ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανταποκρινόμενο στις εξελίξεις και στην αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών για την ανάσχεση της μετάδοσης του κορωνοϊού, ενεργοποιεί ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.
Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας – χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση, ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη. Ξεκινάμε ένα μεγάλο εγχείρημα, για την επιτυχία του οποίου είναι καίρια η συμβολή όλων των παραγόντων της εκπαίδευσης.
Στο πλαίσιο της αυτονομίας και της μεγαλύτερης ευελιξίας των σχολικών μονάδων, οι Διευθυντές των σχολείων διαμορφώνουν το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Στο Δημοτικό Σχολείο Περαχώρας η διαδικασία θα υλοποιηθεί αρχικά από κάθε εκπαιδευτικό με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας.
Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο/η μαθητής/τρια συνεργάζεται με τον εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία δημιουργίας του επαναληπτικού υλικού από τον εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες που παρέχει το Υπουργείο).
Επειδή κάποιοι μαθητές/τριες μπορεί να μη διαθέτουν την υλικοτεχνική υποδομή για πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. οι εργασίες θα βασίζονται σε επαναλήψεις και δε θα γίνεται παράδοση νέου μαθήματος.
Μετά τη συγκέντρωση των απαραίτητων στοιχείων επικοινωνίας με τους μαθητές (email) θα ενημερωθείτε από το σχολείο μέσω των email σας γα τον τρόπο υλοποίησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Ευχαριστούμε το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για τη συνεργασία στην προσπάθεια συλλογής των στοιχείων επικοινωνίας των μαθητών καθώς και όλους τους γονείς για την άμεση ανταπόκρισή τους.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.