- Να κατανοήσουν ότι είναι σημαντικό να μην ασχολούμαστε με το τι κάνουν οι άλλοι, αλλά με
αυτό που εμείς κάνουμε. - Να κατανοήσουν ότι μόνο αν παραμείνουμε επικεντρωμένοι, θα φτάσουμε στον προορισμό –
στόχο μας. - Να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι να αναγνωρίζουμε και να διαχειριζόμαστε
δημιουργικά το θυμό μας, να παίρνουμε το χρόνο μας και να μη βγάζουμε αβίαστα
συμπεράσματα. - Δεν υπάρχουν καλά και κακά συναισθήματα αλλά αντιδράσεις-συμπεριφορές.
Ακούσαμε το παραμύθι και ζωγραφίσαμε εικόνες από αυτό….
Συζητήσαμε για τις 3 συμβουλές…. τη σημασία τους, το τι θα συνέβαινε αν ο ήρωας του παραμυθιού δεν τις ακολουθούσε και ζωγραφίσαμε τις σκηνές του παραμυθιού που τις συναντούμε….
- Για ότι δε σε μέλει, μη ρωτάς!
- Ποτέ να μη παραστρατήσεις από το δρόμο που πήρες!!!
- Τον αποψινό θυμό φύλαγέ τον το πουρνό!!!
Μεγάλη εντύπωση μας έκανε η 3η συμβουλή…. Έτσι μιλήσαμε για το τι μας θυμώνει και πως το διαχειριζόμαστε.
Φτιάξαμε το κουτί του θυμού και μέσα ρίξαμε τις ζωγραφιές μας…… Ένα παιδάκι τραβούσε μια ζωγραφιά …. και όλοι μαζί προσπαθούσαμε να βρούμε τον καλύτερο τρόπο διαχείρισης του θυμού και να βοηθήσουμε το φίλο μας….
Χρησιμοποιήσαμε ένα μπαλόνι για να καταλάβουμε τι συμβαίνει όταν συσσωρεύεται θυμός μέσα μας (σκάει το μπαλόνι) ….. Ίσως θα ήταν καλό να τον βγάλουμε από μέσα μας με προσεκτικές κινήσεις , ώστε να μην προκαλέσουμε ζημιά( αφήνουμε το μπαλόνι να ξεφουσκώσει σιγά σιγά)
Πώς θα τα καταφέρουμε;
Θα ετοιμάσουμε έναν οδηγό διαχείρισης του θυμού χρησιμοποιώντας προτάσεις και ιδέες δικές μας….
Τέλος διασκεδάσαμε με το επιτραπέζιο παιχνίδι που φτιάξαμε…..
Η κυρία έγραψε τις οδηγίες πάνω στα χαρτιά, τα παιδιά ζωγράφισαν….
Πιόνια ήταν τα ίδια τα παιδιά …. Ένα μεγάλο ζάρι από σφουγγάρι μας έλεγε τα βήματα που θα κάνουμε…. μπρος , πίσω σύμφωνα με την οδηγία της καρτέλας!