Σε παλαιότερη ανάρτηση μου, είχα παρουσιάσει το θέμα της 2ης συνθετικής δραστηριότητας των μαθητών της Β’ και Γ΄ Λυκείου στο μάθημα Εφαρμογές Υπολογιστών για το σχολικό έτος 2010 – 2011.

Η εργασία είχε τίτλο “Διδασκαλία με Υπολογιστή”, ήταν διαθεματική με το μάθημα της Ιστορίας και διήρκησε συνολικά 3 διδακτικές ώρες για κάθε τάξη.

Μετά την ολοκλήρωση τους, οι μαθητές παρουσίασαν τις διαθεματικές εργασίες στους συμμαθητές των αντίστοιχων τάξεων και υπήρξε συζήτηση και αλληλεπίδραση τόσο μαζί τους όσο και με τους διδάσκοντες καθηγητές.

Συμπεράσματα
Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν σε μεγάλο βαθμό και τα αποτελέσματα ήταν πολύ ικανοποιητικά. Φυσικά, υπήρχαν πολλά περιθώρια βελτίωσης τόσο στην ποιότητα και το περιεχόμενο του γνωστικού αντικειμένου, όσο και στον τρόπο παρουσίασης των διαφανειών μέσα στην τάξη (ομιλία, στάση σώματος, ύφος, κτλ) αλλά οι βασικοί στόχοι ήταν άλλοι και σε γενικές γραμμές ικανοποιήθηκαν σε μεγάλο βαθμό.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις εργασίες των μαθητών.

Εργασία 1

  • Τάξη: Β’ Λυκείου
  • Θέμα: Η Εικονομαχία στο Βυζάντιο
  • Μαθητές: Ναυπλιώτου Ιωάννα, Μεταξή Ταξιαρχούλα, Σαρέλλης Γιώργος, Φρατζιάς Δημήτρης

Εργασία 2

  • Τάξη: Γ’ Λυκείου
  • Θέμα: Οι επιπτώσεις της Μικρασιατικής Καταστροφής
  • Μαθητές: Εύα Πρωτονοταρίου, Ανθούλα Μανωλιού, Μαρία Μουτζούρη

Εργασία 3

  • Τάξη: Γ’ Λυκείου
  • Θέμα: Τα αίτια της Μικρασιατικής Καταστροφής
  • Μαθητές: Νικολέτα Παφλιώτη, Περσεφόνη Καλτάκη, Ευαγγελία Μουτζούρη