Εσωτερική Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας
Σχολικό Έτος: 2022-2023
Αναλυτικότερα…
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Άξονας: 1
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Δείκτες Άξονα
Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών.
Ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών.
Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης.
Υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές ανάγκες.
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας.
Ενασχόληση με ομίλους, σχολικές δραστηριότητες, προγράμματα.
Προετοιμασία για συμμετοχή σε σχολικούς διαγωνισμούς, σε πολιτιστικές, καλλιτεχνικές και αθλητικές δράσεις
-
- Σχέδιο Δράσης: Επέκταση των καινοτόμων διδακτικών πρακτικών παράλληλα με την ενασχόληση με ομίλους, σχολικές δραστηριότητες και προγράμματα.
- Στόχος Βελτίωσης: Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και η αναβάθμιση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Μουσικού σχολείου ως φορέα παιδείας και κέντρου κοινωνικής ζωής.
Η ομάδα μας δημιούργησε συνεργατικά φύλλα εργασίας, τα οποία μοιράστηκαν σε όλους τους εκπαιδευτικούς για να διερευνηθούν οι διδακτικές πρακτικές των συναδέλφων, οι ιδέες τους και οι απόψεις τους. Στη συνέχεια, έγινε ανταλλαγή απόψεων και αποφασίστηκε από κοινού να δοθεί έμφαση τη φετινή χρονιά στη διαθεματική προσέγγιση των μαθημάτων και ιδιαίτερα στη σύνδεσή τους με τη μουσική.
Παράλληλα, για να καλλιεργηθεί στους μαθητές/-τριες η βιωματική και η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης οργανώθηκαν εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις που στόχευαν στο άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.
Γενικά με τις καινοτόμες διδακτικές πρακτικές βελτιώθηκαν οι βαθμολογίες τετραμήνων και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των μαθημάτων στις ενδοσχολικές εξετάσεις, αυξήθηκε σημαντικά η συμμετοχή και ο ενθουσιασμός των μαθητών/-τριών στις καινοτόμες πρακτικές και τα εκπαιδευτικά προγράμματα, αναπτύχθηκε εξαιρετική συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων και αναρτήθηκαν οι δραστηριότητες του σχολείου στο ιστολόγιο μαζί με πλούσιο συνοδευτικό υλικό, το οποίο συνετέλεσε ιδιαίτερα στην προβολή του σχολείου μας στην τοπική κοινωνία.
Συντονίστρια της ομάδας η Αυγουστοπούλου Δήμητρα, κλ. ΠΕ02. Τα μέλη της ομάδας ήταν: Ψωμόπουλος Αλέξανδρος, κλ. ΠΕ79.01 Τιάκα Δέσποινα, κλ. ΠΕ79.01, Καλποδήμου Καλλιόπη, κλ. ΠΕ02, Ζαχαρίου Δημήτρης, κλ. ΠΕ79.01.
Άξονας: 2
Σχολική διαρροή, φοίτηση
Δείκτες Άξονα:
Παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/ σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής.
Μέριμνα για τη μετάβαση μεταξύ εκπαιδευτικών βαθμίδων και προς την αγορά εργασίας.
Δείκτης: Παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/ σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής.
Άξονας: Σχολική διαρροή – φοίτηση
Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι ο περιορισμός του φαινομένου της μαθητικής διαρροής στο σχολείο, η βελτίωση της συνέπειας των μαθητών/-τριών στο πρόγραμμα του σχολείου καθώς και η αύξηση των ποσοστών φοίτησης σε αυτό και ειδικότερα στις τελευταίες τάξεις του.
Ειδικοί στόχοι:
Η αποδοχή και εφαρμογή του σχολικού πλαισίου για τη φοίτηση των μαθητών/-τριών από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές και μαθήτριες.
Η βελτίωση των ποσοστών φοίτησης των μαθητών/-τριών, ειδικά των μεγαλύτερων τάξεων (Λυκείου), στην αρχή της σχολικής χρονιάς (διαδικασίες, μέτρα, παρεμβάσεις) στο σχολείο για την αντιμετώπιση προβλημάτων φοίτησης και διαρροής)
Διαρροή
Α. Το σχολείο μας έχει δυο ιδιαιτερότητες οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν πρόβλημα διαρροής.
