Κι έφαγαν αυτοί καλύτερα …..16 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής-Επισιτισμού – Υποσιτισμός : Οσα πρέπει να ξέρετε!

wfd2021 t shirt en 1 150x150 1

16 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής-Επισιτισμού

cebbceb9cebccebfcf82

EPA/SAID YUSUF WARSAME

Το 1980, η Γενική Συνέλευση του Ο.Η.Ε., θέσπισε και καθιέρωσε την 16η Οκτωβρίου, ως Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής-Επισιτισμού (ημερομηνία που ιδρύθηκε το 1945 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας FAO) με κύριο στόχο τον περιορισμό της πείνας στον πλανήτη.

nana_icon13

Ο FAO (Food and Agriculture Organization – Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας) του ΟΗΕ γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής (World Food Day) κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου για να τιμήσει την ίδρυση του Οργανισμού το 1945. Οι πολυάριθμες εκδηλώσεις και δραστηριότητες που διοργανώνονται με αφορμή την ημέρα αυτή, στοχεύουν στην παγκόσμια ευαισθητοποίηση και δράση αναφορικά με την ανάγκη για εξασφάλιση μιας υγιεινής διατροφής για όλους.
Το μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Επισιτισμού-Διατροφής 2021  είναι:
«Οι δράσεις μας είναι το μέλλον μας – Καλύτερη παραγωγή, καλύτερη διατροφή, καλύτερο περιβάλλον και καλύτερη ζωή»

  • Κάντε διατροφικές επιλογές σκεπτόμενοι τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των τροφίμων που καταναλώνετε. Επιλέξτε εποχικά και τοπικά προϊόντα και τρόφιμα που απαιτούν λιγότερο νερό ή άλλους φυσικούς πόρους για την παραγωγή τους, χρησιμοποιώντας βιώσιμες μεθόδους.
  • Υποστηρίξτε τους μικρούς παραγωγούς τροφίμων. Οι μικρές τοπικές αγροτικές αγορές συχνά προωθούν τις τοπικές ποικιλίες και τη βιοποικιλότητα και καθιστούν ορισμένα μοναδικά τρόφιμα και προϊόντα ευρύτερα διαθέσιμα.
    • Μάθετε πώς να διαβάζετε σωστά τις ετικέτες των τροφίμων για να επιλέξετε με σύνεση. Η ποικιλία τροφών, εκτός του ότι συμβάλει στην ισορροπημένη διατροφή, υποστηρίζει και τη βιοποικιλότητα.
    • Μειώστε τα απορρίμματα τροφίμων. Αποφύγετε τρόφιμα με υπερβολική συσκευασία. Αγοράστε μόνο ότι χρειάζεστε και χρησιμοποιήστε το όλο. Η απόρριψη τροφίμων συνεπάγεται σπατάλη νερού και ενέργειας.
    • Ανακυκλώστε όπως η φύση. Ξαναχρησιμοποιήσετε το νερό στο σπίτι (ποτίστε τα φυτά σας με νερό που μένει από το μαγείρεμα ή βρόχινο νερό), επιστρέψτε τα θρεπτικά συστατικά στο έδαφος (κομποστοποίηση ωμών ή μαγειρεμένων τροφών που δεν μπορείτε πλέον να φάτε).
    • Ντυθείτε βιώσιμα. Τα αγροδιατροφικά συστήματα δεν παράγουν μόνο τρόφιμα. Παράγουν ίνες όπως το βαμβάκι και το μαλλί. Πριν αγοράσετε ερευνήστε και υποστηρίξτε τη μόδα και τα εμπορικά σήματα που είναι κοινωνικά υπεύθυνα.

wfd2021 t shirt en

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής-Επισιτισμού,  θα μάθουμε για τον υποσιτισμό : τί είναι , ποιες είναι οι αιτίες του  και ποια συμπτώματα έχει.

