28/10/25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

1762119248847 1762119248858 1762119248869 1762119248879 1762119248888 1762119248897 17621192489061762119454022

Συγχαρητήρια στους δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης Λιακοπούλου Νικολίτσα (σημαιοφόρος)  και Παπαθεοδώρου Άγγελο για τον λόγο που εκφώνησαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου. Συγχαρητήρια βέβαια αξίζουν και όλοι οι μαθητές του σχολείου μας για το βήμα τους και την παρουσίαση των ποιημάτων τους !!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ & ΜΕΓΑΛΟΥΣ !!!

16/10/25 Παγκόσμια ημέρα Διατροφής

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής και Επισιτισμού που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου, το τμήμα της Β, Ε, ΣΤ με υπεύθυνη την κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία πραγματοποίησε βιωματική δράση στην τάξη τους. Στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών στο θέμα της υγιεινής διατροφής και η διατροφική τους εκπαίδευση ώστε να υιοθετήσουν έναν ισορροπημένο τρόπο διατροφής και να αποκτήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Η συγκεκριμένη δράση συνδέεται και με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο ΄΄Το σώμα μου: ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω΄΄ , με τον Ενεργό πολίτη ΄΄Νους υγιής εν σώματι υγιεί΄΄ καθώς επίσης αποτελεί και προάγγελος της επίσκεψης του διατροφολόγου που θα επισκεφτεί το σχολείο μας στις 5/11/25.

 

Συμπληρώσαμε αρχικά το ερωτηματολόγιο των διατροφικών μας συνηθειών που είχε ήδη ετοιμάσει η συνάδελφος κ. Σπηλιοπούλου Βασιλική, ακολούθησε βίντεο για την μεσογειακή διατροφή και τέλος ζωγραφίσαμε υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές .

1762118166390 1762118166400 1762118166409 1762118166417

15/10/25 ΄΄Μεγαλώνω και αλλάζω και είναι…οκ΄΄

Η κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία υλοποίησε με το τμήμα της Β, Ε ,ΣΤ  το εργαστήριο ΄΄Μεγαλώνω και αλλάζω και είναι…οκ ΄΄ στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων ΄΄Το σώμα μου: ένα θαύμα που αγαπώ , φροντίζω και προστατεύω ΄΄.  Στόχο είχε να εξοικειωθούν σταδιακά με τις αλλαγές του σώματός τους μέσα στο χρόνο ως φυσιολογική εξέλιξη και να γίνει η αποδοχή τους με χαρά- Να εξασκηθούν στην ενσυναίσθηση- Να αποδεχτούν άτομα με διαφορετικές δραστηριότητες/απόψεις από τους ίδιους. Αναφερθήκαμε σε όργανα του σώματός μας καθώς και σε βασικές λειτουργίες τους. Οι απαντήσεις των μαθητών ήταν ικανοποιητικές τόσο από τους μικρούς , όσο και από τους μεγάλους. Στο τέλος, κάναμε  μία μικρή απεικόνιση του ανθρώπινου σώματος όπου τα παιδιά έγραψαν τα βασικά σημεία επάνω σε χαρτόνι.

Το συγκεκριμένο εργαστήριο δεξιοτήτων συνδέεται και με 4 συγκεκριμένους στόχους του Ενεργού πολίτη:

3) καλή υγεία και ευημερία, 5) ισότητα των φύλων, 10) λιγότερες ανισότητες, 17) συνεργασία για τους στόχους

1762117031104 1762117031117 1762117031127 1762117031138 1762117031148 1762117031157

 

 

 

 

 

13/10/25 Από το ΄΄εγώ΄΄ στο ΄΄εμείς΄΄

Η κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία υλοποίησε με το τμήμα της Β, Ε , ΣΤ το εργαστήριο από το ΄΄εγώ΄΄ στο ΄΄εμείς΄΄ στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων ΄΄Το σώμα μου: ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω΄΄ .  Στόχο είχε να γνωριστούμε και να συνεργαστούμε καθώς επίσης να φτιάξουμε και τους κανόνες της ομάδας μας.

IMG 20251013 103910 IMG 20251013 103939 IMG 20251013 103956 IMG 20251013 104005 IMG 20251013 104202 IMG 20251013 110732 IMG 20251013 111351 IMG 20251013 112525 IMG 20251013 113125

26/09/2025 Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

IMG 20250926 115513 IMG 20250926 115822 IMG 20250926 120059 IMG 20250926 121752 IMG 20250926 123025 IMG 20250926 123039 IMG 20250926 123046 IMG 20250926 123219

Η κ. Σπηλιοπούλου Βασιλική με δική της πρωτοβουλία ανέλαβε την ημέρα αυτή να την εμπλουτίσει με ενημέρωση για τα αθλήματα προς τους μαθητές καθώς και με διάφορες αθλητικές δραστηριότητες μέσω τεσσάρων αθλημάτων. Η διαδικασία περιελάμβανε ερωτήσεις και απαντήσεις με την μορφή διαλόγου καθώς και βιωματικές δραστηριότητες από τους ίδιους τους μαθητές. Μαζί μας συμμετείχε και το Νηπιαγωγείο Βελιτσών.

18/09/2025 Αναβάθμιση σχολείου

1759686550665 1759686550675 1759686550683

Η κ. Σπηλιοπούλου Βασιλική με προθυμία, δική της πρωτοβουλία και με την βοήθεια του γονέα του σχολείου μας κ. Κατσούλη Παναγιώτη τοποθετούν τα σκίαστρα σκίασης στα παράθυρα και τους φελοπίνακες ώστε να προστατεύουμε τους τοίχους περισσότερο με ό,τι κρεμάμε σε αυτούς.

