Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει ενεργά με τις δράσεις του για την ασφάλεια στο διαδίκτυο . Με χαρά παραλάβαμε τη βεβαίωση υποστηρικτή από το Saferinternet4Kids!

Code Week βράβευση

Εγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος 2025-26
Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 05 έως 24 Μαρτίου 2025.
Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109). Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Εδώ μπορείτε να δείτε ολόκληρη την εγκύκλιο.

Τσικνοπέμπτη στο Νηπιαγωγείο
Σήμερα γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη με χαμόγελα, χρώματα και… λαχταριστές λιχουδιές! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φρόντισε για τη γιορτινή μας τσικνο-απόλαυση, προσφέροντας στα παιδιά burgers!
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων για τη στήριξή του και φυσικά τα παιδιά μας που με το κέφι και τη χαρά τους έδωσαν ζωντάνια στη σημερινή μέρα!
Καλή Αποκριά σε όλους!

Δραστηριότητες Φεβρουαρίου, ETwinning: Fun Mathematics
Δραστηριότητες: “Κατεύθυνση και Θέση στο Χώρο”
1 Μέσα από ΄το βιβλίο “Where is the Astronaut?” τα παιδιά διασκεδάζουν εξασκώντας τις έννοιες της κατεύθυνσης και της θέσης στο χώρο!
2 Το παιχνίδι «Βρες τα ζώα» είναι μια διασκεδαστική δραστηριότητα που ενθαρρύνει τους μαθητές να αναζητήσουν ζώα και να περιγράψουν τη θέση τους χρησιμοποιώντας κάρτες με ενδείξεις. Μέσα από το παιχνίδι, οι μαθητές:
– Καλλιεργούν το πνεύμα της παρατήρησης
– Ενισχύουν την οπτική μνήμη
– Βελτιώνουν τις δεξιότητες έκφρασης
Επιπλέον, χρησιμοποιώντας προθέσεις τόπου κατά την αναζήτηση των ζώων, εξοικειώνονται με το απαραίτητο λεξιλόγιο για τον προσανατολισμό στον χώρο. Ένα διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό παιχνίδι που κάνει τη μάθηση πιο συναρπαστική!
3 Τα παιδιά τοποθετούν το σώμα τους (πάνω, κάτω, πίσω κ.λπ.) σύμφωνα με τις οδηγίες της Νηπιαγωγού. Στη συνέχεια τοποθετούν ένα αντικείμενο σε διάφορες θέσεις.
4 Online games: Τα παιδιά έπαιξαν διάφορα ΄διαδικτυακά παιχνίδια με θέμα την “Κατεύθυνση και Θέση στο Χώρο”

5 Συνεργατική δράση: Επιλέξαμε με τους εταίρους μας ένα τραγούδι με θέμα την θέση στο χώρο. Κάθε σχολείο δημιούργησε ένα βίντεο, όπου τα παιδιά εκτελούν τις εντολές και τοποθετούν ανάλογα το σώμα τους στον χώρo.