- Είναι απομακρυσμένο από τα αστικά κέντρα του νομού και ως το μοναδικό μουσικό σχολείο της ευρύτερης περιοχής, συγκεντρώνει μαθητές και μαθήτριες ακόμη και από 45 χιλιόμετρα μακριά.
- Έχει διευρυμένο ωράριο μαθημάτων λόγω της διδασκαλίας μουσικών μαθημάτων.
Γι’ αυτούς τους λόγους, συνήθως από τις λυκειακές τάξεις, αποχωρούν αρκετοί μαθητές/-τριες επειδή χρειάζονται περισσότερο χρόνο για τις απογευματινές τους εξωσχολικές υποχρεώσεις. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια, και μετά από τη βελτίωση των δρομολογίων που κάνουν τα σχολικά λεωφορεία, έχει μειωθεί ουσιαστικά ο χρόνος μετακίνησης και γι’ αυτό παρατηρείται όλο και μικρότερος αριθμός μαθητών/-τριών να φεύγει από το λύκειο για τους παραπάνω λόγους. Συνεπώς, αυξάνεται σταθερά ο αριθμός των μαθητών/-τριών που φοιτούν στις λυκειακές τάξεις.
Φοίτηση
Η φοίτηση των μαθητών και των μαθητριών χαρακτηρίζεται συνεπής. Επειδή όλο το σχολείο έρχονται κάθε πρωί με λεωφορεία δεν υπάρχει καθυστέρηση στην άφιξη των μαθητών/-τριών και δεν υπάρχουν και αδικαιολόγητες απουσίες κατά τη διάρκεια της ημέρας γιατί το σχολείο είναι απομακρυσμένο από τα αστικά κέντρα της περιοχής και συνεπώς δεν μπορούν να απομακρυνθούν από τον χώρο του σχολείου.
Η διεύθυνση του σχολείου έχει συνεχή επικοινωνία με τους γονείς και τους κηδεμόνες των μαθητών/-τριών. Είναι πάντα ενήμερη για τους λόγους για τους οποίους οι μαθητές/-τριες απουσιάζουν.
Επίσης λόγω της συνεχούς επικοινωνίας του σχολείου με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/-τριών μας οι γονείς φροντίζουν και οι ίδιοι να ενημερώνουν το σχολείο για τους λόγους για τους οποίους τα παιδιά τους απουσιάζουν.
Τα μέλη της ομάδας ήταν: Παπαδημητρίου Γιάννης κλ. ΠΕ79.01 (Συντονιστής), Κουτελιά Χρυσούλα κλ. ΠΕ06, Παπαδάκης Δημήτρης κλ. ΠΕ79.01, Ψύχας Παναγιώτης, ΠΕ04, Βαρουδάκη Δέσπω, ΤΕ16.
Άξονας: 3
Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών
Δείκτες Άξονα:
Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/-τριών.
Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας.
Διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων.
Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού.
Σχέδιο Δράσης: Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού. Στόχος Βελτίωσης:
Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η προσπάθεια διατήρησης των υγιών κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών/-τριών και η δημιουργία και καλλιέργεια εποικοδομητικού σχολικού κλίματος.
ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:
Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών για τις μορφές της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Δημιουργία και τήρηση κανόνων προσαρμοσμένων στις ιδιαιτερότητες κάθε σχολικής τάξης.
Διαμόρφωση πλαισίου διαχείρισης περιστατικών που σχετίζονται με την σχολική βία και τον εκφοβισμό.
Στόχος: Βελτίωση των σχέσεων από τα προβλήματα που προκύπτουν λόγω της διαφορετικότητας (θρησκείας, φύλου, ηλικίας)
Κριτήρια Δράσης:
1) Συνεργασία μεταξύ καθηγητών – μαθητών
2) Η συνεργασία των συμβούλων Ζωής και των υπευθύνων καθηγητών
3) Συνεργασία μεταξύ σχολείου και γονέων
Ομοαδοσυνεργατικές εργασίες – μουσικά δρώμενα με σκοπό την καλλιέργεια των σχέσεων των μαθητών/-τριών. Οι εκπαιδευτικοί κατέβαλαν προσπάθεια να διατηρηθούν οι υγιείς κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου. Δόθηκε σημασία στην αντιμετώπιση αποκλινουσών συμπεριφορών, όπως επίσης και στην πρόληψη αυτών. Βασική επιδίωξη ήταν να διαπαιδαγωγηθούν όλοι οι μαθητές/-τριες ώστε να είναι ικανοί να αντιμετωπίζουν ειρηνικά τις μεταξύ τους διαφωνίες. Ως αποτέλεσμα υπήρξε η μείωση του αριθμού εκδήλωσης αρνητικών μορφών συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον και αύξηση του αισθήματος ικανοποίησης των μαθητών και των μαθητριών κατά την παραμονή τους στο σχολείο.
