10/06/2025 Τα θετικά του συμμαθητή μου/ της συμμαθήτριάς μου

Βαδίζουμε στο τελείωμα του σχολικού έτους και η κ. Βάσω Σπηλιοπούλου εργάζεται εντατικά αφιερώνοντας χρόνο σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας με δική της πρωτοβουλία και ευθύνη κάνοντας την εξής δράση: βάζει όλους τους μαθητές τον έναν πίσω από τον άλλον σε δύο σειρές. Ο κάθε μαθητής έχει πλάτη τον μαθητή που είναι πίσω του έτσι ώστε ο πίσω να σημειώνει στον μπροστινό μαθητή τα θετικά σημεία του χαρακτήρα του χωρίς να βλέπει ο καθένας τι γράφει και ανεξάρτητα αν είναι συμμαθητής του τμήματός του ή όχι. Τα παιδιά γράφουν ο καθένας την γνώμη του σε χρωματιστό χαρτί και το κολλάνε στην πλάτη του συμμαθητή τους. Η δράση ενεργοποιεί όλους τους μαθητές καθώς και τους εκπαιδευτικούς της τάξης αφού κι αυτοί είναι ενεργοί στην δράση αυτή.

Ευχαριστούμε κ. Βάσω για την πρωτότυπη δραστηριότητα που σκεφτήκατε να υλοποιήσουμε !!!

IMG 20250610 112225 IMG 20250610 112248

6/06/2025 Το βιβλίο μας…… Η Βελιτσοπαρέα !!!

Μία δράση αρκετών μηνών παίρνει σάρκα και οστά μέσα από το ταλέντο των μαθητών μας  στο συγγραφικό, καλλιτεχνικό και θεατρικό μέρος αυτών υπό την πρωτοβουλία της προϊσταμένης  κ.  Ανδρεοπούλου Γεωργίας. Η προσπάθεια αυτή ήταν μία ιδέα των πρώτων ημερών κιόλας του Σεπτέμβρη. Είναι κοινή από εκπαιδευτικούς , μαθητές καθώς και την κ. Ευαγγελία Παναγοπούλου (ΝΟVATEC) , η οποία πίστεψε σε εμάς και αμέσως προθυμοποιήθηκε εξαρχής να καλύψει την έκδοση του βιβλίου μας με τίτλο ΄΄ Η Βελιτσοπαρέα΄΄. Μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είναι οι ήρωες  όχι μόνο του βιβλίου αλλά και του θεατρικού μας σκετς. Η συγγραφή και η δραματοποίηση του βιβλίου έγινε από τις τάξεις Ε΄  &  ΣΤ΄  , ενώ η εικονογράφηση έγινε από όλους τους μαθητές του σχολείου μας.

Η δράση αυτή ταυτόχρονα συμπεριλαμβάνεται στο Πολιτιστικό μας πρόγραμμα στο Δίκτυο ΄΄Φιλαναγνωσία & πρακτικές αξιοποίησης αφηγηματικών εργαλείων΄΄ με συμμετοχή σε δύο προγράμματα :

α) Αγαπάω τα βιβλία , φτιάχνω μια ιστορία: υπεύθυνη η κ. Σπηλιοπούλου Βασιλική

β) ΔιαβάΖΩ = ΑλλάΖΩ : υπεύθυνη η κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία

Και στα δύο προγράμματα συνεργάζεται η εκπαιδευτικός κ. Σιόλου Βαρβάρα.

Επίσης, η δράση αυτή καλύπτει και την συμμετοχή μας στην ενότητα του Ενεργού Πολίτη με τίτλο ΄΄ Ομάδα αντί- bullying ΄΄ με υπεύθυνες την κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία και την κ. Σιόλου Βαρβάρα. Δεν καλύψαμε μόνο το απαιτούμενο των 10 ωρών αλλά πολύ παραπάνω για να βγει όλο αυτό που έχει αποτυπωθεί στις φωτογραφίες.

Δεν γράψαμε απλά ιστορία αλλά ένα βιβλίο το οποίο έχει τον δικό του αριθμό ISBN στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας. Αυτό είναι πρωτόγνωρο και πρωτότυπο για όλους μας. Η ΄΄Βελιτσοπαρέα΄΄ αναφέρεται στον σχολικό εκφοβισμό και στην αξία της συγχώρεσης. Κρύβει εκπλήξεις που αξίζει τον κόπο να το διαβάσει κάποιος.

