Εσωτερική Αξιολόγηση 2023-2024

aksiologhsh upallhlwn

Εσωτερική Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

Σχολικό Έτος: 2023-2024

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Άξονας: 1
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Δείκτες Άξονα
Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών.
Ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών.
Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης.
Υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές ανάγκες.
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας.
Ενασχόληση με ομίλους, σχολικές δραστηριότητες, προγράμματα.
Προετοιμασία για συμμετοχή σε σχολικούς διαγωνισμούς, σε πολιτιστικές, καλλιτεχνικές και αθλητικές δράσεις

    • Σχέδιο Δράσης: Επέκταση των καινοτόμων διδακτικών πρακτικών παράλληλα με την ενασχόληση με ομίλους, σχολικές δραστηριότητες και προγράμματα
    • Στόχος Βελτίωσης: Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και η αναβάθμιση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Μουσικού σχολείου ως φορέα παιδείας και κέντρου κοινωνικής ζωής.

Συντονίστρια: Αυγουστοπούλου Δήμητρα, κλ. ΠΕ02.
Τα μέλη της ομάδας είναι:    Καλποδήμου Καλλιόπη κλ. ΠΕ02, Ζαχαρίου Δημήτρης κλ. ΠΕ79.01, Σαγάνης Ευάγγελος κλ. ΠΕ79.01, Κουσιουνέλος Θεοφάνης -Ηλίας, ΠΕ79.01.



Λήψη αρχείου

Άξονας: 2
Σχολική διαρροή, φοίτηση
Δείκτες Άξονα:
Παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/ σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής.
Μέριμνα για τη μετάβαση μεταξύ εκπαιδευτικών βαθμίδων και προς την αγορά εργασίας.


Δείκτης: Παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/ σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής.

Άξονας: Σχολική διαρροή – φοίτηση
Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι ο περιορισμός του φαινομένου της μαθητικής διαρροής στο σχολείο, η βελτίωση της συνέπειας των μαθητών/-τριών  στο πρόγραμμα του σχολείου καθώς  και η αύξηση των ποσοστών φοίτησης σε αυτό και ειδικότερα στις τελευταίες τάξεις του.

Συντονιστής: Οικονόμου Γιώργος, κλ. ΠΕ01.
Τα μέλη της ομάδας είναι: Νταλανίκα Αντωνία κλ. ΠΕ 79.01,   Ψύχας Παναγιώτης κλ. ΠΕ04, Παπακωνσταντίνου Δημήτρης κλ. ΠΕ79.01.

Άξονας: 3
Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών
Δείκτες Άξονα:
Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/-τριών.
Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας.

Διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων.
Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού.

Σχέδιο δράσης: Όλοι μαζί απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό

Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σκοπός του σχεδίου δράσης

Η ομάδα δράσης στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στοχεύει στην πρόληψη και την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.

Ειδικοί στόχοι του σχεδίου δράσης

Αξιοποιώντας την πείρα των προηγούμενων ετών η ομάδα δράσης στοχεύει ειδικότερα:

α. Στην πρόληψη και αντιμετώπιση οποιασδήποτε μορφής επιθετικής συμπεριφοράς (σωματικής, λεκτικής, ψυχολογικής βίας) απέναντι στους συμμαθητές/τριες

β. Στη διαμόρφωση κλίματος αποδοχής και ασφάλειας για τους μαθητές/τριες της Α΄ Γυμνασίου και στην ενίσχυση της συνεργασίας και αλληλεπίδρασής τους με τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων

γ. Στην κοινωνικο-συναισθηματική ενδυνάμωση των μαθητών/τριών και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων για ειρηνική διευθέτηση συγκρουσιακών καταστάσεων

Συντονίστρια: Δαμούλου Κονδυλία, κλ. ΠΕ02. Τα μέλη της ομάδας είναι:  Κωστελέτος- Λινοξυλάκης Γιώργος, κλ. ΠΕ79.01, Παπαδημητρίου Γιάννης, κλ. ΠΕ79.01, Τζώρτζη Έλσα, κλ. ΠΕ02, Παπαδημητρίου Ελευθέριος, κλ. ΠΕ79.01.



Λήψη αρχείου

Άξονας: 4
Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών
Δείκτες Άξονα:
Καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.

Ειδικοί στόχοι του σχεδίου δράσης:

  1. Διαμόρφωση ενός σταθερού πλαισίου άτυπων και τυπικών μορφών συνεργασίας και ανατροφοδότησης μεταξύ μαθητών και καθηγητών.
  2. Ενεργοποίηση των πενταμελών και των δεκαπενταμελών στη λειτουργία του σχολείου.
  3. Ενίσχυση των σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.
Συντονιστής: Καρανάσιος Αθανάσιος, κλ. ΠΕ79.01.

Τα μέλη της ομάδας είναι:   Κουτελιά Χρυσούλα κλ. ΠΕ06, Καρβούνη Βασιλική ΠΕ 79.01, Αναστασόπουλος Παναγιώτης κλ. ΠΕ04, Καρούντζου Δήμητρα κλ. ΠΕ07.



