Εσωτερική Αξιολόγηση 2021-2022

aksiologhsh upallhlwn

Εσωτερική Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

Σχολικό Έτος: 2021-2022

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

  • Άξονας: 1
    Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
    Δείκτες Άξονα
    Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών.
    Ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών.
    Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης.
    Υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές ανάγκες.
    Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας.
    Ενασχόληση με ομίλους, σχολικές δραστηριότητες, προγράμματα.
    Προετοιμασία για συμμετοχή σε σχολικούς διαγωνισμούς, σε πολιτιστικές, καλλιτεχνικές και αθλητικές δράσεις.
  • Σχέδιο Δράσης: Ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών
    ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η ανάπτυξη του τρόπου εφαρμογής των καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών του σχολείου μας, ώστε να αναπτυχθούν η κριτική αντίληψη, η συμμετοχική διαδικασία  και τα ιδιαίτερα ταλέντα των μαθητών και των μαθητριών.
    Αποτελέσματα της Δράσης
  • Βελτιώθηκαν οι βαθμολογίες τετραμήνων και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης του μαθήματος στις ενδοσχολικές εξετάσεις
  • Αυξήθηκε σημαντικά η συμμετοχή των μαθητών/-τριών στη διδακτική διαδικασία
  • Οι μαθητές/-τριες εξέφραζαν μεγαλύτερη ευχαρίστηση από την παρακολούθηση του μαθήματος (βάσει των απαντήσεών τους στο σχετικό ερωτηματολόγιο) Αναπτύχθηκε εξαιρετική συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων
  • Οι μαθητές/-τριες συμμετείχαν ενεργά και με ενθουσιασμό καθ΄ όλη τη διάρκεια των καινοτόμων πρακτικών και των προγραμμάτων
  • Αναρτήθηκαν οι δραστηριότητες του σχολείου στο ιστολόγιο μαζί με πλούσιο συνοδευτικό υλικό, το οποίο συνετέλεσε ιδιαίτερα στην προβολή του σχολείου μας στην τοπική κοινωνία

Τα μέλη της ομάδας ήταν: Ψωμόπουλος Αλέξανδρος, Αυγουστοπούλου Δήμητρα, Τιάκα Δέσποινα, Καλποδήμου Καλλιόπη, Ζαχαρίου Δημήτρης.

  • Άξονας: 2
    Σχολική διαρροή, φοίτηση
    Δείκτες Άξονα:
    Παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/ σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής.
    Μέριμνα για τη μετάβαση μεταξύ εκπαιδευτικών βαθμίδων και προς την αγορά εργασίας.


    Δείκτης: Παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/ σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής.

    Άξονας: Σχολική διαρροή – φοίτηση
    Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι ο περιορισμός του φαινομένου της μαθητικής διαρροής στο σχολείο, η βελτίωση της συνέπειας των μαθητών  στο πρόγραμμα του σχολείου καθώς  και η αύξηση των ποσοστών φοίτησης σε αυτό και ειδικότερα στις τελευταίες τάξεις του.Ειδικοί στόχοι:
  • (διαδικασίες, μέτρα, παρεμβάσεις) στο σχολείο για την αντιμετώπιση προβλημάτων φοίτησης και διαρροής)
    • Η αποδοχή και εφαρμογή του σχολικού πλαισίου για τη φοίτηση των μαθητών από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές και μαθήτριες.
    • Η βελτίωση των ποσοστών φοίτησης των μαθητών/-τριών, ειδικά των μεγαλύτερων τάξεων (Λυκείου), στην αρχή  της σχολικής χρονιάς.