Παρακάτω παραθέτω υλικό από όλο αυτό το διάστημα της προετοιμασίας ως την υλοποίηση:

IMG 20250610 091503 IMG 20250610 091508 IMG 20250610 131449175002086565317500208656621750020865671175002086568017500208656881750020865696

IMG 20250317 130045 IMG 20250317 130053 IMG 20250317 130103 IMG 20250317 130108 IMG 20250318 093551 IMG 20250318 093606 IMG 20250410 103453 IMG 20250410 103506 IMG 20250410 103917 IMG 20250530 093720 IMG 20250530 093728 IMG 20250603 100407 IMG 20250603 114436 IMG 20250605 092548 IMG 20250605 235752 IMG 20250605 235807 IMG 20250605 235828 IMG 20250605 235859 IMG 20250605 235916 IMG 20250605 235936 IMG 20250605 235950 IMG 20250606 000011 IMG 20250606 000025 IMG 20250606 000042 IMG 20250606 000057

2/06/2025 Δελτίο τύπου από Ροταριανό Όμιλο Πάτρας & ΚΟΙΝ.Σ.Επ. ΄΄Ανακυκλώνω στην πηγή΄΄

9. ΡΟΤΑΡΙΑΝΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΑ   Παραθέτω τον συγκεκριμένο σύνδεσμο στον οποίο φαίνεται η προσφορά που μας έκανε στο σχολείο μας.

Ευχαριστήρια επιστολή από την κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία 41. 4-06-25 ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΡΟΤΑΡΙΑΝΟ ΟΜΙΛΟ ΠΑΤΡΑΣ

https://recycleatsource.gr/2025/06/01/repair-cafe-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%85%ce%ae-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b4%ce%b9%ce%ac%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%b7-%ce%b5%ce%be%ce%bf%cf%80%ce%bb%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%8d-%cf%83%cf%84-13/

Εδώ μπορείτε να δείτε τι μας διέθεσε ο συγκεκριμένος αστικός συνεταιρισμός για το σχολείο μας (2 μεταχειρισμένους σταθερούς υπολογιστές μαζί με οθόνες και πληκτρολόγια). Ακολουθεί η ευχαριστήρια επιστολή από την προϊσταμένη κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία:

42. 4-06-25 ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΟΙΝ.Σ.Επ. ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Δ.Σ ΒΕΛΙΤΣΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΘΕΡΜΑ !!!

2/06/2025 Η αφίσα για την σχολική μας εκδήλωση !!!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την συνάδελφο κ. Σιόλου Βαρβάρα για την προθυμία της να φτιάξει την αφίσα της εκδήλωσής μας !!! 

    ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ !!!

                                                                                                                     1749154516278

2/06/2025 Η κ. Βάσω μαστορεύει !!!

Ευχαριστώ θερμά την συνάδελφο του σχολείου μας  κ. Σπηλιοπούλου Βασιλική που προθυμοποιείται πάντα να επιδιορθώσει κάτι στο σχολείο μας με μεγάλη χαρά και μεράκι !!! Εδώ επί το έργο περνάει τις κλάπες στο ξύλινο κουτί μας (που μόλις αγοράσαμε για να βάζουμε τα παιχνίδια του σχολείου) ώστε να κλείνει με πρακτικό τρόπο το καπάκι.

1749153764232

Άλλη μία ευχάριστη έκπληξη από την ίδια ήταν η κατασκευή που έφτιαξε για το σχολείο μας ώστε να βάζουμε τους χάρτες μας. Αφού έφτιαξε την κατασκευή, την τοποθέτησε και στο σχολείο μας.  Σε ευχαριστώ κυρία Βάσω μας για τον κόπο σου και τον χρόνο σου !!!

1749153764239 1749153764252

16/05/2025 ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑ !!!

Σήμερα 16/05  πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική-ψυχαγωγική εκδρομή στην Ανδρίτσαινα του Ν. Ηλείας. Η επίσκεψη υλοποιήθηκε με αφορμή το Πολιτιστικό μας πρόγραμμα με τίτλο ΄΄Φιλαναγνωσία & Πρακτικές αξιοποίησης αφηγηματικών εργαλείων΄΄ με συμμετοχή σε δύο προγράμματα:

α) Αγαπώ τα βιβλία, γράφω μια ιστορία – με υπεύθυνη την κ. Σπηλιοπούλου Βασιλική και

β) ΔιαβάΖΩ = ΑλλάΖΩ  με υπεύθυνη την κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία.  Και στα δύο προγράμματα συνεργάζεται και η κ. Σιόλου Βαρβάρα.

 

Η επίσκεψη περιλαμβάνει την Ιστορική βιβλιοθήκη της Ανδρίτσαινας, το λαογραφικό της καθώς και τον ναό του Επικούρειου Απόλλωνα.

