ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ  ΛΥΚΕΙΟ ΓΕΡΑΚΙΟΥ
26 Ιούν 2024

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

Συντάκτης: ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΕΡΑΚΙΟΥ | Κάτω από: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Πρόγραμμα Πολιτιστικών Θεμάτων, με τίτλο ” Τέχνη και Πολιτισμός” ποου πραγματοποίησε το σχολέιο μας, την φετινή σχολική χρονιά.

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: 1. Ασημακοπούλου Αντωνία , ΠΕ 02 ( Συντονίστρια) , 2. Κουτσιούκου Παναγιώτα, ΠΕ02 και 3. Σαλτάρη Γεωργία, ΠΕ86, ( παιδαγωγική ομάδα).

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΟΡΤΗΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ:

 ΚΑΣΤΡΟ ΓΕΡΑΚΙΟΥ ΞΕΝΑΓΗΣΗ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ
ΓΕΡΑΚΙ

ΑΤΕΛΙΕ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ

ΣΥΖΗΤΗΣΗ -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ

ΜΑΝΟΥΣΑΚΕΙΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΑΙΚΟΥ/ΑΣΤΙΚΟΥ ΒΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΞΕΝΑΓΗΣΗ- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΦΑΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΓΕΡΑΚΙΟΥ ΞΕΝΑΓΗΣΗ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ-ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ ΣΤΑΔΙΟ -ΑΘΗΝΑ ΞΕΝΑΓΗΣΗ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ- ΘΟΛΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΣΠΑΡΤΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ – ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ-



Λήψη αρχείου

  1. Αξιολόγηση του προγράμματος:

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με βάση τον προτεινόμενο σχεδιασμό.

Όλα τα εκθέματα έδειξαν την ευαισθητοποίηση των μαθητών, αλλά και των εκπαιδευτικών πάνω στο αντικείμενο για το οποίο ήταν υπεύθυνοι, καθώς και το σπουδαίο έργο που παράχθηκε. Όλοι κατάφεραν να αποσπάσουν θετικά σχόλια από τους υπόλοιπους μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Σε ανοιχτές προφορικές ερωτήσεις οι μαθητής είχαν τη δυνατότητα να διατυπώσουν αβίαστα την άποψή τους τόσο για τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν όσο και για το τι θα μπορούσε να προτείνουν για τους συμμαθητές τους που στο μέλλον θα ασχοληθούν με το ίδιο πρόγραμμα.

Η επιμέλεια των απαντήσεων στις ανοιχτές ερωτήσεις  κινήθηκε στους εξής θεματικούς άξονες. 1. Ικανοποίηση κατά την εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου. 2. Ομαδική / Συμμετοχική διαδικασία. 3. Πρωτότυπος τρόπος προσέγγισης στη σύνδεση του μαθήματος με τον πολιτισμό. 4. Προτροπή για περισσότερες και μεγαλύτερες δραστηριότητες.
Οι μαθητές υποστήριξαν ότι το ενδιαφέρον τους ενισχύθηκε από την ανάληψη ρόλων σε ομάδες επιλύοντας τις απορίες τους μέσα από συζήτηση και συνεργασία.

Η ανάλυση των απαντήσεων των παιδιών, χωρίς αμφιβολία, κατέγραψε ένα σημαντικό βαθμό ικανοποίησης, ευχαρίστησης κι ενδιαφέροντος από την εφαρμογή του προγράμματος. «Μου άρεσε γιατί κάναμε κάτι διαφορετικό και δουλέψαμε ομαδικά».

Τα σχόλια είναι κλειστά.