υπστηρικτής 2025

Υποστηρικτής- Ασφαλές Διαδίκτυο

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει ενεργά με τις δράσεις του για την ασφάλεια στο διαδίκτυο . Με χαρά  παραλάβαμε τη βεβαίωση υποστηρικτή από το Saferinternet4Kids!

Yposthrikthς Nhpiagogeio.pdf 2

eucode

Code Week βράβευση

Με ενθουσιασμό λάβαμε το Πιστοποιητικό Αριστείας και  το πιστοποιητικό Super Organiser της Εβδομάδας EU Code 2024.για τις Δράσεις Ρομποτικής που υλοποιήσαμε κατά την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα, στο Νηπιαγωγείο μας.
Στο σχολείο μας βοηθάμε τα παιδιά να μάθουν ψηφιακές δεξιότητες μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες. Μαθαίνουμε διασκεδάζοντας!
13
εγγραφη

Εγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος 2025-26

Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 05 έως 24 Μαρτίου 2025.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109). Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Εδώ μπορείτε να δείτε ολόκληρη την εγκύκλιο.



Λήψη αρχείου

 

 

 

Τσικνοπέμπτη

Τσικνοπέμπτη στο Νηπιαγωγείο

Σήμερα γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη με χαμόγελα, χρώματα και… λαχταριστές λιχουδιές!  Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φρόντισε για τη γιορτινή μας τσικνο-απόλαυση, προσφέροντας στα παιδιά  burgers!

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων για τη στήριξή του και φυσικά τα παιδιά μας που με το κέφι και τη χαρά τους έδωσαν ζωντάνια στη σημερινή μέρα!

Καλή Αποκριά σε όλους!

1 3 2 3 IMG 20250220 132234 116

 

1 1

Δράσεις ETwinning “Protecting animals”, Φεβρουάριος

1 Μάσκες ζώα: Τα παιδιά ζωγράφισαν και κατασκεύασαν αποκριάτικες μάσκες ζώων.

1 2 20250218 140758 20250218 153546

2 Κάθε σχολείο δημιούργησε ένα βίντεο όπου τα παιδιά τραγούδησαν ένα παραδοσιακό τραγούδι ή παιχνίδι της χώρας του. Η δική μας συμμετοχή ήταν “Το κοκοράκι”.

 

Logo έργου

Δραστηριότητες Φεβρουαρίου, ETwinning: Fun Mathematics

Δραστηριότητες: “Κατεύθυνση και Θέση στο Χώρο”

1 Μέσα από ΄το βιβλίο “Where is the Astronaut?” τα παιδιά διασκεδάζουν εξασκώντας τις έννοιες της κατεύθυνσης και της θέσης στο χώρο!

kolaz 6

2 Το παιχνίδι «Βρες τα ζώα» είναι μια διασκεδαστική δραστηριότητα που ενθαρρύνει τους μαθητές να αναζητήσουν ζώα και να περιγράψουν τη θέση τους χρησιμοποιώντας κάρτες με ενδείξεις. Μέσα από το παιχνίδι, οι μαθητές:
– Καλλιεργούν το πνεύμα της παρατήρησης
– Ενισχύουν την οπτική μνήμη
– Βελτιώνουν τις δεξιότητες έκφρασης

Επιπλέον, χρησιμοποιώντας προθέσεις τόπου κατά την αναζήτηση των ζώων, εξοικειώνονται με το απαραίτητο λεξιλόγιο για τον προσανατολισμό στον χώρο. Ένα διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό παιχνίδι που κάνει τη μάθηση πιο συναρπαστική!

Χωρίς τίτλο 2025 02 06T222447.391

3 Τα παιδιά τοποθετούν το σώμα τους (πάνω, κάτω, πίσω κ.λπ.) σύμφωνα με τις οδηγίες της Νηπιαγωγού. Στη συνέχεια τοποθετούν ένα αντικείμενο σε διάφορες θέσεις.