Δραστηριότητες Eucode 2025
1Ασφαλές Διαδίκτυο: Τα παιδιά λύνουν τον κώδικα και ανακαλύπτουν την εικόνα ενός υπολογιστή. Μια δραστηριότητα που βοηθά τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την κωδικοποίηση. Χαίρονται να δημιουργούν, μέσω του pixl art.
2 Το Sudocu του Χειμώνα: Τα παιδιά επιλέγουν εικόνες και δημιουργούν ένα Sudocu με θέμα τον Χειμώνα. Τα οφέλη από την ενασχόληση των παιδιών με το Sudocu είναι: α)η ανάπτυξη Λογικής Σκέψης: Το Sudoku βοηθά τα παιδιά να σκέφτονται λογικά και να βρίσκουν μοτίβα και σχέσεις μεταξύ συμβόλων. β) η ενίσχυση της Μνήμης: Η αναζήτηση μοτίβων και η απομνημόνευση βελτιώνει τη βραχυπρόθεσμη μνήμη.
3 Φόρεσε πρώτος την μάσκα:
Οργανώσαμε έναν αγώνα με την χρήση του Beebot. Δύο παιδιά, ξεκινώντας από την ίδια αφετηρία, προγραμματίζουν τα beebot με σκοπό να πάρουν την αποκριάτικη μάσκα και στη συνέχεια να φτάσουν στο τέλος της διαδρομής. Νικητής είναι όποιος τερματίσει πρώτος.
Με το παιχνίδι αυτό τα παιδιά αναπτύσσουν δεξιότητες προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης Αλγοριθμική σκέψη: πρέπει να σκεφτούν και να σχεδιάσουν τη σωστή ακολουθία εντολών για να φτάσουν στο στόχο. Προγραμματισμός: Εισάγονται στις βασικές έννοιες του προγραμματισμού, όπως η εντολή, η ακολουθία και η διόρθωση του λάθους. Επίλυση προβλημάτων: Αν το Beebot δεν ακολουθήσει τη σωστή πορεία, τα παιδιά πρέπει να αναγνωρίσουν το λάθος και να διορθώσουν τον προγραμματισμό.
4 Το κυνήγι των πασχαλινών αβγών
Τα παιδιά ξεκίνησαν τη δραστηριότητα δημιουργώντας πασχαλινά αβγά, τα οποία ζωγράφισαν και έκοψαν. Στη συνέχεια, με τα αβγά αυτά σχεδίασαν ένα ταμπλό, το οποίο αποτέλεσε το «ταμπλό» για τον προγραμματισμό του Bee-Bot. Ο στόχος της δραστηριότητας ήταν να προγραμματίσουν τον λαγό (Bee-Bot) ώστε να επιλέξει ένα αβγό και να το μεταφέρει σωστά στο πασχαλινό καλαθάκι. Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά εξασκήθηκαν στον βασικό προγραμματισμό και την χωρική σκέψη.
5 Πασχαλινό αβγό
Τα παιδιά συμμετέχουν σε μια δημιουργική και διασκεδαστική δραστηριότητα όπου ζωγραφίζουν ένα πασχαλινό αβγό. Πάνω στο αβγό υπάρχουν αριθμοί, και κάθε αριθμός αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο χρώμα. Οι μικροί μας προγραμματιστές καλούνται να “αποκωδικοποιήσουν” τους αριθμούς, να βρουν το αντίστοιχο χρώμα και να γεμίσουν το σχέδιο. Μέσα από αυτή τη διαδικασία εισάγονται με απλό και παιγνιώδη τρόπο στις βασικές έννοιες της αποκωδικοποίησης και της αντιστοίχισης, ενώ ταυτόχρονα καλλιεργούν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.

Κοπή Βασιλόπιτας
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και τη φετινή χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας έκοψαν τη δική τους βασιλόπιτα. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου για την ευγενική χορηγία της βασιλόπιτας και του δώρου για τον τυχερό μαθητή. .
Ευχόμαστε σε όλους υγεία, ευτυχία και μια δημιουργική και ευλογημένη χρονιά.

Global School Play Day 2025

Protecting Animals: Δράσεις Ιανουαρίου
Με μεγάλη χαρά συμμετείχαμε σε μια ξεχωριστή διαδικτυακή συνάντηση, μέσω Webex, με τον κτηνίατρο κύριο Μιχόπουλος Π και το Νηπιαγωγείο Παπαγιάννη. Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τον κόσμο των κατοικίδιων ζώων και να μάθουμε πώς μπορούμε να τα φροντίζουμε σωστά, ώστε να είναι χαρούμενα και υγιή.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κτηνίατρος μας εξήγησε:
Πώς πρέπει να ταΐζουμε τα ζωάκια μας σωστά.
Τι χρειάζονται για να είναι χαρούμενα και υγιή.
Πώς να τα φροντίζουμε όταν δεν νιώθουν καλά.
Γιατί είναι σημαντικό να επισκέπτονται τον κτηνίατρο.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις και να μοιραστούν ιστορίες για τα αγαπημένα τους κατοικίδια. Ο κτηνίατρος απάντησε με υπομονή και μας έδωσε πολύτιμες συμβουλές. Ήταν μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία που μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες των μικρών μας φίλων.
Επίσης σε συνεργασία με τους εταίρους μας δημιουργήσαμε μια παρουσίαση με τους τρόπους που πρέπει να φροντίζουμε τα κατοικίδια ζώα μας.

































