18/04/2024 Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄ : ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!!

Η μουσική αρχίζει. Οι μαθητές κινούνται στον χώρο που έχουμε στην τάξη μας. Μόλις σταματήσει η μουσική, οι μαθητές ακινητοποιούνται στη θέση που βρίσκονται και σχηματίζουν τυχαία ζευγάρια. Έχοντας γράψει σε μία κόλλα χαρτί ένα περιστατικό που τους στεναχώρησε/πλήγωσε και ένα περιστατικό που τους έκανε χαρούμενους, οι μαθητές αρχίζουν την εξιστόρησή τους από τη μία πλευρά και τον σχολιασμό (συμφωνία/διαφωνία, αναφορά σε παρόμοιο περιστατικό από τον αντικριστό μαθητή του ζευγαριού και σχολιασμό τι θα έκανα αν βρισκόμουν σε αυτή τη θέση) από την άλλη πλευρά με τρόπο που έχει υποδείξει η κ. Γιωργία. Η δράση αφορά τα εργαστήρια δεξιοτήτων και την αξιολόγηση της σχολικής μας μονάδας.

IMG 20240418 110644 IMG 20240418 110703 IMG 20240418 110710

12/04/2024 Εργαστήρια Δεξιοτήτων Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄ τάξη!!!

IMG 20240410 125013 1 IMG 20240410 125022 1 IMG 20240410 125033 1 IMG 20240412 085640 IMG 20240412 085650 IMG 20240412 085702 IMG 20240412 085742

Οι μαθητές των μεγάλων τάξεων μαζί με την κ. Γιωργία αναφέρθηκαν στα καλά και άσχημα συναισθήματα που βιώνουμε στην καθημερινότητά μας. Κυκλώσαμε ποια από αυτά έχει νιώσει ο καθένας ξεχωριστά και ύστερα αναφερθήκαμε σε περιστατικά που μας έκαναν να νιώσουμε έτσι. Ήταν από τις πιο ωραίες δράσεις μας διότι άρεσε στα παιδιά που κουβεντιάσαμε αρκετά και αφιερώσαμε χρόνο στο να γνωριστούμε περισσότερο μεταξύ μας και να κάνουμε κατάθεση ψυχής όπως είπε αγαπημένος μας μαθητής. Αποτελεί σίγουρα και αναπόσπαστο μέρος της αξιολόγησης της σχολικής μας μονάδας η σημερινή μας δράση , αφού αποσκοπούσε στον ψυχικό κόσμο των παιδιών καθώς  και στην σύσφιξη των δικών μας σχέσεων.

02/04/2024 Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου για την Α΄+Β΄ τάξη

Η κ. Βάσω με τους μαθητές της διάβασαν παιδικά βιβλία κατάλληλα για την ηλικία των μαθητών της Α΄ και της Β΄ τάξης και έφτιαξαν σελιδοδείκτες . Μπράβο στους μικρούς μας φίλους και στον καθοδηγητή τους ,  την κ. Βάσω για τις συνεχείς κατασκευές και δημιουργίες !!!

IMG 4adac0992a53f2e4a74d47e6c5a49117 V IMG 5688b4c519a30e41f2a0a7d2706d87f4 V IMG 451564a77093004fdc77a21c5e8e22d7 V IMG 675366153df5bdcfe444455f389371e7 V IMG a8cf2aef268a569fef1d3f2378b6a60c V IMG a66b32faa588ddf93cc3decc6085ad6f V IMG b13ab61d4a6a25c0edf6dc2b3eced40e V IMG b156bcf9307d899c9eeef49dc4a1c2b0 V

12/04/2024 Παιχνίδι για την αποδοχή

Η κ. Βάσω πήρε την πρωτοβουλία και διοργάνωσε για όλους μας το παιχνίδι με τα λεμόνια για την αποδοχή. Η δράση αυτή εντάσσεται και στα εργαστήρια δεξιοτήτων μας καθώς και στον άξονα (σχέσεις μεταξύ μαθητών) τον οποίο έχουμε αναλάβει για την αξιολόγηση της σχολικής μας μονάδας.