ΟΡΙΣΜΟΣ:
Ο υποσιτισμός είναι μια κατάσταση που συμβαίνει όταν υπάρχει μια ανεπάρκεια ορισμένων ζωτικών θρεπτικών συστατικών στη διατροφή ενός ατόμου . Η ανεπάρκεια αποτυγχάνει να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του σώματος που οδηγεί σε επιδράσεις στην ανάπτυξη , τη σωματική υγεία , τη διάθεση , τη συμπεριφορά και άλλες λειτουργίες του σώματος. Ο υποσιτισμός πλήττει συνήθως τα παιδιά και τους ηλικιωμένους . Ο υποσιτισμός μαστίζει έντονα περιοχές της Αφρικής και της Νότιας Ασίας.
ΑΙΤΙΕΣ:
 Ο υποσιτισμός είναι αποτέλεσμα της φτώχειας ή της σιτοδείας που υπάρχει στις περιόδους πολέμουξηρασίας κλπ. Σε πολλές περιπτώσεις, το φαινόμενο του υποσιτισμού είναι πιθανό να εμφανίζεται και σε χώρες αναπτυγμένες, όπου υπάρχει διαθεσιμότητα τροφής. Αυτό συμβαίνει είτε λόγω κακών διατροφικών συνηθειών, είτε λόγω διαιτητικών προγραμμάτων που προκαλούν εξάντληση.
  • Μεταξύ των παιδιών η έλλειψη γνώσης της επαρκούς διατροφής των γονέων αποτελεί την κύρια αιτία υποσιτισμού σε όλο τον κόσμο.
  • Πρόωρα βρέφη είναι σε μεγαλύτερο κίνδυνο υποσιτισμού, όπως είναι τα βρέφη κατά τη στιγμή του απογαλακτισμού.
    • Παραμελημένα παιδια, ορφανά και όσοι ζουν σε οίκους κοινωνικής πρόνοιας είναι σε κίνδυνο υποσιτισμού.
    ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ:
     Το πιο κοινό σύμπτωμα είναι μια αξιοσημείωτη απώλεια βάρους. Για παράδειγμα, όσοι έχουν χάσει περισσότερο από το 10% του σωματικού τους βάρους κατά τη διάρκεια των τριών μηνών και δεν κάνουν δίαιτα θα μπορούσε να υποσιτίζονται.

    Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν:
  • Αδυναμία των μυών και κόπωσηΟι μύες του σώματος φαίνεται να χάνονται και μπορεί να μην υπάρχει επαρκής δύναμη για να φέρουν σε πέρας καθημερινές δραστηριότητες. Πολλοί άνθρωποι παραπονιούνται για κούραση όλη την ημέρα και  έλλειψη ενέργειας. Αυτό μπορεί επίσης να οφείλεται στην αναιμία που προκαλείται από υποσιτισμό.
  • Αυξημένη ευαισθησία σε λοιμώξεις. Η καθυστερημένη και παρατεταμένη θεραπεία ακόμη και οι μικρές πληγές και κοψίματα.
  • Ευερεθιστότητα και ζάλη
  • Δέρμα και τα μαλλιά γίνονται ξηρά. Το δέρμα μπορεί να φαίνεται στεγνό, και προβληματικό και τα μαλλιά μπορεί να γίνουν ξηρά, και θαμπά.
  • Τα νύχια μπορεί να γίνουν εύθραυστα και να σπάνε εύκολα.

    Σύμφωνα με τον ΟΗΕ αντιμετωπίζουμε τη μεγαλύτερη ανθρωπιστική κρίση από το 1945

    Με τη μεγαλύτερη ανθρωπιστική καταστροφή από το 1945, οπότε ιδρύθηκε ο ΟΗΕ είναι αντιμέτωπη η παγκόσμια κοινότητα, προειδοποιεί ο επικεφαλής ανθρωπιστικών υποθέσεων του οργανισμού Στίβεν Ο’ Μπράιεν, αναφερόμενος στον λιμό που απειλεί 20 εκατομμύρια ανθρώπους στην Υεμένη, τη Σομαλία, το Νότιο Σουδάν και τη Νιγηρία.

    Ο Ο’ Μπράιεν δήλωσε στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ ότι «χωρίς συντονισμένες και κοινές παγκόσμιες προσπάθειες, οι άνθρωποι απλώς θα πεθάνουν από την πείνα» και «πολλοί περισσότεροι θα υποφέρουν και θα πεθάνουν από τις ασθένειες».