Χωρίς τίτλο 2025 02 08T231323.324

4 Online games: Τα παιδιά έπαιξαν διάφορα ΄διαδικτυακά παιχνίδια με θέμα την   “Κατεύθυνση και Θέση στο Χώρο”

kolaz 7

5 Συνεργατική δράση: Επιλέξαμε  με τους εταίρους μας ένα τραγούδι με θέμα την θέση στο χώρο. Κάθε σχολείο δημιούργησε ένα βίντεο, όπου τα παιδιά εκτελούν τις εντολές και τοποθετούν ανάλογα το σώμα τους στον χώρo.

 

eucode

Δραστηριότητες Eucode 2025

1Ασφαλές Διαδίκτυο: Τα παιδιά λύνουν τον κώδικα και ανακαλύπτουν την εικόνα ενός υπολογιστή. Μια δραστηριότητα που βοηθά τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την κωδικοποίηση. Χαίρονται να δημιουργούν, μέσω του pixl art.

Safe Internet

2 Το Sudocu του Χειμώνα: Τα παιδιά επιλέγουν εικόνες και δημιουργούν ένα Sudocu με θέμα τον Χειμώνα. Τα οφέλη από την ενασχόληση των παιδιών με το Sudocu είναι: α)η ανάπτυξη Λογικής Σκέψης: Το Sudoku βοηθά τα παιδιά να σκέφτονται λογικά και να βρίσκουν μοτίβα και σχέσεις μεταξύ συμβόλων. β) η ενίσχυση της Μνήμης: Η αναζήτηση μοτίβων και η απομνημόνευση βελτιώνει τη βραχυπρόθεσμη μνήμη.

kolaz 5

3 Φόρεσε πρώτος την μάσκα:

Οργανώσαμε έναν αγώνα με την χρήση του Beebot. Δύο παιδιά, ξεκινώντας από την ίδια αφετηρία, προγραμματίζουν τα beebot με σκοπό να πάρουν την αποκριάτικη μάσκα και στη συνέχεια να φτάσουν στο τέλος της διαδρομής. Νικητής είναι όποιος τερματίσει πρώτος.

Με το παιχνίδι αυτό τα παιδιά αναπτύσσουν δεξιότητες προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης Αλγοριθμική σκέψη: πρέπει να σκεφτούν και να σχεδιάσουν τη σωστή ακολουθία εντολών για να φτάσουν στο στόχο. Προγραμματισμός: Εισάγονται στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού, όπως η εντολή, η ακολουθία και η διόρθωση του λάθους. Επίλυση προβλημάτων: Αν το Beebot δεν ακολουθήσει τη σωστή πορεία, τα παιδιά πρέπει να αναγνωρίσουν το λάθος και να διορθώσουν τον προγραμματισμό.

kolaz 8

4 Το κυνήγι των πασχαλινών αβγών

Τα παιδιά ξεκίνησαν τη δραστηριότητα δημιουργώντας πασχαλινά αβγά, τα οποία ζωγράφισαν και έκοψαν. Στη συνέχεια, με τα αβγά αυτά σχεδίασαν ένα ταμπλό, το οποίο αποτέλεσε το «ταμπλό» για τον προγραμματισμό του Bee-Bot. Ο στόχος της δραστηριότητας ήταν να προγραμματίσουν τον λαγό (Bee-Bot) ώστε να επιλέξει ένα αβγό και να το μεταφέρει σωστά στο πασχαλινό καλαθάκι. Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά εξασκήθηκαν στον βασικό προγραμματισμό και την χωρική σκέψη.