    Η ομάδα σχεδιασμού εργάστηκε με επιτυχία, συνεργάστηκε και ενημέρωσε για τα ζητήματα που προέκυψαν τους σχολικούς συμβούλους και την διεπιστημονική ομάδα. Ακόμα, πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές και ενημερωτικές συναντήσεις με θέμα την φοίτηση και την αντιμετώπισης της σχολικής διαρροής. Σε αυτή την προσπάθεια ο σύλλογος γονέων είχε ενεργό ρόλο, υπήρχε συνεχής ανατροφοδότηση και ενημέρωση για τις κινήσεις της ομάδας δράσης. Σημαντικό ρόλο είχαν και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί του σχολείου όπως και οι υπεύθυνοι των τμημάτων. Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με γονείς και μαθητές στις οποίες ενημερώθηκαν για τα ζητήματα που αφορούν το σχέδιο δράσης. Σε αυτές τις συναντήσεις οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι γονείς είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν την άποψη τους και τις εμπειρίες τους. Συλλέχθηκαν πληροφορίες που αφορούν τη φοίτηση και τη διαρροή και μέσα από αυτές δημιουργήθηκε το υλικό που χρησιμοποιήθηκε και στο σχέδιο δράσης. Τέλος, η ομάδα συντονισμού της δράσης σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς αλλά και την διεύθυνση του σχολείου καθιέρωσε συναντήσεις με σκοπό την ενημέρωση, την ανατροφοδότηση και την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων. Η καλή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα της επίτευξης του εγχειρήματος.

    Τα μέλη της ομάδας ήταν: Γκίκας Χρήστος κλ. ΠΕ03 (Συντονιστής), Παπαδημητρίου Γιάννης κλ. ΠΕ79.01,  Παπαδάκης Δημήτρης, Κουτελιά Χρυσούλα κλ. ΠΕ06.

  • Άξονας: 3
    Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών
    Δείκτες Άξονα:
    Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/-τριών.
    Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας.

    Διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων.
    Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού.
    Σχέδιο Δράσης: Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού.Στόχος Βελτίωσης:
    Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η προσπάθεια διατήρησης των υγιών κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών/-τριών και η δημιουργία και καλλιέργεια εποικοδομητικού σχολικού κλίματος.
    ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:
    Ε
    νημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών για τις μορφές της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού.
    Δημιουργία και τήρηση κανόνων προσαρμοσμένων στις ιδιαιτερότητες κάθε σχολικής τάξης.
    Διαμόρφωση πλαισίου διαχείρισης περιστατικών που σχετίζονται με την σχολική βία και τον εκφοβισμό.
    Ομοαδοσυνεργατικές εργασίες – μουσικά δρώμενα με σκοπό την καλλιέργεια των σχέσεων των μαθητών/-τριών.Οι εκπαιδευτικοί κατέβαλαν  προσπάθεια να διατηρηθούν οι υγιείς κοινωνικές σχέσεις  μεταξύ των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου. Δόθηκε σημασία στην αντιμετώπιση  αποκλινουσών συμπεριφορών, όπως επίσης και στην πρόληψη αυτών. Βασική επιδίωξη ήταν να διαπαιδαγωγηθούν όλοι οι μαθητές/-τριες ώστε να είναι ικανοί να αντιμετωπίζουν ειρηνικά τις μεταξύ τους διαφωνίες. Ως αποτέλεσμα υπήρξε η μείωση του αριθμού εκδήλωσης αρνητικών μορφών συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον και αύξηση του αισθήματος ικανοποίησης των μαθητών και των μαθητριών κατά την παραμονή τους στο σχολείο. Την επίτευξη των στόχων διευκόλυνε η διαρκής επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας και των μαθητών/-τριών, καθώς και η συνεργασία που έχουν οι μαθητές και μαθήτριες μεταξύ τους στα μουσικά δρώμενα.Τα μέλη της ομάδας ήταν: Καπράνος Σταύρος κλ. ΠΕ02, Τζανίδη Μαρίνα κλ. ΠΕ79.01, Ασημάκου Κατερίνα κλ. ΠΕ03.
  • Άξονας: 4
    Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών
    Δείκτες Άξονα:
    Καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
    Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.

