Καλό καλοκαίρι!

Άλλη μια όμορφη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της !!!

Η Προϊσταμένη, ο Σύλλογος Διδασκουσών και το Προσωπικό Καθαριότητας της σχολικής μας μονάδας, σας ευχόμαστε από καρδιάς

Καλό Καλοκαίρι, με υγεία, αγάπη και όμορφες στιγμές με τις οικογένειές σας!!!

Να περάσετε ένα ξεκούραστο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία!

Με εκτίμηση
Β.Τσινταράκη
Μ.Δράκου
Ε.Καλαμίδα
Ε.Φαρεκζή
Χ.Τσακμακά
Μ.Χουρμουζιάδου
Στ.Καμπίτση
Α.Χουϊάζη
Ι.Φραγκολιά
Α.Αλεξανδρή

Ε.Ιωσηφίδου

ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΤΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ!

Στα πλαίσια των Φυσικών Επιστημών, ασχοληθήκαμε με τα ηφαίστεια. Αρχικά, συζητήσαμε για το σφαιρικό σχήμα της γης, για τα στρώματα από τα οποία αποτελείται η γη (πυρήνας, μανδύας, φλοιός), καθώς και από που προέρχονται τα ηφαίστεια. Μέσα από το βίντεο σχετικά με τα ηφαίστεια, μιλήσαμε για το εσωτερικό της γης που περιέχει πετρώματα και μάγμα. Έτσι όταν γίνεται η έκρηξη του ηφαιστείου, βγαίνει λάβα που είναι μάγμα το οποίο προέρχεται από το εσωτερικό της γης. Επιπλέον, μάθαμε ότι τα μάγματα είναι στην αρχή ζεστά και στην πορεία γίνονται κρύα και τα ηφαίστεια μοιάζουν με βουνά όταν δεν εκρήγνυνται. Μέσω του βίντεο εξερευνήσαμε το ηφαίστειο της Σαντορίνης και της Νίσυρου. Επίσης, εντοπίσαμε στην υδρόγειο την Ισλανδία που υπάρχει ηφαίστειο . Στη συνέχεια, ετοιμαστήκαμε για το πείραμα στην αυλή μας. Φορέσαμε κυάλια παρατηρηρή και με τους 2 μ;2 βοηθούς ημέρας παρουσιάσαμε την έκρηξη του ηφαιστείου! Μικροί και μεγάλοι κάναμε προβλέψεις για την ταχύτητα που θα γίνει η έκρηξη και το χαρήκαμε!

Οι εκπαιδευτικοί του πρωινού τμήματος 1:

Καλαμίδα Έλενα

Φαρεκζή Ελένη

Επιμέλεια άρθρου: Φαρεκζή Ελένη

1 2 3 4 5 6

Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ευ Ζην «Με τα μάτια της καρδιάς! Μαθαίνω τα συναισθήματα με τον Μικρό Πρίγκιπα»

Μέσα από το μαγικό ταξίδι που έγινε με το βιβλίο  Μικρός Πρίγκιπας, οι μαθητές γνώρισαν τον κόσμο των συναισθημάτων, έμαθαν να τα αναγνωρίζουν, να τα εκφράζουν και να τα διαχειρίζονται με σεβασμό προς τον εαυτό τους και τους άλλους.

Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδια, συζητήσεις και δημιουργικές καλλιτεχνικές δράσεις, καλλιέργησαν την ενσυναίσθηση, ανέπτυξαν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη και ανακάλυψαν την αξία της φιλίας, της συνεργασίας και της αποδοχής της διαφορετικότητας.

Με οδηγό τη φράση «Τα ουσιώδη είναι αόρατα στα μάτια», τα παιδιά έμαθαν να βλέπουν «με τα μάτια της καρδιάς», εκφράζοντας σκέψεις και συναισθήματα μέσα από την τέχνη, τον λόγο και το παιχνίδι.

Ακολουθεί βίντεο με στιγμές και δράσεις από το όμορφο αυτό ταξίδι μάθησης και συναισθηματικής ανάπτυξης.

Επιμέλεια άρθρου: Έλενα Καλαμίδα

Δεσμευόμαστε… μειώνουμε το οικολογικό αποτύπωμά μας!

Μιας και σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος μοιραζόμαστε μαζί σας ένα βίντεο που φτιάξαμε με τα παιδιά του Ολοήμερου Τμήματος 1, με τις δεσμεύσεις μας για τη σωτηρία του πλανήτη μας!

Το βίντεο αυτό συνοψίζει υπέροχα τα όσα μας απασχόλησαν αυτή τη σχολική χρονιά, θέτοντας ως απώτερό μας εκπαιδευτικό στόχο την καλλιέργεια ενεργών πολιτών με σεβασμό προς το περιβάλλον (φιλο-περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση).

Ελπίζουμε να το απολαύσετε και να ανατρέχετε σ’ αυτό καθώς περνούν τα χρόνια, προκειμένου να θυμούνται τα παιδιά μας τις Δεσμεύσεις μας!

Με εκτίμηση

Η Νηπιαγωγός του Ολοήμερου Τμήματος 1
Βικτώρια Τσινταράκη

Το οικολογικό μας αποτύπωμα…

Στο βίντεο που ακολουθεί, μοιράζομαι μαζί σας μια από τις τελευταίες Δράσεις του Ολοήμερου Τμήματος 1 για φέτος, όπου τα παιδιά μας μαθαίνουν τη σημασία του όρου

«οικολογικό αποτύπωμα»

και συνειδητοποιούν το μερίδιο ευθύνης που φέρουν για τη σωτηρία του πλανήτη μας! 🌎🌳

Η παρούσα Δράση έρχεται να συνοψίσει τη σημασία όσων μάθαμε την τρέχουσα σχολική χρονιά, στο πλαίσιο ένταξής μας στα «Οικολογικά Σχολεία» και σε άμεση συνάφεια με το «Σχέδιο Δράσης» της σχολικής μας μονάδας. Ας τα εκπαιδεύσουμε, λοιπόν, να αγαπούν και να σέβονται τον πλανήτη μας, μειώνοντας το οικολογικό μας αποτύπωμα στο ελάχιστο!

Με εκτίμηση
Η Νηπιαγωγός του Ολοήμερου Τμήματος 1
Βικτώρια Τσινταράκη