    «Είμαστε σε μια κρίσιμη καμπή της ιστορίας», τόνισε. Χωρίς σημαντική χρηματοδότηση τα παιδιά σε αυτές τις τέσσερις χώρες κινδυνεύουν από οξύ υποσιτισμό και δεν θα είναι σε θέση να πάνε σχολείο, θα αντιστραφούν τυχόν πρόοδοι στην οικονομική ανάπτυξη των χωρών και «θα χαθούν περιουσίες, το μέλλον και η ελπίδα».

    Σύμφωνα με έκθεση του ΟΗΕ, ένα παιδί πεθαίνει κάθε τρία δευτερόλεπτα από τη φτώχεια, ενώ 1,2 δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα.

    paidi skoupidia

    Ο ΟΗΕ ορίζει τον λιμό όταν περισσότερο από το 30% των παιδιών κάτω των 5 ετών υποφέρουν από οξύ υποσιτισμό και η θνησιμότητα είναι δύο ή περισσότεροι θάνατοι ημερησίως ανά 10.000 ανθρώπους.

    «Τώρα περισσότεροι από 20 εκατομμύρια άνθρωποι σε τέσσερις χώρες είναι αντιμέτωποι με την πείνα και τον λιμό», προειδοποίησε ο Ο’ Μπράιεν.

    Η Υεμένη είναι αντιμέτωπη με τη μεγαλύτερη ανθρωπιστική κρίση, όπου τα δύο τρίτα του πληθυσμού, 18,8 εκατομμύρια άνθρωποι, χρειάζονται βοήθεια και περισσότερα από 7 εκατομμύρια πεινάνε και δεν γνωρίζουν πότε θα είναι το επόμενο γεύμα τους.

    cebbceb9cebccebfcf821

    Η Κατάσταση των Παιδιών και των Νέων στην Ελλάδα 2021

    Στη σημερινή Ελλάδα υπάρχουν παιδιά που ζουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας, ώστε η ζωή τους να θυμίζει εκείνη των παιδιών της εποχής του Ντίκενς, του συγγραφέα των φτωχών, των ανήμπορων και των αδικημένων.

    paidi.klaei

    Παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο ως προς την πλήρη εφαρμογή των δικαιωμάτων των παιδιών στην Ελλάδα μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, υπάρχουν αρκετές σημαντικές εκκρεμότητες προκειμένου να εξασφαλιστεί η πλήρης πραγμάτωση αυτών των δικαιωμάτων όπως προβλέπονται από τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ΣΔΠ). Το πρώτο επίσημο πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ της UNICEF και της Ελλάδας παρέχει μια νέα πλατφόρμα συνεργίας ώστε να αντιμετωπιστούν τα συστημικά εμπόδια που συνεχίζουν να αφήνουν παιδιά εκτός προόδου.

Η Έκθεση της Κατάστασης των Παιδιών και των Νέων στην Ελλάδα



Λήψη αρχείου

 

 

Κάποιες στιγμές σιωπής μπροστά σ’ αυτούς τους αδυσώπητους, ισοπεδωτικούς αριθμούς, αυτό ας προσπαθήσουμε, και λίγες λέξεις ποιητικές, μήπως και οι εσωτερικές μας διαδρομές μάς οδηγήσουν σε έναν καλύτερο κόσμο…

Γιάννης Ρίτσος, «Για το παιδί»:

Τα παιδιά θέλουν παπούτσια

τα παιδιά θέλουν ψωμί

θέλουνε και φάρμακα

δούλεψε και συ

Γέλα κλαίγε κι όλο λέγε

το παιδί: ζωή.

Τίποτ’ άλλο, Ζωή.

Ζύμωνε στη σκάφη

πρώτο σου ζυμάρι, πρώτο σου ψωμί

ένα καλυβάκι μια μικρούλα αυλή

για το παιδί.

Ζύμωνε το χώμα

με το δάκρυ δάκρυ

φτιάξε ένα χωμάτινο πουλί

να πετάει τη νύχτα

και να κελαηδεί

για το παιδί.

