Με αφόρμηση το παραμύθι “Ο κοντορεβυθούλης”, ρωτάμε τα παιδιά ποιος νομίζουν ότι θα φτάσει πιο γρήγορα: Ο γίγαντας ή ο κοντορεβυθούλης; Τα παιδιά αναπαριστούν το παραμύθι και ζωγραφίζουν εικόνες σε πρωτότυπα φύλλα εργασίας
Για να είμαστε σίγουροι μετράμε τον χρόνο με το ρολόι. Κατασκευάζουμε το δικό μας ρολόι με κάνσον χαρτόνι. Μαθαίνουμε τον ρόλο του μεγάλου και του μικρού δείκτη και ελέγχουμε την καινούρια μας γνώση αλλάζοντας τη θέση των δεικτών του ρολογιού, εστιάζοντας σε βασικές θέσεις (ακριβώς, και μισή, και τέταρτο κ.α.). Στο τέλος παίζουμε τον ρολογά μετρώντας τα βήματά μας