμας

Ανακοινώθηκε απ’ το ΚΕΣΥ Δράμας η διαδικασία Αξιολόγησης σύμφωνα με τον Νόμο 4547/2018:Διαδικασία ατομικής αξιολόγησης

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ «ΑΙΣΩΠΟΣ»

slide3

Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την εκπαιδευτική κοινότητα:http://aesop.iep.edu.gr/

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε