Από το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς συνέβαιναν περιστατικά που έδιναν αφορμές να συζητηθεί η επιτρεπτή ή η ανεπιθύμητη συμπεριφορά και να οριστούν τα πλαίσια, τα όρια μέσα στα οποία μπορεί να κινηθεί ώστε να περνάμε τη μέρα μας χαρούμενοι, αποφεύγοντας εντάσεις, τραυματισμούς και ατυχήματα. Η δημιουργία εικονογραφημένων κανόνων της τάξης -που δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τα παιδιά- και η λειτουργία μηχανισμού τήρησής τους, βοήθησαν προς αυτή την κατεύθυνση.
Δείτε πώς εργαστήκαμε εδώ.