Τούτη είναι η ζωή μας

τούτο το μεγάλο, τίποτ’ άλλο

γέλα κλάψε, πες ό,τι θες

Το παιδί ζωή: ζωή

τίποτ’ άλλο.

Στο παρακάτω πολύ ενδιαφέρον video παρακολουθήστε τη «φτώχεια που λέει παραμύθια»

Η ζωή των πλουσίων συναντά τη ζωή των φτωχών, ένα μήνυμα ανθρωπιάς και αγάπης σε ένα βίντεο 2 λεπτών!!

Το βίντεο που ακολουθεί μπορεί να βρίσκεται στο διαδίκτυο περισσότερο από ένα χρόνο, ωστόσο, αποτελεί μία καλή ευκαιρία, να δραπετεύσουμε για λίγο από το καβούκι μας, να σηκώσουμε το κεφάλι από τις οθόνες των ακριβών κινητών μας, να στρέψουμε το βλέμμα μας γύρω μας, για να δούμε μία άλλη πραγματικότητα πέρα από τον μικρόκοσμό μας. Μέσα σε περίπου 2′ αποτυπώνονται στην κάμερα θεμελιώδεις διαφορές μεταξύ φτωχών και πλουσίων του κόσμου, γεννώντας ωστόσο στο τέλος ένα αίσθημα δικαιοσύνης αλλά και ελπίδας. Γιατί άλλωστε πάνω από όλα, θέλουμε να είμαστε… Άνθρωποι

τίτλο 2

Η φτώχεια συνοδεύεται από ένα ιδιαίτερο αίσθημα αδυναμίας και από φαινόμενα προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ασφάλεια και η ανάπτυξη παραμένουν απαραίτητα συστατικά ενός κόσμου στον οποίο όλοι θα απολαμβάνουν μεγαλύτερη ελευθερία. Όμως, η εν λόγω ελευθερία εξαρτάται από την καταπολέμηση της φτώχειας, που αποτελεί μία από τις σοβαρότερες προκλήσεις της εποχής μας για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Όσο σε κοινωνίες του 21ου αιώνα συναντάμε σύγχρονους Όλιβερ Τουίστ, είναι αμφίβολο αν μπορούμε να μιλάμε για ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ελευθερία.

Κλιματική αλλαγή και κρεοφαγία 
(Εκπαιδευτικό υλικό για μεγάλες τάξεις)

Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να επισκεφθείτε το υλικό

τίτλο 43

 

Εκπαιδευτικό υλικό προς αξιοποίηση

Καθώς το πρόβλημα της Πείνας μας αφορά όλους, η παρακάτω ιστοσελίδα  απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο, κυρίως όμως στους δασκάλους και καθηγητές που επιθυμούν να το δουλέψουν με τις τάξεις τους.
Παρέχει το απαραίτητο υλικό που θα ευαισθητοποιήσει και θα ενημερώσει τους μαθητές, αλλά και ποικίλες εφαρμογές που ελέγχουν τις γνώσεις που αποκτώνται. Η γλώσσα που χρησιμοποιήσαμε είναι απλή για να γίνεται εύκολα κατανοητή, ενώ το υλικό έχει υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να είναι κατάλληλο για μικρά παιδιά (ηλικίας 10-15 ετών).

Για να παραμένει ζωντανό το ενδιαφέρον των μαθητών, η σελίδα αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες, συνδυάζοντας εικόνα, ήχο, βίντεο, υπερσυνδέσεις, αλλά και εικονική πραγματικότητα.

Στόχοι της παρούσας εφαρμογής, σύμφωνα με τις κατηγορίες στόχων της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, είναι:

Πρέπει ωστόσο να επισημανθεί, ότι οι ομάδες αυτές στόχων δεν ταυτίζονται απόλυτα με τις ομώνυμες ενότητες στο παρόν πρόγραμμα. Έτσι, κάποιοι στόχοι που περιλαμβάνονται στην κατηγορία “Γνώση”, μπορεί να καλύπτονται από υλικό που βρίσκεται στην ενότητα “Ενημέρωση – Ευαισθητοποίηση” ή να επιδιώκεται να κατακτηθούν μέσα από συγκεκριμένες δραστηριότητες, κ.ο.κ.