IMG 20250516 111103 IMG 20250516 111508 IMG 20250516 111526 IMG 20250516 111533 IMG 20250516 111537 IMG 20250516 111656 IMG 20250516 113848 IMG 20250516 113914 IMG 20250516 113925 IMG 20250516 113935 IMG 20250516 114016 IMG 20250516 115635 IMG 20250516 120836 IMG 20250516 120951 IMG 20250516 121302 IMG 20250516 121424 IMG 20250516 121443 IMG 20250516 121820 IMG 20250516 121857 IMG 20250516 122044 IMG 20250516 122110 IMG 20250516 122138 IMG 20250516 122254 IMG 20250516 123204 IMG 20250516 123215 IMG 20250516 124222 IMG 20250516 130323 IMG 20250516 130341 IMG 20250516 143057 IMG 20250516 143513 IMG 20250516 143551 IMG 20250516 143559 IMG 20250516 143616 IMG 20250516 153805 IMG 20250516 160039

1749156379510 1749156379519 1749156379525 1749156379533 1749156379540

13/05/2025 Δράση με το Καλλίπολις !!!

Σήμερα 13/05 πραγματοποιήθηκε  ενδοσχολική δράση στο σχολείο μας για την ενημέρωση των γονέων μας ως προς την πρόληψη και την ασφάλεια στο διαδίκτυο από το Καλλίπολις. Η δράση υλοποιείται ύστερα από κοινή πρόταση της προϊσταμένης Ανδρεοπούλου Γεωργίας και της εκπαιδευτικού Σπηλιοπούλου Βασιλικής.

IMG 20250513 113302

13/05/2025 Η οδοντίατρος κ. Δάφνη Κοσμίδου ξανά στις Βελιτσές !!!

Και φέτος για μία ακόμη φορά η εξαίρετη οδοντίατρος κ. Δάφνη Κοσμίδου  επισκέφτηκε το σχολείο μας  για τον καθιερωμένο ετήσιο έλεγχο των δοντιών των μαθητών μας.  Η κ. Κοσμίδου μίλησε  στους μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου για την στοματική υγιεινή, την υγιεινή των δοντιών, φροντίδα-καθαριότητα δοντιών, αρρώστιες δοντιών, τον ορθό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών, τον τακτικό επανέλεγχο και καθαρισμό στο οδοντιατρείο και τη σημασία της σωστής διατροφής. Στη συνέχεια στα πλαίσια του προληπτικού ελέγχου, η οδοντίατρος εξέτασε τα δοντάκια των παιδιών και έδωσε τις απαραίτητες οδηγίες. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε  ύστερα από αίτημα της προϊσταμένης  Ανδρεοπούλου Γεωργίας  στον οδοντιατρικό σύλλογο της Πάτρας καθώς και στην αμέριστη υποστήριξη στη δράση μας από την κ. Παναγοπούλου Ευαγγελία (ιδιοκτήτρια εταιρείας NOVATEC) , με την οποία συνεργάζεται το σχολείο μας.

Σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο που παραμένετε πιστές στο ραντεβού μας και στη συνεργασία μας !!!

                                                                                                              IMG 20250513 095755

11/04/2025 ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ !!!

Ευχαριστούμε την κ. Ευαγγελία (υπεύθυνη της εταιρίας NOVATEC) για τα σοκολατένια λαγουδάκια που έστειλε στους μαθητές του Δημοτικού, του Νηπιαγωγείου καθώς και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου !!! Ποτέ δεν μας ξεχνά και την ευχαριστούμε για αυτό !!! Ευχαριστούμε την κ. Βάσω, την δασκάλα μας, που με πρωτοβουλία δική της και με τεράστια υπομονή έφτιαξε Πασχαλινά καλαθάκια με γλυκίσματα μαζί με όλους τους μαθητές του σχολείου.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από όλους μας !!! Το φως της Αναστάσεως σας ευχόμαστε να φωτίσει την καρδιά και την ψυχή σας !!!

 

IMG 20250410 134112

8/04/2025 Η Πυροσβεστική στο σχολείο μας !!!

 

Έχοντας ως γνώμονα την αξία της πρόληψης ως «μέσο» μείωσης της πιθανότητας πρόκλησης πυρκαγιάς , σωστής και έγκαιρης αντιμετώπισής της, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Απριλίου , επίσκεψη στο σχολείο μας από κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λεχαινών ύστερα από πρωτοβουλία της προϊσταμένης Ανδρεοπούλου Γεωργίας.

Αυτή ήταν και η αφορμή για να γνωρίσουν οι μαθητές μας από κοντά το έργο του πυροσβέστη, τον εξοπλισμό του, μέσα πρόληψης και αντιμετώπισης της φωτιάς.

Η σειρήνα του πυροσβεστικού οχήματος ήχησε στην αυλή  του σχολείου μας  και ο κ. Μπάμπης πανέτοιμος απάντησε σε κάθε απορία των παιδιών !!!

Ευχαριστούμε πάρα πολύ την Πυροσβεστική Υπηρεσία και τους πυροσβέστες γι’ αυτή τη σημαντική παρουσίαση του έργου και της προσφοράς τους!

IMG 20250408 121706 IMG 20250408 121721