Την επίτευξη των στόχων διευκόλυνε η διαρκής επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας και των μαθητών/-τριών, καθώς και η συνεργασία που έχουν οι μαθητές και μαθήτριες μεταξύ τους στα μουσικά δρώμενα. Συντονιστής: Τζανίδη Μαρίνα ΠΕ79.01. Τα μέλη της ομάδας ήταν: Καπράνος Σταύρος κλ. ΠΕ02, Μαστοράκου Γεωργία Παναγούλα κλ. ΠΕ02, Κωστελέτος- Λινοξυλάκης Γιώργος κλ. ΠΕ79.01
Άξονας: 4
Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών
Δείκτες Άξονα:
Καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
Ειδικοί στόχοι του σχεδίου δράσης:
- Διαμόρφωση ενός σταθερού πλαισίου άτυπων και τυπικών μορφών συνεργασίας και ανατροφοδότησης μεταξύ μαθητών και καθηγητών.
- Ενεργοποίηση των πενταμελών και των δεκαπενταμελών στη λειτουργία του σχολείου.
- Ενίσχυση των σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.
-
-
Τα μέλη της ομάδας ήταν: Μακροθανάσης Γιώργος κλ. ΠΕ79.01 (Συντονιστής), Μπαλτάση Δανάη κλ. ΠΕ79.01 , Κοτζάμπασης Βαγγέλης κλ. ΠΕ79.01.
-
Άξονας: 5
Σχέσεις σχολείου και οικογένειας
Δείκτες Άξονα:
Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, υποστήριξη και ενίσχυση συνεργασίας σχολείου – οικογένειας.
Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/ κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Δείκτης: Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας σχολείου –οικογένειας
Σχέδιο Δράσης: Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Η δράση αφορά μια απογευματινή ενημέρωση/ ομιλία από ειδικό ψυχολόγο για την εφηβική ηλικία διδάσκουσα το αντίστοιχο μάθημα στην ΑΣΠΑΙΤΕ Άργους. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 1-2-2023, ώρα 6-9μ.μ. στο χώρο εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου Άργους (Μπουσουλοπούλειο).
Η εκδήλωση ήταν σε συνεργασία με το Διευθυντή του 1ου Γυμνασίου Άργους (φιλοξενία και κέρασμα/ καφέ), τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου και του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας, τον
υπεύθυνο σχολικών δραστηριοτήτων του νομού Αργολίδας και τεχνική υποστήριξη ήχου και αναμνηστικό δώρο στην ομιλήτρια υπό την αιγίδα του Δήμου Άργους. Πλαισιώθηκε από ζωντανή μουσική από αντιπροσωπευτικό μουσικό σύνολο του σχολείου μας, το ρόκ συγκρότημα του λυκείου μας.
Ο τίτλος της ομιλίας ήταν: «Έφηβοι: η σχέση με τον εαυτό τους, τους γονείς τους και τους άλλους»
Η ομιλήτρια εστίασε στην περιγραφή των κυριότερων φάσεων της εφηβείας και έκανε αναφορά στις σημαντικότερες ψυχολογικές καταστάσεις που βιώνουν οι έφηβοι. Διερευνήθηκε η σχέση των εφήβων με τον εαυτό τους (χαρακτηριστικά της σκέψης τους και κάποια αναγνωριστικά στοιχεία καταθλιπτικής ή αποκλίνουσας συμπεριφοράς). Έπειτα αναλύθηκε η σχέση τους με συνομηλίκους, με τους εκπαιδευτικούς και ειδικά με τους γονείς. Παρατέθηκαν μοντέλα εφήβων και τύποι γονέων. Μέσα από μελέτη περιπτώσεων δόθηκαν ενδιαφέρουσες προτάσεις συμπεριφοράς και αντιμετώπισης από τους γονείς και το οικογενειακό περιβάλλον. Ακολούθησε συζήτηση και ερωτήσεις από τους γονείς. Τέλος, συμπλήρωσαν και παρέδωσαν το φύλλο αξιολόγησης της δράσης.