    Ειδικοί στόχοι του σχεδίου δράσης:

 

  1. Διαμόρφωση ενός σταθερού πλαισίου άτυπων και τυπικών μορφών συνεργασίας και ανατροφοδότησης μεταξύ μαθητών και καθηγητών.
  2. Ενεργοποίηση των πενταμελών και των δεκαπενταμελών στη λειτουργία του σχολείου.
  3. Ενίσχυση των σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών

Έγινε προσπάθεια να δημιουργηθεί  ένα σύστημα βάσει του οποίου μπορεί ο εκπαιδευτικός να πάρει οργανωμένη ανατροφοδότηση από τους μαθητές και τις μαθήτριες. Δόθηκε μεγάλη βάση στην προστασία της προσωπικότητας των μαθητών/-τριών και των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε παραγωγικά το δεκαπενταμελές ώστε να υπάρξει αρμονική λειτουργία και επικοινωνία στην δράση. Θεωρούμε ότι πετύχαμε τους επιμέρους στόχους μας καθώς:
1. Υλοποιήθηκε ο σχεδιασμός για δημιουργία ενός πλαισίου μέσα στο οποίο μπορεί να υπάρξει λειτουργία ανατροφοδότησης από τους μαθητές/-τριες προς τους εκπαιδευτικούς
2. αξιοποιήθηκε το δεκαπενταμελές του σχολείου και αποτέλεσε δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των δύο κοινοτήτων
3. η αξιοποίηση του δεκαπενταμελούς έγινε με τρόπο που προώθησε την εμπιστοσύνη, ενώ επίσης η εικόνα που μεταφέρθηκε στο τέλος της δράσης δείχνει ότι οι σχέσεις μεταξύ των δύο ομάδων έδειξαν προϋποθέσεις για ενίσχυση των σχέσεων και ανάπτυξη καλύτερης συνεργασίας.

Τα μέλη της ομάδας ήταν: Μπαλτάση Δανάη κλ. ΠΕ79.01 (Συντονίστρια), Μακροθανάσης Γιώργος κλ. ΠΕ79.01, Κοτζάμπασης Βαγγέλης κλ. ΠΕ79.01.

  • Άξονας: 5
    Σχέσεις σχολείου και οικογένειας
    Δείκτες Άξονα:
    Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, υποστήριξη και ενίσχυση συνεργασίας σχολείου – οικογένειας.
    Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/ κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

    Δείκτης: Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας σχολείου –οικογένειας 

 

Στόχος ήταν αρχικά η: Αποτίμηση των υφιστάμενων τρόπων επικοινωνίας σχολείου- οικογένειας και έπειτα η: Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας:

  • Να ενημερωθούν οι γονείς για θέματα λειτουργίας του σχολείου (ωράριο, κανονισμός λειτουργίας…)
  • Να αναδειχθεί η αξία/ σημασία της ανατροφοδότησης  των ενήλικων υπεύθυνων των μαθητών/-τριών σε σχολείο και σπίτι σε θέματα επίδοσης και συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών.
  • Να επιτευχθούν συνθήκες καλής συνεργασίας γονέων- σχολείου για την προαγωγή δράσεων- εκδηλώσεων- προγραμμάτων που συμμετέχει ή οργανώνει το σχολείο.
  • Να διερευνηθεί, προς περαιτέρω ενίσχυση, η σχέση σχολείου- συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.

Σωστή διαχείριση θεμάτων ασφάλειας των μαθητών και μαθητριών (ασθένεια, ατύχημα, εμπλοκή…)
Εκτιμούμε ότι οι στόχοι της παραπάνω δράσης επιτεύχθηκαν λόγω:

1. Της άριστης συνεργασίας των μελών της ομάδας δράσης και τις συχνές συναντήσεις.
2. Της άμεσης και θερμής ανταπόκρισης από τη διαχειρίστρια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του σχολείου και της Διεύθυνσης (μέσω συνεντεύξεων).
3. Η ενημέρωση του συλλόγου γονέων και των μελών του για τη λειτουργία του σχολείου και τις δράσεις του εξασφαλίζεται έγκυρα και έγκαιρα από τους ισχύοντες διαύλους επικοινωνίας (ιστολόγιο σε συνδυασμό με facebook, email, τηλεφωνική και δια ζώσης επικοινωνία).
4. Ενισχύθηκε η δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς μέσω του ερωτηματολογίου που συντάχθηκε, απεστάλη και απαντήθηκε από τους γονείς.

Τα μέλη της ομάδας ήταν: Βεργοπούλου Σοφία κλ. ΠΕ04 (Συντονίστρια), Αβραμίδου Αναστασία κλ. ΠΕ79.01, Παπαγεωργόπουλος Γιάννης κλ. ΠΕ11.

