Το σύστημα με τις κουκουβάγιες, το ζάρι των αμοιβών, το κουτί της ηρεμίας και τον τροχό διαχείρισης της συμπεριφοράς
ρύθμισε την τακτική που αφορά στην τήρηση ή όχι των κανόνων της τάξης και βοήθησε στην Ανάπτυξη του συναισθηματικού ελέγχου.
Επίσης, άλλο σύστημα ελέγχου της συμπεριφοράς σχετιζόταν με την καταγραφή των κανόνων,
ατομικά μανταλάκια με τα ονόματα των παιδιών, καρτέλες με αναγραφή λέξεων ανάλογα με τη συμπεριφορά και δύο κουτάκια με “μπράβο” και “λυπάμαι”, από όπου τα παιδιά τραβούσαν κλήρους ανάλογα με την τήρηση ή όχι των κανόνων της τάξης.