Στο επόμενο διάστημα η ομάδα δράσης μελέτησε τα φύλλα αξιολόγησης. Καταγράφηκαν και ομαδοποιήθηκαν οι απαντήσεις. Συζητήθηκαν οι απόψεις και οι προτάσεις των γονέων. Αξιολογήθηκαν οι προτάσεις για μελλοντική αξιοποίηση από την ομάδα δράσης.
Η ομάδα δράσης μέσα από αυτή την εμπειρία και μετά από μελέτη των φύλλων αξιολόγησης και τη συζήτηση με παρευρισκόμενους στη δράση (ομιλήτρια, γονείς και εκπαιδευτικούς) παραθέτει κάποιες προτάσεις για μελλοντικές δράσεις:
- Ενημέρωση εκπαιδευτικής κοινότητας για θέματα επιλογών μορφών εκπαίδευσης και επαγγελματικού προσανατολισμού
- Ενημέρωση για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και την υπερβολική χρήση
- Ενημέρωση για τις εξαρτήσεις και άλλα κοινωνικά θέματα
- Βιωματικά εργαστήρια ενδυνάμωσης γονέων και εφήβων
- Κάλεσμα ειδικών για υγεία, διατροφή και άσκηση στα παιδιά.
Αναλυτικά στοιχεία με στατιστικά δεδομένα παρατίθενται στην αντίστοιχη πλατφόρμα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
Ομάδα δράσης: Τα μέλη της ομάδας ήταν: Βεργοπούλου Σοφία κλ. ΠΕ04 (Συντονίστρια), Αβραμίδου Αναστασία κλ. ΠΕ79.01, Παπαγεωργόπουλος Γιάννης κλ. ΠΕ11, Κουτρούλη Ουρανία κλ. ΤΕ16.
Διοικητική Λειτουργία
Άξονας: 6
Ηγεσία- Οργάνωση και διαχείριση της σχολικής μονάδας
Δείκτες Άξονα:
Στοχοθεσία και προτεραιοποίηση στόχων.
Διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού κανονισμού.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Κατανομή και διαχείριση πόρων.
Προστασία, αξιοποίηση και εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων-υποδομών
Δείκτης: Προστασία, αξιοποίηση και εκσυγχρονισμός σχολικών χώρων-υποδομών
Στον άξονα 6 και στον συγκεκριμένο δείκτη συντονιστής της ομάδας ήταν ο καθηγητής Οικονομόπουλος Βασίλειος, κλ. ΠΕ04. 04 και μαζί του συνεργάστηκαν οι καθηγήτριες Σεφέρου Νικολέττα, κλ. ΠΕ02, Νάσαινα Μαρίνα, κλ. ΠΕ02, Αργυροπούλου Πηνελόπη, κλ. ΠΕ79. 01 και Μηλιώνη Αθανασία, κλ. ΠΕ79. 01.
Στόχος ήταν η προστασία των χώρων , η ανάδειξη των αδυναμιών αλλά και η βελτίωσή τους όσο αυτό ήταν εφικτό, καθώς και η τήρηση των κανόνων οι οποίοι τέθηκαν την περσινή χρονιά προκειμένου να προστατευτούν οι αίθουσες, ο προαύλιος χώρος και τα γήπεδα. Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν άψογα τόσο μεταξύ τους , όσο και με τους συναδέλφους και τους μαθητές και τις μαθήτριες και πέτυχαν άριστα αποτελέσματα όσον αφορά τους στόχους τους.