Επισκεφθείτε το υλικό πατώντας στην παρακάτω εικόνα

τίτλο 33

Διατρέφομαι σωστά, Διατρέφομαι εποχικά;
της Βότση Ειρήνη – Χρυσοβαλάντου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος PhD c

Σκοπός του e-book ‘Διατρέφομαι σωστά, Διατρέφομαι εποχικά;’ είναι να σας παρέχει πληροφορίες και να σας εκπαιδεύσει πως θα ξεχωρίσετε ποια τρόφιμα είναι στην εποχή τους ή είναι φρέσκα, τις διαφορές μεταξύ βιολογικών και συμβατικών προϊόντων, πώς να δημιουργήσετε συνταγές σύμφωνα με την εποχή που διανύεται και πώς να φτιάξετε το δικό σας λαχανόκηπο ανάλογα με την εποχή σποράς και συγκομιδής. Επιπλέον, σας μαθαίνει τρόπους αποθήκευσης για να απολαμβάνετε την φρεσκάδα τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και τέλος θα γνωρίσετε πως η εποχικότητα δεν ανήκει μόνο στα φρούτα και στα λαχανικά αλλά και στα θαλασσινά, όσο περίεργο κι αν σας ακούγεται.
Με αυτούς τους πίνακες – οδηγούς εποχικότητας έφτασε η στιγμή να αρχίσετε να πειραματίζεστε και να προσπαθήσετε να δοκιμάσετε συνταγές παλιές και νέες ενσωματώνοντας περισσότερα εποχικά φρούτα και λαχανικά σε αυτές. Κατ’ αυτό τον τρόπο όχι μόνο θα καταπλήξετε τον ουρανίσκο σας, αλλά θα ωφελήσετε την υγεία σας και το πορτοφόλι σας!
Με μία πρώτη ματιά, το να τρως εποχικά μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά στην πράξη λόγω του ότι όλα τα τρόφιμα είναι διαθέσιμα όλο το χρόνο είναι σχεδόν αδύνατο στις μέρες μας.
Τρώγοντας με βάση τις εποχές φέρνετε ποικιλία στη διατροφή σας και αυτό σας βοηθά να πάρετε όλη την σειρά βιταμινών, μετάλλων και άλλων θρεπτικών συστατικών που μας προσφέρει απλόχερα η φύση.



Λήψη αρχείου

ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ , ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΑ , ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ , ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΦΤΩΧΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΟΥ.
Στο www.msf.gr μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του ελληνικού τμήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα

Περισσότερα στην παρακάτω διαδραστική εικόνα: 

Η ιδέα της Τροφούπολης

nana_icon10Η Τροφούπολη αποτελεί μια ολοκληρωμένη επιστημονική ιδέα, που έχει ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει παιδιά και γονείς σε θέματα που αφορούν την υγιή τους ανάπτυξη, μέσα από μια σειρά εκπαιδευτικών αλλά και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων.

Έχοντας ως πρότυπο τη Μεσογειακή διατροφή, η Τροφούπολη προσπαθεί εύστοχα να εξοικειώσει τα παιδιά αλλά και τους γονείς για τη σωστή επιλογή των τροφών, την θρεπτική αξία των συστατικών αλλά και την συμβολή της υγιεινής διατροφής στη σωστή ανάπτυξη και διάπλαση του παιδικού οργανισμού.

Η ιδέα της Τροφούπολης παρέχει στα παιδιά διαρκή εκπαίδευση και ψυχαγωγία μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο (Διατροφότοπο), όπου τα παιδιά παίζοντας με ειδικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, εκπαιδεύονται και ενημερώνονται, λαμβάνουν ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλές, από εξειδικευμένο προσωπικό για θέματα ή προβλήματα που σχετίζονται με τις διατροφικές τους συνήθειες.

Παράλληλα εκδίδει τη διμηνιαία εκπαιδευτική και ψυχαγωγική έκδοση (για γονείς και παιδιά), το περιοδικό «Διατροφούληδες» που κυκλοφορεί σε 30.000 αντίτυπα και διατίθεται στα περίπτερα πανελλαδικά και σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία της Αττικής.