Λήψη αρχείου

Άξονας: 5
Σχέσεις σχολείου και οικογένειας
Δείκτες Άξονα:
Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, υποστήριξη και ενίσχυση συνεργασίας σχολείου – οικογένειας.
Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/ κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Δείκτης: Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας σχολείου –οικογένειας 

Σχέδιο Δράσης: Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων για τις επιλογές του μαθητή/-τριας στο πλαίσιο της διάρθρωσης του εθνικού εκπαιδευτικού συστήματος (Γυμνάσιο, Λύκειο, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση).

Ομάδα δράσης:

Συντονίστρια: Βεργοπούλου Σοφία κλ. ΠΕ04.
Μέλη της ομάδας είναι:  Παπαγεωργόπουλος Γιάννης κλ. ΠΕ11, Κουτρούλη Ουρανία κλ. ΤΕ16, Τόλη Φλωρίνα, κλ. ΠΕ03, Λεγάκης Παντελής κλ. ΤΕ16.



Λήψη αρχείου

Διοικητική Λειτουργία

Άξονας: 6
Ηγεσία- Οργάνωση και διαχείριση της σχολικής μονάδας
Δείκτες Άξονα:
Στοχοθεσία και προτεραιοποίηση στόχων.
Διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού  κανονισμού.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Κατανομή και διαχείριση πόρων.
Προστασία, αξιοποίηση και εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων-υποδομών

Δείκτης: Προστασία, αξιοποίηση και εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων-υποδομών


Στόχος είναι η προστασία των χώρων, η ανάδειξη των αδυναμιών αλλά και η βελτίωσή τους όσο αυτό είναι εφικτό, καθώς και η τήρηση των κανόνων οι οποίοι τέθηκαν την περσινή χρονιά προκειμένου να προστατευτούν οι αίθουσες, ο προαύλιος χώρος και τα γήπεδα. 

Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης 2023-2024Οικονομόπουλος

Συντονιστής: Οικονομόπουλος Βασίλειος, κλ. ΠΕ04. 04
Μέλη της ομάδας είναι: Σεφέρου Νικολέττα κλ. ΠΕ02, Χατζηνικολάου Ελισάβετ κλ. ΤΕ16, Μηλιώνη Αθανασία κλ. ΠΕ79. 01.

Άξονας: 7

Σχολείο και κοινότητα
Δείκτες Άξονα:
Πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων.
Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς.
Εξωστρέφεια – διάχυση καλών πρακτικών.

Δείκτης: Εξωστρέφεια – διάχυση καλών πρακτικών.

Τίτλος:  Διάδραση – Έκφραση – Συνεργασία
Σκοπός είναι το άνοιγμα του σχολείου τόσο στην τοπική, όσο και στην ευρύτερη κοινωνία. Η αλληλεπίδραση  του σχολείου με άλλα Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Γενικά σχολεία και άλλους φορείς. Διάδραση και επικοινωνία με το εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Στόχος Βελτίωσης:
Το άνοιγμα του σχολείου  στην τοπική κοινωνία, στην ευρύτερη κοινωνία και στην ολότητα της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Η αλληλεπίδραση  του σχολείου με άλλα σχολεία της Ελλάδας και του Εξωτερικού.
Στόχος της αξιολόγησής μας είναι η διάδραση, η επικοινωνία και η συνεργασία του σχολείου μας με την κοινωνία, σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, διάφορους φορείς, χώρους πολιτισμού (μουσεία, πινακοθήκες, θέατρα, κινηματογράφους), συμμετοχή σε φεστιβάλ, συναυλίες, διαδικτυακές και live εκπομπές…, η ανάδειξη όλων των παραπάνω μέσω του ιστολογίου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 

Αξονας 7-form-15-


Συντονιστής: Γκίκας Χρήστος κλ. ΠΕ03
Τα μέλη της ομάδας είναι: Ζαχαριάδου Δέσποινα (επικαιροποίηση Ιστολογίου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης) κλ. ΠΕ03, Τσιρώνη Μαρία κλ. ΠΕ86, Μακροθανάσης Γιώργος κλ. ΠΕ79.01, Βαρουδάκη Δέσπω ΤΕ16. 

Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

Άξονας: 8
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.
Δείκτες Άξονα:
Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από αρμόδιους φορείς.
Συμμετοχή σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις.
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με τη μορφή της ετεροπαρατήρησης.
Σχεδιασμός δράσεων ανάπτυξης του γλωσσικού και του επιστημονικού εγγραμματισμού.
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία.
Δείκτης: «Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών»



Λήψη αρχείου

Συντονιστής: Συρράκος Κων/νος κλ. ΠΕ79.01.
Τα μέλη της ομάδας είναι: Καμπίτης Κων/νος κλ. ΠΕ02, Χετζάκη Έλενα κλ. ΠΕ79.01, Μαρίνης Σπύρος κλ. ΠΕ79.01,  Χατζημπαλάση Γεωργία κλ. ΠΕ79.01.

Άξονας: 9
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.
Δείκτες Άξονα:
Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus κ.λ.π.)
Συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος κ.λ.π.



Λήψη αρχείου

Συντονίστρια: Μπαλτάση Δανάη κλ. ΠΕ79.01.
Μέλη της ομάδας είναι: Κουτάντος  Δημήτρης κλ. ΠΕ79.01, Ελευθερίου Ξένια κλ.ΤΕ16, Τσάμπηρα Ιωάννα κλ.ΤΕ16.