Επιμόρφωση για Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη συμπερίληψή τους στην τάξη & το εργαστήριο Πληροφορικής [Πέμπτη 04-06-20, 17:00-20:00]

Πρόσκληση συμμετοχή εκπαιδευτικών ΠΕ86 (Πληροφορικής) και άλλων κλάδων σε σύγχρονο εξ αποστάσεως Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα: “Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη συμπερίληψή τους στην τάξη & το εργαστήριο Πληροφορικής ”

1η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Συμμετοχής 

 2η Ανακοίνωση Πρόσκληση Συμμετοχής

 Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2020 και ώρες 17:00-20:00

Εκτύπωση Βεβαίωσης

Αίθουσα Σύνδεσης (Ώρα προσέλευσης: 16:45-17:00) από εδώ https://bit.ly/2U0D0nc
Οδηγίες για την σύνδεση σας στο Cisco Webex Events θα βρείτε εδώ
  • Ο σύνδεσμος συμμετοχής στο Webex Event :https://bit.ly/2U0D0nc Κωδικός: 050620 (δεν χρειάζεται αν δεν το αλλάξετε)

Το επιμορφωτικό σεμινάριο οργανώνεται από τον ΣΕΕ ΠΕ86 (Πληροφορικής) Δρ. Σπυρίδωνα Παπαδάκη, τον Συντονιστή Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Δρ. Δημήτρη Ζησιμόπουλο σε συνεργασία με τους Δρ. Κωτούλα Βασίλειο Σ.Ε.Ε. ΠΕ70, Οργανωτικό Συντονιστή ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας και τον Σ.Ε.Ε. ΠΕ86 Δρ. Καπανιάρη Αλέξανδρο (Αλέκος) ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας θα πραγματοποιήσουν  επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:

Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη συμπερίληψή τους
στην τάξη & το εργαστήριο Πληροφορικής

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων σε θέματα συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και στις κυριότερες κατηγορίες ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών όπως και περαιτέρω η εξοικείωσή τους με το προφίλ των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την εφαρμογή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης για όλους στο γενικό σχολείο και ιδιαίτερα στα μαθήματα στην τάξη και το εργαστήριο της Πληροφορικής.

 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

16:45 – 17:00 Προσέλευση
17:00 -17:10 Έναρξη – Χαιρετισμοί
17:10- 17:30Διαχείριση τάξης και συμπεριληπτική εκπαίδευση – Χαρακτηριστικά μαθητών με υποστήριξη από εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης (όπως η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, η ΔΕΠΥ, η νοητική αναπηρία). Δρ. Δ. Ζησιμόπουλος, Σ.Ε.Ε. Ε.Α.Ε.Ε. Δυτικής Ελλάδας & Διδάσκων στο Παν/μιο Λευκωσίας
17:30-17:50 Ερωτήσεις – Συζήτηση

17:50-18:10 ❏ Λογισμικά που μπορούν να δώσουν απαντήσεις στις γνωστικές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με δυσλεξία. Δρ. Β. Κωτούλας, Σ.Ε.Ε. ΠΕ70, Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας & Διδάσκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
18:10-18:30 Ερωτήσεις – Συζήτηση

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10′

18:40-19:00Διαφοροποιημένη διδασκαλία και προσωποποιημένη υποστήριξη μαθητών – Παραδείγματα από μαθήματα της “Πληροφορικής” στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση. Δρ. Σ. Παπαδάκης, Σ.Ε.Ε. Πληροφορικής Δυτικής Ελλάδας & Διδάσκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
19:00-19:20 Ερωτήσεις – Συζήτηση

19:20-19:40Η συμβολή των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ86) στην ανάπτυξη υλικού για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (σε μαθήματα που δεν έχουν υποστήριξη από εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης), Δρ Α. Καπανιάρης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής (ΠΕ86) ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας.
19:40-19:55 Ερωτήσεις – Συζήτηση

19:55-20:00 Συμπεράσματα – Ευχαριστίες – Κλείσιμο

 


Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών δηλώνεται με τη συμπλήρωση της αίτησης στον παρακάτω σύνδεσμο: http://bit.do/fFKCF

  • Καταληκτική ημερομηνία – ώρα υποβολής αιτήσεων ενδιαφέροντος: Τρίτη, 2/6/2020, ώρα 13:00 (Παράταση έως Πέμπτη 4/6/20, 13:00)

Σε όσους κάνουν δήλωση ενδιαφέροντος θα σταλεί σύνδεσμος και οδηγίες συμμετοχής .

Γίνονται δεκτές και αιτήσεις συμμετοχής εκπαιδευτών άλλων κοινών ειδικοτήτων εφόσον έχουν ολοκληρώσει τα διδακτικά κλπ καθήκοντα τους . 

 

 

 

 

Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.

Αφήστε μια απάντηση