Διοικητική Λειτουργία

  • Άξονας: 6
    Ηγεσία- Οργάνωση και διαχείριση της σχολικής μονάδας
    Δείκτες Άξονα:
    Στοχοθεσία και προτεραιοποίηση στόχων.
    Διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού  κανονισμού.
    Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
    Κατανομή και διαχείριση πόρων.
    Προστασία, αξιοποίηση και εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων-υποδομών
    Δείκτης: Προστασία, αξιοποίηση και εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων-υποδομών

    Στόχος ήταν η προστασία των χώρων, η ανάδειξη των αδυναμιών αλλά και η βελτίωσή τους όσο αυτό ήταν εφικτό. Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν άψογα τόσο μεταξύ τους, όσο και με τους συναδέλφους και τους μαθητές και μαθήτριες και πέτυχαν άριστα αποτελέσματα όσον αφορά τους στόχους τους. Η ομάδα ξεκίνησε με το διάλογο με τους μαθητές και μαθήτριες των οποίων οι τάξεις τους παρουσιάζουν κακή εικόνα και τους ζήτησε να βρουν τρόπους να συνεργαστούν, ώστε να βελτιωθεί η τάξη τους. Στη συνέχεια, προσπαθήσε με τη βοήθεια του δεκαπενταμελούς να καθαριστεί ο προαύλιος χώρος και το γήπεδο του σχολείου. Ασχοληθήκε επίσης με τη βελτίωση των χώρων και το τι θα μπορούσε να βελτιωθεί ακόμη. Με τη βοήθεια των συναδέλφων, του δεκαπενταμελούς και των πενταμελών συμβουλίων οι χώροι βελτιώθηκαν και αποδείχτηκε ότι η συνεργασία μπορεί να δώσει πολλές λύσεις σε όλους τους τομείς. Η ομάδα αναμένει την καινούρια χρονιά για ακόμη περισσότερες δράσεις! Στον άξονα 6 και στον συγκεκριμένο δείκτη συντονιστής της ομάδας ήταν ο καθηγητής  Οικονομόπουλος Βασίλειος, κλ. ΠΕ04.04 και μαζί του συνεργάστηκαν οι καθηγήτριες Σεφέρου Νικολέττα, κλ. ΠΕ02, Νάσαινα Μαρίνα, κλ. ΠΕ02 και Αργυροπούλου Πηνελόπη, κλ. ΠΕ79.01.
  • Άξονας: 7
    Σχολείο και κοινότητα
    Δείκτες Άξονα:
    Πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων.
    Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς.
    Εξωστρέφεια – διάχυση καλών πρακτικών.
    Δείκτης: Εξωστρέφεια – διάχυση καλών πρακτικών. Στόχος ήταν το άνοιγμα του σχολείου τόσο στην τοπική κοινωνία, όσο και στην ευρύτερη κοινωνία. Η αλληλεπίδραση  του σχολείου με άλλα σχολεία και άλλους φορείς.
  • Πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δράσεις που σχετίζονται με επισκέψεις σε σημεία αρχαιολογικού και ιστορικού ενδιαφέροντος, καθώς και με περιβαλλοντικά προγράμματα.
  • Οργανώθηκαν μουσικές εκδηλώσεις στο πλαίσιο εθνικών εορτών, εθιμικών και άλλων δρώμενων και υπήρξαν συμμετοχές και συνεργασίες του σχολείου σε εκδηλώσεις άλλων φορέων.
  • Συμμετείχε το ΜΣΑ σε μουσικά φεστιβάλ στη Ρόδο και την Καβάλα.
  • Βιντεοσκοπήθηκαν μουσικά κομμάτια για το Άγιο Πάσχα, τον εορτασμό της ημέρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ.ά.
  • Στο πλαίσιο της ανάγκης επικοινωνίας με τον τόπο που ζούνε και εργάζονται οι μαθητές και οι μαθήτριες οι στόχοι είναι η επικοινωνία με τον ντόπιο πληθυσμό, η εκπαίδευση στην προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, η επαφή με τα ιστορικά και λαογραφικά στοιχεία του τόπου που βρίσκεται το σχολείο, η επαφή με άλλους μαθητές και μαθήτριες Μουσικών Σχολείων και η ευαισθητοποίηση σε θέματα αλληλεγγύης, ιστορίας και μουσικής.
  • Το υλικό βιντεοσκόπησης, το φωτογραφικό υλικό των όλων των δράσεων μας αναρτήθηκε σε τοπικές ηλεκτρονικές εφημερίδες, τοπικά τηλεοπτικά κανάλια και φυσικά στο ιστολόγιο του σχολείου.