 

Kynhgi Paschalinon abgon

5 Πασχαλινό αβγό

Τα παιδιά συμμετέχουν σε μια δημιουργική και διασκεδαστική δραστηριότητα όπου ζωγραφίζουν ένα πασχαλινό αβγό. Πάνω στο αβγό υπάρχουν αριθμοί, και κάθε αριθμός αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο χρώμα. Οι μικροί μας προγραμματιστές καλούνται να “αποκωδικοποιήσουν” τους αριθμούς, να βρουν το αντίστοιχο χρώμα και να γεμίσουν το σχέδιο. Μέσα από αυτή τη διαδικασία εισάγονται με απλό και παιγνιώδη τρόπο στις βασικές έννοιες της αποκωδικοποίησης και της αντιστοίχισης, ενώ ταυτόχρονα καλλιεργούν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.

paschalino abgo

Καταγραφή 1

Κοπή Βασιλόπιτας

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και τη φετινή χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας  έκοψαν τη δική τους βασιλόπιτα. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου για την ευγενική χορηγία της βασιλόπιτας και του δώρου για τον τυχερό μαθητή. .

Ευχόμαστε σε όλους υγεία, ευτυχία και μια δημιουργική και ευλογημένη χρονιά.

1 1 2 2 3 1 IMG 20250210 121915 936

 

images

Global School Play Day 2025

Tο Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Global School Day 2025 που έχει σαν στόχο να αναδείξει την αξία που έχει το ελεύθερο παιχνίδι στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών .
Φέτος γιορτάστηκε στις 5 Φεβρουαρίου και σχολεία από όλο τον κόσμο έδωσαν την ευκαιρία στα παιδιά  να επιλέξουν και να δημιουργήσουν τα παιχνίδια που θέλουν, να θεσπίσουν τα ίδια τους κανόνες των παιχνιδιών τους , να συνεργαστούν, να αλληλοεπιδράσουν, να χαρούν .Κατά την Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού, οι  εκπαιδευτικοί ενθαρρύνονται να δίνουν στους μαθητές άφθονο χρόνο για δωρεάν παιχνίδι χωρίς τη χρήση οθονών, δομημένων παιχνιδιών ή σκηνοθεσίας ενηλίκων. Η ιδέα είναι να αφήσουμε τα παιδιά να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους, τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και τις κοινωνικές τους αλληλεπιδράσεις σε ένα αδόμητο και αυθόρμητο περιβάλλον. Το μη δομημένο παιχνίδι συμβάλλει στην καλλιέργεια του σεβασμού στον άλλο ,της ανάπτυξης της κριτικής σκέψης ,της δημιουργικότητας ,της συνεργασίας, της καλύτερης επικοινωνίας ,της βελτίωσης της έκφρασης ,της μάθησης!!!
collage 46 collage 47 collage 48 collage 1 3imagesplay day 2925Καταγραφή
1 1

Protecting Animals: Δράσεις Ιανουαρίου

Με μεγάλη χαρά συμμετείχαμε σε μια ξεχωριστή διαδικτυακή συνάντηση, μέσω Webex, με τον κτηνίατρο κύριο Μιχόπουλος Π και το Νηπιαγωγείο Παπαγιάννη. Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τον κόσμο των κατοικίδιων ζώων και να μάθουμε πώς μπορούμε να τα φροντίζουμε σωστά, ώστε να είναι χαρούμενα και υγιή.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κτηνίατρος μας εξήγησε:

Πώς πρέπει να ταΐζουμε τα ζωάκια μας σωστά.

Τι χρειάζονται για να είναι χαρούμενα και υγιή.

Πώς να τα φροντίζουμε όταν δεν νιώθουν καλά.

Γιατί είναι σημαντικό να επισκέπτονται τον κτηνίατρο.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις και να μοιραστούν ιστορίες για τα αγαπημένα τους κατοικίδια. Ο κτηνίατρος απάντησε με υπομονή και μας έδωσε πολύτιμες συμβουλές. Ήταν μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία που μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες των μικρών μας φίλων.

κολαζ 3

Επίσης σε συνεργασία με τους εταίρους μας δημιουργήσαμε μια παρουσίαση με τους τρόπους που πρέπει να φροντίζουμε τα κατοικίδια ζώα μας.

1 2 1 3 20250120 154532