4. Παιχνίδι για την αποδοχή lemons

Οι στόχοι του παιχνιδιού είναι: η κατανόηση της σχέσης μεταξύ γενίκευσης και στερεότυπων, αποδοχή της διαφορετικότητας, ενσυναίσθηση.

Θα χρειαστείτε τα εξής υλικά: λεμόνια, πορτοκάλι.

Διαδικασία:

α) Η κ. Βάσω ζητά από τα παιδιά να περιγράψουν τα χαρακτηριστικά ενός λεμονιού (κίτρινο, στρογγυλό, πικρό, ξινό κτλ).  Γράφει τις απαντήσεις στον πίνακα.

β) Χωρίζει τα παιδιά σε μικρότερες ομάδες και δίνει στην καθεμιά από ένα λεμόνι.  Τους ζητά να γνωρίσουν το λεμόνι τους εξετάζοντάς το, παρατηρώντας όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Τους λέει να μην σημαδέψουν ή παραμορφώσουν το λεμόνι τους με οποιοδήποτε τρόπο. Μπορούν να δώσουν στο λεμόνι τους ένα όνομα, να δημιουργήσουν μια ιστορία, να αρχίσουν να το προσωποποιούν, σαν να είχε προσωπικότητα.

γ) Ένα παιδί από κάθε ομάδα μιλά στην ολομέλεια για το λεμόνι της ομάδας του και τους λέει την ιστορία του.

δ) Η κ. Βάσω βάζει όλα τα λεμόνια στο κέντρο του κύκλου και τα ανακατεύει. Ζητά από κάποιο παιδί να έρθει να αναγνωρίσει και να πάρει το λεμόνι της δικής του ομάδας  (αναμένεται ότι μετά τη δουλειά που έγινε, θα του είναι εύκολο).

ε) Τα παιδιά βάζουν και πάλι όλα τα λεμόνια στο κέντρο του κύκλου.Η κ. Βάσω φέρνει δίπλα τους ένα πορτοκάλι.  Ρωτά τα παιδιά αν αυτό το νέο φρούτο χωράει σε αυτό το λεμονόκοσμο.

Θέματα για τη συζήτηση

-Γιατί ήταν τόσο εύκολο να αναγνωρίσετε το λεμόνι σας;

-Είχατε ποτέ ιδέες/γνώμη για κάποιο πρόσωπο που δεν ίσχυαν πια όταν τον/την γνωρίσατε;

-Είχε ποτέ κανείς ιδέες/γνώμη για σας που τις εγκατέλειψε όταν σας γνώρισε;

-Γιατί τα στερεότυπα είναι επικίνδυνα;

-Υπήρξατε ποτέ το άλλο φρούτο σε ένα λεμονόκοσμο;  Πώς το χειριστήκατε;

  ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  κ. Βάσω ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΑΣ !!!!!!

IMG 20240412 105606 IMG 20240412 105611 IMG 20240412 105630 IMG 20240412 111532 IMG 20240412 111858 IMG 20240415 214435 IMG 20240415 214527 IMG 20240415 214613 IMG 20240415 214710 IMG 20240415 214747 IMG 20240415 214921

04/04/2024 Παγκόσμια Ημέρα Φιλοζωίας

Ο κ. Δημήτρης είχε ήδη ετοιμάσει τα φυλλάδια για την συγκεκριμένη ημέρα που θα μοιράζαμε στους μαθητές της Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄.  Ύστερα από αναζήτηση που έκανε στο διαδίκτυο έκανε προβολή του βίντεο Pip- A short animated film by Soytheastern Guide Dogs και μου πρότεινε να γράψουν τα παιδιά αυτό που κατάλαβαν από το βίντεο. Προηγήθηκε διάλογος με όλους μας πριν την καταγραφή ιδεών.Έπαιξαν διαδραστικό παιχνίδι με την δική μου καθοδήγηση και στο τέλος δημιουργήσαμε μία πολύχρωμη αφίσα.

