Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ανακοίνωσε τη διεξαγωγή νέων επιμορφωτικών προγραμμάτων για 600 Εκπαιδευτικούς και συγκεκριμένα 210 Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Κλάδου ΠΕ70) και 390 Εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04, ΠΕ06 και ΠΕ19-20) για τη χρήση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία. Τα επιμορφωτικά αυτά προγράμματα θα έχουν πιλοτικό χαρακτήρα.

Σκοπός της επιμόρφωσης είναι αφενός η απόκτηση και ολοκληρωμένη αξιοποίηση σύγχρονων εκπαιδευτικών λογισμικών στην εκπαιδευτική διαδικασία, τα οποία θα καλύπτουν μεγάλο αριθμό από διδακτικές θεματικές ενότητες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και αφετέρου η επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την εξασφάλιση της αποτελεσματικότερης παραγωγικής εφαρμογής και αξιοποίησης μέσα στην τάξη, τόσο των λογισμικών αυτών, όσο και των ΤΠΕ γενικότερα.

Τα προγράμματα θα διεξαχθούν στις πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα και Ηράκλειο κατά το διάστημα Σεπτεμβρίου ? Νοεμβρίου 2008 και θα οδηγούν σε πιστοποίηση γνώσεων και ικανοτήτων.

Κάθε επιμορφωτικό πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε δύο Φάσεις.

  • Η Α΄ Φάση αφορά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για τη χρήση και αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού στην τάξη.
  • Η Β’  Φάση αφορά στην εκπόνηση από κάθε επιμορφούμενο μιας εργασίας (project) με βάση τα εκπαιδευτικά που θα χρησιμοποιηθούν στην επιμόρφωση. Το ακριβές περιεχόμενο της εργασίας θα ορίζεται από τους επιμορφωτές και οι επιμορφούμενοι θα πρέπει να εκπονήσουν και να υποβάλουν τις εργασίες τους δέκα ημέρες μετά την ολοκλήρωση της Α? Φάσης και αφού πρώτα χρησιμοποιήσουν τα εκπαιδευτικά λογισμικά στις τάξεις τους. Στη συνέχεια οι Επιμορφωτές θα αξιολογήσουν τις εργασίες.

Τα επιμορφωτικά προγράμματα θα διεξαχθούν απογευματινές ώρες, εκτός ωραρίου εργασίας και θα είναι διάρκειας πέντε (5) διδακτικών ωρών ανά εργάσιμη ημέρα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σχετική σελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέχρι 10/09/2008.

3 Σχόλια “Νέος κύκλος σεμιναρίων για την αξιοποίηση των ΤΠΕ”
  1. Προς nkaklam,

    Γιατί να γίνουν τα επιμορφωτικά προγράμματα ΜΟΝΟΝ σε αυτές τις πόλεις;
    Μέσω του blog σου απευθύνομαι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Να το ξανασκευφτεί και να γίνουν σε όλες τις πρωτεύουσες των Νομών. Οικονομία κάνουν ;

  2. ΈΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 80% ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡ?ΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ …..

  3. @arganasta,
    συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Ασφαλώς και πρέπει τα σεμινάρια να γίνονται σ’ όλες τις έδρες νομών. Βεβαίως στην προκήρυξη γίνεται λόγος για πιλοτικό χαρακτήρα των σεμιναρίων. Πιλοτικό χαρακτήρα όμως έχει ένα πρόγραμμα όταν από αυτό θα εξαχθούν συμπεράσματα για γενικευμένη εφαρμογή του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση για ποια ακριβώς γενικευμένη εφαρμογή μιλάμε;
    Ποια είναι άραγε η σχέση του προγράμματος με την επιμόρφωση Β΄Επιπέδου; Αλληλοσυμπληρώνονται, επικαλύπτονται ή κάτι άλλο (που πάντως δε διευκρινίζεται);
    Και κάτι τελευταίο: όταν μιλάμε για εκπαιδευτικό λογισμικό εννοούμε το εγκεκριμένο από το ΠΙ; Γιατί αν κρίνω από το λογισμικό που είναι διαθέσιμο για τους φιλολόγους (σε γενικές γραμμές παμπάλαιο και αναντίστοιχο με τις σημερινές ανάγκες και εξελίξεις) τότε μάλλον θα πάνε χαμένα τα χρήματα που θα διατεθούν. Εκτός κι αν η απάντηση βρίσκεται στην τελευταία παρατήρησή σου…

  4.  

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων