Μετάβαση: Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο

Συζητήσαμε και καταγράψαμε τι γνωρίζουν τα παιδιά για το Δημοτικό Σχολείο, τι θέλουν να μάθουν και με ποιον τρόπο προτείνουν να βρούμε απάντηση στις απορίες μας. Με αυτόν τρόπο δημιουργήσαμε εννοιολογικούς χάρτες.

Λόγω του κορωνοϊού, αποφασίσαμε να μην επισκεφθούμε τους εσωτερικούς χώρους του Δημοτικού Σχολείου, αλλά μόνο τους εξωτερικούς. Γι’ αυτό ζητήσαμε από την εκπαιδευτικό της Α’ τάξης να συναντηθούμε στην αυλή του Δημοτικού σχολείου, ώστε να υποβάλλουμε τις ερωτήσεις μας και να γνωρίσουμε τα παιδιά. Πριν ξεκινήσουμε. φτιάξαμε λουλούδια, τα οποία τα παιδιά έκοψαν, ζωγράφισαν και έγραψαν το όνομά τους για να τα προσφέρουμε ως δώρο.

  

Αφού γνωριστήκαμε, κάναμε τις ερωτήσεις μας και πήραμε τις απαντήσεις μας από τη δασκάλα αλλά και από τα παιδιά της Α’ τάξης. Έτσι λύθηκαν πολλές απορίες, ξεδιαλύναμε τις λανθασμένες εντυπώσεις μας και διώξαμε τους φόβους μας.

    

Συζητήσαμε και καταγράψαμε τα συναισθήματα που μας δημιουργούνται τώρα που φεύγουμε από το Νηπιαγωγείο και τα παιδιά τα ζωγράφισαν. Τα συναισθήματα είναι ανάμικτα: Χαρά γιατί μεγαλώνουμε και μάθουμε καινούρια πράγματα και λύπη γιατί αποχαιρετούμε τους φίλους μας και τις δασκάλες μας…

 

Την άλλη μέρα ο δάσκαλος της μουσικής μας κάλεσε να συνοδεύσουμε ρυθμικά, χτυπώντας παλαμάκια, το τραγούδι “Μήλο μου κόκκινο”

  

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *