Feed
Άρθρα
Σχόλια

Ποια είναι η σχέση των μαθηματικών με την τέχνη ή γενικότερα της επιστήμης με τη φιλοσοφία;

Υπάρχει Σχέση Μαθηματικών και Τέχνης; Επιστήμης και τέχνης γενικότερα;
Τα Μαθηματικά αναμφίβολα έχουν το στοιχείο της αντικειμενικότητας και σχετίζονται με το λογικό τμήμα του ανθρώπου σε αντίθεση με την Τέχνη που έχει το στοιχείο της υποκειμενικότητας και σχετίζεται κυρίως με το συναισθηματικό τμήμα. Άρα καταρχήν φαίνεται μια μεγάλη αγεφύρωτη διαφορά.

Αποστόλης  Παπανικολάου, μαθηματικός http://maths-art.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

ααααα

Τα μαθηματικά και η τέχνη γενικότερα μολονότι, φαινομενικά τουλάχιστον, αποτελούν δυο ξεχωριστά – διακριτά πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας, εντούτοις είναι δυνατόν να συνδυαστούν και να δώσουν δημιουργίες οι οποίες αποτελούν αξιοθαύμαστο μείγμα εντυπωσιακής πολυπλοκότητας και εκπληκτικής ομορφιάς.

Μπάμπης Τουμάσης – Τάσος Αρβανίτης

http://users.sch.gr/toumasis/matharts.htm

αααα

Ενώ τα μαθηματικά παραμένουν ένα από τα κύρια ενδιαφέροντά μας, η θεματική των λεσχών και των εκδηλώσεων έχει επεκταθεί τα τελευταία χρόνια για να περιλάβει τις επιστήμες, τη φιλοσοφία, την ιστορία, την κλασική λογοτεχνία, καθώς και κάθε πνευματική δραστηριότητα που έχει στο επίκεντρό της το στοχασμό.

Η Ομάδα ΘΑΛΗΣ + ΦΙΛΟΙ: http://www.thalesandfriends.org/gr/

αααα

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

Θα μπορούσαμε να εντάξουμε στη σχολική μας καθημερινότητα ένα έργο τέχνης; ένα θεατρικό έργο; κάτι άλλο;

Θα μπορούσαμε να ενεργοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές με σκοπό να παίξουν και να μάθουν και να ευχαριστηθούν όλα αυτά;

Ο αγαπητός συνάδελφος Ντίνος Κορδώσης στέλνει τα θεατρικά μαθηματικά δρώμενα, απλά αριστουργήματα με όλη του την αγάπη και εκτίμηση. Τα φιλοξενώ στο χώρο αυτό κρατώντας μια φράση του: για ν’ αποτελέσει μέρος της διδακτικής πρακτικής του διδάσκοντος, προσφέροντας έναν εύκολο κι ευχάριστο για το μαθητή τρόπο εμπέδωσης της σχετικής παραγράφου, που μόλις έχει ολοκληρωθεί η διδασκαλία της.

ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
«Η αρωγή του θεατρικού λόγου στη διδακτική των μαθηματικών»

https://blogs.sch.gr/popiardv/archives/591

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων