Στο πλαίσιο του μαθήματος Πληροφορικής της Β΄ Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2014-2015, ασχοληθήκαμε με την εκμάθηση του προγραμματιστικού περιβάλλαντος Scratch και οι μαθητές εισήχθησαν σε πιο πολύπλοκες αλγοριθμικές έννοιες και λειτουργίες του Scratch.

Στόχος της τελικής ατομικής τους εργασίας, ήταν η δημιουργία μιας διαδραστικής ιστορίας (interactive storytelling) στην οποία έπρεπε να τηρούνται ορισμένες βασικές προϋποθέσεις, όπως π.χ. ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα να πάρει τουλάχιστον 2 αποφάσεις κατά τη διάρκεια της ιστορίας, ενώ βάση των απαντήσεων του, η ιστορία θα πρέπει να καταλήγει σε τουλάχιστον 2 διαφορετικά σενάρια.

Μερικές από τις διαδραστικές ιστορίες των μαθητών μπορείτε να τα δείτε παρακάτω.

Μια μικρή ιστορία…

(της Ειρήνης Π.)

scratch-eirini

http://scratch.mit.edu/projects/50227690/

Μπομ Ο Σφουγγαράκης

(του Νίκου Κ.)

scratch-nikos

http://scratch.mit.edu/projects/47524300/

 

The Frozen story

(της Δέσποινας και Μαρίας Ν.)

scratch-nteli

http://scratch.mit.edu/projects/52458424/

Το Κάστρο…

(του Νικόδημου Π.)

scratch-nikodimos

http://scratch.mit.edu/projects/50228064/

 

Time travel story

(του  Κωνσταντίνου Γ.)

scratch-gkatzonis

https://scratch.mit.edu/projects/47524342/

Μήν διστάσετε να αφήσετε κάποιο μήνυμα για τις ιστορίες των παιδιών!

🙂