Η παιδαγωγική αξιοποίηση των κόμικς και η ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί αντικείμενο μελέτης σε  παγκόσμιο  επίπεδο.

Το  πλεονέκτημα  των συγκεκριμένων  εικαστικών  δημιουργιών  είναι  η  αποδοχή  τους  από  το σύνολο των νέων και η αναγωγή τους σε μια από τις βασικές μορφές τέχνης της νεανικής κουλτούρας.

Δείτε στη συνέχεια δυο παρουσιάσεις για την παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών κόμικς στην εκπαίδευση από το Εργαστήριο Προηγμένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισμού – CoSy-LLab (Computer Supported – Learning Engineering Lab).

(χρησιμοποιήστε Google Chrome ή Mozilla Firefox αν έχετε πρόβλημα προβολής των παρουσιάσεων)


και

Δείτε στη συνέχεια μια παρουσίαση για τα διαθέσιμα εργαλεία δημιουργίας ψηφιακών κόμικς

Διαβάστε σε μια παλαιότερη μου ανάρτηση εδώ για το Web 2.0 εργαλείο δημιουργίας κόμικς ToonDoo και την πρακτική αξιοποίηση του στην εκπαιδευτική διαδικασία, μέσα από τις εργασίες των μαθητών μου για το σχολικό έτος 2010-2011.

Επίσης διαβάστε εδώ για την εφαρμογή δημιουργίας κόμικς ComicStripCreator