Επικαιροποίηση Ιστολογίου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις  Ζαχαριάδου Δέσποινα κλ. ΠΕ03 και Τσιρώνη Μαρία κλ. ΠΕ86.
Τα μέλη της ομάδας ήταν: Μηλιώνη Αθανασία κλ. ΠΕ79.01 (επιμέλεια κειμένου), Ζαχαριάδου Δέσποινα, Τσιρώνη Μαρία κλ. ΠΕ86, Ψύχας Παναγιώτης κλ. ΠΕ04.

Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

  • Άξονας: 8
    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.
    Δείκτες Άξονα:
    Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από αρμόδιους φορείς.
    Συμμετοχή σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις.
    Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με τη μορφή της ετεροπαρατήρησης.
    Σχεδιασμός δράσεων ανάπτυξης του γλωσσικού και του επιστημονικού εγγραμματισμού.
    Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία.
    Δείκτης: «Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών»

    Αρχικά στόχευσαν στην ενίσχυση της επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, μέσω επιμόρφωσης και συνεχούς κατάρτισης, δράσεων και αξιοποίησης των ικανοτήτων τους, ενώ ορίστηκαν και οι επιμέρους στόχοι της δράσης, όπως: καταγραφή του είδους και του επιπέδου επιστημονικής και παιδαγωγικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, καταγραφή απόψεων τους, άνοιγμα προς την τοπική και ευρύτερη κοινωνία, βελτίωση του διδακτικού κι εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών, βελτίωση των σχέσεων εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών, σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων, στο πλαίσιο της ετεροπαρατήρησης, ώστε δυσκολίες ή αδυναμίες στην τάξη (σε κάποιες περιπτώσεις) να καλυφθούν.Ως χρονοδιάγραμμα τέθηκε το διδακτικό έτος που διανύουμε (2021-2022)Στη συνέχεια, κατά την υλοποίηση της δράσης, επιδίωξαν να ενημερώνουν τους συναδέλφους για όλες τις δραστηριότητες, τις επιμορφώσεις, να τους παρακινούν να συμμετέχουν και να καταγράφουν τα σχόλιά τους. Επίσης, προτάθηκε η πιθανότητα εξέλιξης της διδασκαλίας (ΤΠΕ) των συναδέλφων και στα γενικά και στα μουσικά μαθήματα και η συνεχής ενίσχυση τόσο του μορφωτικού όσο και του διδακτικού επιπέδου του καθενός.Τέλος ως προς την αποτίμηση της δράσης αξίζει να σημειωθεί ότι, δεδομένων των συνθηκών (οικονομικές δυσκολίες, διδακτικές ανάγκες, καθημερινές απαιτήσεις), έγινε μια σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης της πρωτοβουλίας των εκπαιδευτικών του σχολείου  να εξελιχθούν επαγγελματικά. Βέβαια το μορφωτικό και επαγγελματικό τους επίπεδο είναι ήδη υψηλό, όμως έγινε συνείδηση η ανάγκη ενημέρωσης, συνεχούς κατάρτισης, εξέλιξης και αποτύπωσης όλων των παραπάνω στην τάξη. Μάλιστα, σε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου διαπιστώθηκε πως κάποιοι συνάδελφοι- παρά το κόστος, μπήκαν ή συνέχισαν (σ)τη διαδικασία επιστημονικής εξέλιξης (μεταπτυχιακό/ διδακτορικό).Την ομάδα αποτελούσαν οι:Καμπίτης Κων/νος κλ. ΠΕ02 (Συντονιστής), Χετζάκη Έλενα κλ. ΠΕ79.01, Μαρίνης Σπύρος κλ. ΠΕ79.01, Συρράκος Κων/νος κλ. ΠΕ79.01.
  • Άξονας: 9
    Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.
    Δείκτες Άξονα:
    Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus κ.λ.π.)
    Συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος κ.λ.π.