Η ομάδα ξεκίνησε με το διάλογο με τους μαθητές, οι οποίοι κατέθεσαν τις απόψεις τους σχετικά με τα αποτελέσματα των δράσεων της προηγούμενης χρονιάς. Στη συνέχεια, συγκροτήσαμε μια ομάδα μαθητών οι οποίοι θα συντόνιζαν τις ενέργειες εκσυγχρονισμού των εξωτερικών χώρων. Ασχοληθήκαμε επίσης με το τι θα μπορούσαμε ακόμη να βελτιώσουμε. Με τη βοήθεια των συναδέλφων, οι οποίοι ήταν υπεύθυνοι τμημάτων , του δεκαπενταμελούς και των πενταμελών συμβουλίων οι χώροι βελτιώθηκαν ακόμη περισσότερο και αποδείχτηκε ότι η συνεργασία μπορεί να δώσει πολλές λύσεις σε όλους τους τομείς. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν περισσότερο από την αναμόρφωση του κήπου με τις αγροτικές εργασίες οι οποίες είχαν και έναν επιπλέον στόχο, να γνωρίσουν οι μαθητές από κοντά τη διαδικασία της καλλιέργειας αλλά και της παραγωγής αγροτικών προϊόντων.
Αναμένουμε την καινούρια χρονιά για ακόμη περισσότερες δράσεις οι οποίες θα σχετίζονται όχι μόνο με την καθαριότητα αλλά και με τον καλλωπισμό του εξωτερικού χώρου.
Άξονας: 7
Σχολείο και κοινότητα
Δείκτες Άξονα:
Πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων.
Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς.
Εξωστρέφεια – διάχυση καλών πρακτικών.
Δείκτης: Εξωστρέφεια – διάχυση καλών πρακτικών.
Στόχος ήταν το άνοιγμα του σχολείου τόσο στην τοπική κοινωνία, όσο και στην ευρύτερη κοινωνία. Η αλληλεπίδραση του σχολείου με άλλα σχολεία και άλλους φορείς.
Στόχος Βελτίωσης:
Το άνοιγμα του σχολείου τόσο στην τοπική κοινωνία, όσο και στην ευρύτερη κοινωνία. Η αλληλεπίδραση του σχολείου με άλλα σχολεία.
Στόχος της αξιολόγησής μας ήταν η επικοινωνία του σχολείου μας με την τοπική κοινωνία και διάφορους φορείς. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκαν ποικίλες εκδηλώσεις τόσο σε τοπικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο συμμετοχής σε φεστιβάλ, ανταλλαγή μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας με μαθητές και μαθήτριες του Βελγίου, υλοποίηση συναυλιών από όλα τα μουσικά σύνολα του σχολείου μας, επισκέψεις σε ΚΕΠΕΑ και άλλα Μουσικά Σχολεία και παραγωγή φωτογραφικού υλικού και βίντεο, συμμετοχές σε θεατρικούς διαγωνισμούς και διαγωνισμούς ζωγραφικής, τα οποία αναρτώνται στο Ιστολόγιο του σχολείου μας, σε τοπικά μέσα καθώς και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook,…).
Συντονίστρια: Τσιρώνη Μαρία κλ. ΠΕ86
Τα μέλη της ομάδας ήταν: Τσιρώνη Μαρία κλ. ΠΕ86 (επιμέλεια κειμένου), Ζαχαριάδου Δέσποινα (επικαιροποίηση Ιστολογίου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης) κλ. ΠΕ03, Γκίκας Χρήστος κλ. ΠΕ03.
Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
Άξονας: 8
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.
Δείκτες Άξονα:
Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από αρμόδιους φορείς.
Συμμετοχή σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις.
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με τη μορφή της ετεροπαρατήρησης.
Σχεδιασμός δράσεων ανάπτυξης του γλωσσικού και του επιστημονικού εγγραμματισμού.
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία.
Δείκτης: «Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών»
Συμμετοχή εκπαιδευτικών του σχολείου σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.
Συμμετοχή εκπαιδευτικού του σχολείου σε διδακτορικό πρόγραμμα σπουδών.
Συμμετοχή εκπαιδευτικών του σχολείου σε σεμιναριακά προγράμματα σπουδών και προγράμματα εκπαίδευσης για τα νέα σχολικά προγράμματα.
Την ομάδα αποτελούσαν οι: Καμπίτης Κων/νος κλ. ΠΕ02 (Συντονιστής), Χετζάκη Έλενα κλ. ΠΕ79.01, Μαρίνης Σπύρος κλ. ΠΕ79.01, Συρράκος Κων/νος κλ. ΠΕ79.01, Χατζημπαλάση Γεωργία κλ. ΠΕ79.01.
Άξονας: 9
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.
Δείκτες Άξονα:
Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus κ.λ.π.)
Συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος κ.λ.π.