Διαδραστική εικόνα :Τροφική Πυραμίδα και Ισορροπημένη διατροφή»

Υλικό για την Τάξη από την ιστοσελίδα ΕΥΖΗΝ

Στην συγκεκριμένη ενότητα μπορείτε να βρείτε προτεινόμενες δραστηριότητες για μέσα στην τάξη με στόχο την εκπαίδευση σε θέματα διατροφής και φυσικής δραστηριότητας.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να το επισκεφθείτε:

τίτλο 34

Οδηγός Μεσογειακής Διατροφής

Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι πιο πάνω ιστοσελίδες αλλά εξίσου ενδιαφέρον και πολύ καλός είναι και ο οδηγός της Μεσογειακής Διατροφής που βρήκαμε στο διαδίκτυο. Πρόκειται για ένα έντυπο αποτέλεσμα μιας συνεργασίας 8 διαιτολόγων των Σερρών, της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Σερρών (Αγωγή Υγείας) και του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Σερρών, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών αλλά και των γονέων, για την υιοθέτηση σωστών διατροφικών συνηθειών.
Ρίξτε του μια ματιά και είμαστε σίγουροι ότι θα σας ενθουσιάσει!

 

nana_icon8

ΔΙΑΤΡΟΦΗ – ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να επισκεφθείτε την σελίδα από τον ιστότοπο KIDSACTIVITIES

τίτλο2 2

Πώς μπορούμε να επηρεάσουμε τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών του νηπιαγωγείου;

Aπό τον παραπάνω ιστότοπο μπορείτε να βρείτε πλούσιο ακόμη υλικό
πατώντας στην παρακάτω εικόνα

τίτλο 35

Η Αλφαβήτα της Διατροφής 

Από τον ιστότοπο “Μέσα σ’ένα σεντουκάκι”
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα

τίτλο2 3

Υγιεινή διατροφή και κουκλοθέατρο. 

Το κουκλοθέατρο και Η ομάδα των Φρούτα Φρουτ

ας δούμε άλλη μια όμορφη ιδέα από τον παραπάνω εκπαιδευτικό ιστότοπο

τίτλο 36

Διαδραστική εικόνα :«Διατροφή & Πολιτισμός

Πριν κλείσουμε αυτό το μικρό αφιέρωμα για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής-Επισιτισμού θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε πως μέσα στη βιβλιοθήκη άρθρων του KidsGo υπάρχει το άρθρο του  Γιάννη Κερίμη «Η διατροφή των παιδιών» το οποίο σας συνιστούμε να διαβάσετε.

Και ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ :

Δώσε στον άνθρωπο ένα ψάρι και θα τον χορτάσεις μια φορά. Μάθε τον να πιάνει ψάρια και θα είναι χορτασμένος σε όλη του τη ζωή.
Μαϊμωνίδης, 1135-1204, Εβραίος φιλόσοφος

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ

Γεια σας,Ονομάζομαι Τσαουσίδου Μαίρη.  Υπηρετώ εδώ και 29 έτη  ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ανατολικής Θεσσαλονίκης.  Ευελπιστώ να δημιουργήσω αλλαγές στον εαυτό μου και στη συνέχεια και στο περιβάλλον μου για το κοινό καλό, μέσα από το θετικό μετασχηματισμό στις σύγχρονες κοινωνίες, ειδικά σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε όλοι μας πλανητικά.

Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά και ένα σκύλο και 2  γάτους!!!!! Μου αρέσει το θέατρο, τα ταξίδια, η κωπηλασία και το διάβασμα.
Αγαπώ πολύ τα παιδιά και εύχομαι να έχουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσεων! Καλή αρχή σε όλους!

Αγαπημένο ρητό: «Το να ξεστομίζεις μια λέξη είναι σαν να χτυπάς μια νότα στο πληκτρολόγιο της φαντασίας.
Για όσα δεν μπορείς να μιλήσεις πρέπει να σωπαίνεις.»
Ludwig Wittgenstein


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.