Δημιουργήσαμε κάρτες με ευχές για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος. Κοινό θέμα σε όλες τις κάρτες είναι τα κατοικίδια ζώα των παιδιών. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για τη βοήθεια τους.
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό Coding@Christmas. Δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές μας να εμπλακούν σε δημιουργικές δραστηριότητες κωδικοποίησης, αλλά και να βάλουν υποψηφιότητα για να κερδίσουν μερικά υπέροχα βραβεία. Συμμετείχαμε στον διαγωνισμό με 3 δράσεις.
1) Τα παιδιά καλούνται να αποκωδικοποιήσουν το μήνυμα, που είναι μια Χριστουγεννιάτικη ευχή.
2)Να βρουν τη σωστή διαδρομή στον λαβύρινθο, ώστε το παιδάκι να στολίσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Αρχικά ακολουθούν τη διαδρομή με το δάχτυλο και στη συνέχεια την σχεδιάζουν με τον μαρκαδόρο.
Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση λάβαμε την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητα για την δουλειά μας στα etwinning projects με τίτλο «Creative pupil-4 seasons», «Art Workshop», που υλοποιήθηκαν το 2023-24. Πρόκειται για το δεύτερο επίπεδο διάκρισης, που αποδίδεται σε ένα etwinning project, όταν έχει συμπεριλάβει τα Ευρωπαϊκά κριτήρια ποιότητας. Μπράβο στους μικρούς μαθητές μου που με ενθουσιασμό και συνέπεια εργάστηκαν για την ολοκλήρωση του έργου!!!
Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την ασφάλεια, πραγματοποιήθηκε στην τάξη μας άσκηση σεισμού, με στόχο την ενημέρωση και την προετοιμασία των παιδιών για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων.
Η άσκηση ξεκίνησε με μια σύντομη παρουσίαση από τη νηπιαγωγό, η οποία εξήγησε στα παιδιά τι είναι ο σεισμός και γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πώς να προστατευτούμε. Με απλά λόγια και παραδείγματα, τα παιδιά έμαθαν τους βασικούς κανόνες: παραμένουμε ψύχραιμοι, καλύπτουμε το κεφάλι μας και καταφεύγουμε κάτω από τα θρανία ή σε ασφαλή σημεία.
Όταν ακούστηκε το σήμα έναρξης της άσκησης, τα παιδιά, με τη βοήθεια της νηπιαγωγού, ακολούθησαν τα βήματα που είχαν μάθει. Έσκυψαν κάτω από τα τραπεζάκια, προστάτεψαν το κεφάλι τους με τα χέρια τους και παρέμειναν στη θέση τους μέχρι να δοθεί το σήμα λήξης.
Μετά την ολοκλήρωση της άσκησης, τα παιδιά συμμετείχαν σε συζήτηση, όπου μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους και έκαναν ερωτήσεις. Η νηπιαγωγός τόνισε τη σημασία της ψυχραιμίας και της συνεργασίας σε τέτοιες καταστάσεις.
.Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον πρόγραμμα με θέμα τα ζώα πρόκειται να ξεκινήσει. Τα ζώα, και ιδιαίτερα τα κατοικίδια, πάντα κεντρίζουν το ενδιαφέρον των παιδιών, που χαίρονται να μοιράζονται ιστορίες για αυτά και να ανακαλύπτουν περισσότερα για τον κόσμο τους.
Στόχος του έργου είναι να φέρουμε τα μικρά παιδιά πιο κοντά στη φροντίδα και την προστασία των ζώων, τόσο αυτών που ζουν με ανθρώπους (κατοικίδια) όσο και των ζώων που ζουν ελεύθερα, αναπτύσσοντας στρατηγικές που τους επιτρέπουν να εκτιμούν τα ζωντανά όντα που μας περιβάλλουν.
Στο έργο συμμετέχουν παιδιά και εκπαιδευτικοί από την Ισπανία, Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία, Πολωνία και Ιορδανία.
Οι δραστηριότητες που οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν τον μήνα Οκτώβριο αφορούσαν την Επιστήμη, ScienceTEAM
Πραγματοποιήθηκαν πειράματα με το Νερό που στόχο είχαν την κατανόηση των ιδιοτήτων του νερού και φαινομένων όπως η πλεύση, η βύθιση και η απορρόφηση.
Πραγματοποιήθηκαν πειράματα με τον Αέρα που στόχο είχαν να κατανοήσουν τα παιδιά ότι ο αέρας υπάρχει παντού γύρω μας παρόλο που δεν μπορούμε να τον δούμε ή να τον πιάσουμε με τα χέρια μας. Επίσης ο αέρας έχει δύναμη και μπορεί να μετακινήσει αντικείμενα.
Πειράματα με το Φως. Υλοποιήθηκαν δραστηριότητες προκειμένου να κατανοήσουν τα παιδιά την εναλλαγή Μέρας- Νύχτας.
Παρατήρηση της Φύσης: Πώς είναι το Φθινόπωρο στις χώρες που ζουν οι εταίροι μας; Πώς είναι το Φθινόπωρο στο Αρμενοχώρι, στην Ελλάδα;
Στο πλαίσιο του προγράμματος, κάθε παιδί δημιούργησε μια ζωγραφιά με σκοπό τη σχεδίαση του λογότυπου του έργου. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ψηφοφορία, από την οποία αναδείχθηκαν τρεις ζωγραφιές. Οι επιλεγμένες προτάσεις παρουσιάστηκαν στους εταίρους του προγράμματος ως υποψήφια λογότυπα.
Τα παιδιά ζωγράφισαν ρομπότ, πλανήτες, πειράματα. Όλες οι ζωγραφιές ήταν πρωτότυπες και ευφάνταστες!