IMG 20240410 123514 IMG 20240410 124055 IMG 20240410 124133 IMG 20240410 124155 IMG 20240410 125013 IMG 20240410 125022 IMG 20240410 125033

IMG 20240404 105107 IMG 20240404 110005 IMG 20240404 110052 IMG 20240404 111208 IMG 20240404 111314 IMG 20240404 111333 IMG 20240404 111424 IMG 20240404 111508 IMG 20240404 111538 IMG 20240404 111611 IMG 20240404 111634 IMG 20240404 113836 IMG 20240404 113842 IMG 20240404 113906 IMG 20240404 113920 IMG 20240404 113933 IMG 20240404 113946 IMG 20240404 114003 IMG 20240404 115204 IMG 20240404 115221 IMG 20240404 115228 IMG 20240404 121729 IMG 20240404 121745 IMG 20240404 121927 IMG 20240404 122041 IMG 20240404 122052 IMG 20240404 123410

 

 

2/04/2024 Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου

Την ημέρα αυτή διοργανώσαμε από κοινού (κ. Γεωργία και κ. Δημήτρης) τις εξής δράσεις για την Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ :

α) Η νέα βιβλιοθήκη υπήρχε ήδη μερικές μέρες έτοιμη όμως ο κ. Δημήτρης είχε προτείνει να γίνει καλύτερα η τοποθέτησή της την ημέρα αυτή διότι ήθελε να αναλάβει μαζί με τα παιδιά την μεταφορά των βιβλίων και την αρχειοθέτησή τους . Ευχαριστώ προσωπικά και τις δύο πλευρές (μαθητές & κ. Δημήτρη) διότι ήταν αρκετά χρονοβόρο και συνεχίστηκε και κατά τη διάρκεια του Ολοήμερου. Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στα παιδιά που κατάφεραν και έβαλαν τα βιβλία όπως έπρεπε χωρίς ο κ. Δημήτρης να παρέμβει ιδιαίτερα παρά ελάχιστες φορές.

β)Διαβάσαμε πληροφορίες για την Παγκόσμια Ημέρα και είδαμε δύο βίντεο : i)το βιβλίο που δεν διάβαζε κανείς και ii) το The fantastic flying books of Mr. Morris (ευχαριστούμε κ. Βάσω για την υπόδειξη του συγκεκριμένου βίντεο)

όπου σχολιάσαμε μαζί με τον κ. Δημήτρη και τα παιδιά το συγκεκριμένο βίντεο animation για το τι είδους μήνυμα περνάει.

γ) Τέλος φτιάξαμε  και μία κάρτα με μηνύματα αφιερωμένα στο βιβλίο.

IMG 20240409 120014

IMG 20240409 115915 IMG 20240409 115924 IMG 20240409 115842 IMG 20240409 115826 IMG 20240403 091059 IMG 20240403 091040 IMG 20240402 231636 IMG 20240402 121426 IMG 20240402 121250 IMG 20240402 121104 IMG 20240402 121102 IMG 20240402 120741 IMG 20240402 115832 IMG 20240402 115813

 

27/03/2024: STEM & ARTS στην Πάτρα

Για την καλύτερη εμπέδωση των εργαστηρίων δεξιοτήτων μας στη συγκεκριμένη ενότητα αποφασίσαμε όλοι οι εκπαιδευτικοί του δημοτικού μας να υλοποιήσουμε εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάτρα με σκοπό τα παιδιά να μυηθούν στην εκπαιδευτική Ρομποτική και να ζήσουν μοναδικές  εμπειρίες που δεν μπορούμε να παρέχουμε εύκολα στο σχολείο.  Για να κατανοήσουν τα παιδιά την Ρομποτική και να αναπτύξουν ιδέες και κατασκευές αυξημένης πολυπλοκότητας, χρησιμοποίησαν  τα πακέτα ρομποτικής LegoWeDo 2.0, SpikePrime και Mindstorms EV3, συσκευές εικονικής πραγματικότητας, ντοκιμαντέρ. Μαζί μας ακολούθησε και το νηπιαγωγείο μας. Οι μικροί μας φίλοι ενθουσιάστηκαν και κατάφεραν να δημιουργήσουν ό,τι τους ζητήθηκε !!!

Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα !!!

η1712258071841 1712258071860 1712258071870 1712258071878 1712258071886 1712258071907 1712258071915 1712258071923 1712258071932 1712258071942 1712258071951 1712258071961 1712258071971 1712258071980 1712258071988 1712258071998 1712258072005 1712258072013 1712258072022 1712258072031 1712258072041 1712258072049 1712258072059 1712258072068 1712258072077 1712258072084 1712258072093

ν

 

25 ΜΑΡΤΙΟΥ………..2024 !!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ !!!

1711577372816 1711577372822 1711577372830 1711577372836 1711577372844 1711577372850 1711577372858 1711577372863 1711577372869 1711577372875 1711577372881

Οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου τίμησαν την συγκεκριμένη ημέρα με εκδηλώσεις !!! Ο κ. Δημήτρης και η κ. Γεωργία ετοίμασαν τον λόγο των μαθητών της ΣΤ΄που εκφώνησαν στην εκκλησία !!!

21/03/2024 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο σύλλογος Διδασκόντων του δημοτικού σχολείου Βελιτσών ανακοινώνει τα εξής:

1) Οι εγγραφές για τα νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά έχουν πάρει παράταση έως και τις 27/03/2024. Παρακαλώ να φροντίσετε την έγκαιρη εγγραφή των παιδιών σας.

2) Την Δευτέρα 25/03/2024  οι μαθητές του Δημοτικού να βρίσκονται στις 09:00 στο χώρο του σχολείου ώστε να μεταβούμε στην Εκκλησία μας γα να παρακολουθήσουμε την Θεία Λειτουργία. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει  η παρέλαση των μαθητών μας, η κατάθεση στεφάνων  και η απαγγελία των ποιημάτων τους.

3) Την Τετάρτη   27/03/2024  οι μαθητές μας να βρίσκονται στις  08:00 στο σχολείο για να αναχωρήσουμε για την εκδρομή μας στην Πάτρα.

4) Την Παρασκευή  29/03/2024  και ώρα 13:30 με 14:00 θα δώσουμε την βαθμολογία για την Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξη και προφορική ενημέρωση για την Α΄, Β΄.

 

ΣΑΣ  ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ  ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ !!!!!!

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Α΄+ Β΄ τάξη: Δε μαλώνω , δε μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω !!!!!!!!!

Με τους μαθητές συζητήσαμε για τη βία και τον σχολικό εκφοβισμό και διαβάσαμε διάφορα βιβλία που έχουν σχέση με τα συναισθήματα και τη διαχείρισή τους. Τα παιδιά ζωγράφισαν, έπαιξαν παιχνίδια και εκφράστηκαν με διάφορους τρόπους ώστε να μπορούν να κατανοούν τα συναισθήματά τους . Μια ιστορία από αυτές είναι η ιστορία της Μιμής της Κουταλαυτούς. Κατά τη διάρκεια της αφήγησης τα παιδιά έπαιξαν παιχνίδι ρόλων, μπήκαν στη θέση του θύτη και του θύματος και έβαλαν τον θύτη στην ανακριτική καρέκλα ώστε να τον οδηγήσουν να μετανιώσει για τις πράξεις του. Έγραψαν θετικά μηνύματα για να εμψυχώσουν τη Μιμή και της τα κόλλησαν σε μια «πανοπλία» . Επίσης, έκαναν μια ομαδική ζωγραφιά.Τέλος έγραψαν τους στίχους για ένα όμορφο τραγούδι που γίνεται
σύνθημά μας και με αυτό προσπαθούμε να θυμόμαστε ότι είναι σημαντικό να είμαστε όλοι αγαπημένοι.

1710973926691 1710973926697 1710973926704 1710973926710 1710973926715 1710973926722 1710973926728 1710973926733 1710973926738 1710973926743 1710973926749 1710973926755 

Απολαύστε το τραγουδάκι των μικρών μας μαθητών της Α΄ και της Β΄ τάξης !!! Καλή σας ακρόαση !!!