Η προϊσταμένη του σχολείου κ. Ανδρεοπούλου Γεωργία με προθυμία και δική της πρωτοβουλία βρήκε εθελοντή που πρόσφερε τα χρώματα για να βαφτεί το σχολείο εσωτερικά. Ολοκληρώθηκε λίγες μέρες πριν τον αγιασμό με την βοήθεια του γονέα του σχολείου μας κ. Παπαθεοδώρου Αριστείδη και του ελαιοχρωματιστή κ. Δημητρόπουλου Ανδρέα. Ο κύριος Μελέζος Ιωάννης βοήθησε στην εύρεση επιπλέον ελαιοχρωματιστή. Σας ευχαριστούμε πολύ όλους σας !!!!!

 

12/09/2025

1759686180526 1759686180540 1759686180551 1759686180560

Η κ. Σπηλιοπούλου Βασιλική με δική της πρωτοβουλία απασχόλησε με παιγνιώδη τρόπο τους μαθητές στο προαύλιο του σχολείου ώστε να περιγράψουν πως πέρασαν τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

11/09/2025 Αγιασμός

1759684078528

Σήμερα Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου μας ο αγιασμός από τον πάτερ Αλέξανδρο. Ο ίδιος μαζί με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου ευχήθηκαν στους μαθητές και στους γονείς καλή σχολική χρονιά. Ο τοπικός Πρόεδρος κέρασε με γλυκίσματα μαθητές , γονείς και εκπαιδευτικούς. Τον ευχαριστούμε θερμά που στηρίζει με όποιον τρόπο μπορεί !!! Η συμβολή του σημαντική καθώς φρόντισε ο ίδιος να μας φέρει έναν ολοκαίνουριο υπολογιστή για το σχολείο μας.

12/06/2025 ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΑΣ: Η Βελιτσοπαρέα

                                                                                                                    1749154516278

Οι πρόβες και οι κατασκευές τελείωσαν. Η παρουσίαση του βιβλίου μας ΄΄ Η Βελιτσοπαρέα΄΄ και το θεατρικό μας στέφθηκε από επιτυχία παρόλο το άγχος των παιδιών μας. Στη χαρά μας αυτή ήταν κοντά μας ο τοπικός Πρόεδρος κ. Ιωάννης Μελέζος, ο αναπληρωτής του δημάρχου Δυτικής Αχαϊας κ. Καμπέρος Ηλίας και η σχολική μας σύμβουλος  κ. Μπαρτζάκλη Μαριάννα.

Η γιορτή μας έκλεισε με την απονομή της κ. Ευαγγελίας Παναγοπούλου , της χορηγού του σχολείου μας καθώς η ίδια έχει προσφέρει , έχει στηρίξει την σχολική μας μονάδα έμπρακτα και έχει αγκαλιάσει τα παιδιά με πραγματική αγάπη.

1750020865552 1750020865568 1750020865576 1750020865583 1750020865591 1750020865598 1750020865606 1750020865613 1750020865622 1750020865629 1750020865637 1750020865644 175002086570817500243076931750024307702175002430771017500243077181750024307725

27/03/2025 Νοιαζόμαστε για τα ζώα! Φροντίζουμε τα αδέσποτα! ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Η  κ. Σπηλιοπούλου Βασιλική με δική της πρωτοβουλία και ευθύνη διοργάνωσε δράση για όλους τους μαθητές του σχολείου μας (καθώς είναι υπεύθυνη για την ενότητα ΄΄Νοιαζόμαστε για τα ζώα, φροντίζουμε για τα αδέσποτα΄΄ του Ενεργού πολίτη) με σκοπό  την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν στα αδέσποτα ζώα.

Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για θέματα που αφορούν την πρόληψη, την προστασία και την υιοθεσία αδέσποτων ζώων. Η κ. Βασιλική είχε ήδη φροντίσει να καλύψει και την Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων (4 Απριλίου) .Αφόρμηση για τη δράση δόθηκε από το γνωστό τραγούδι «Το κοκοράκι» ή όπως είναι πιο γνωστό «Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι». Μετά το τραγούδι οι μαθητές/τριες δήλωσαν αν έχουν στο σπίτι κάποιο ζώο συντροφιάς (π.χ. σκύλο, γάτα, ψάρι, καναρίνι). Ανακοίνωσαν πώς απέκτησαν αυτό το ζώο και πώς το φροντίζουν. Μετά από τη συζήτηση γεννήθηκαν ερωτήματα για τα ζώα που βλέπουν να ζουν μόνα τους στον δρόμο. Σε επόμενη φάση παρακολούθησαν ταινία μικρού μήκους « Η ζωή μέσα από τα μάτια των αδέσποτων ζώων» του Δήμου Ηρακλείου η οποί αποτέλεσε έναυσμα για συζήτηση που αφορούσε στα δικαιώματα των ζώων. Ακολούθησε η ανάγνωση του βιβλίου «Οι ουρές δεν είναι για να τις τραβάμε». Τα παιδιά κατέγραψαν στον πίνακα βασικά δικαιώματα των ζώων. Έπειτα ζωγράφισαν ζωγραφιές σχετικές με το θέμα και επιλέξαμε αυτή που ταίριαζε περισσότερο στο θέμα ώστε να δημιουργήσουμε στη συνέχεια μια ψηφιακή αφίσα στο ψηφιακό εργαλείο canva.com με θέμα τα αδέσποτα ζώα.

Την αφίσα αυτή την στείλαμε στον Δήμο για συμμετοχή στο διετές Επιχειρησιακό Πρόγραμμα για τη Διαχείριση των αδέσποτων ζώων συντροφιάς, στο οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνονται δράσεις και για την ευαισθητοποίηση των μαθητών/μαθητριών σε θέματα φιλοζωίας.
Με την ολοκλήρωση της δράσης,  οι μαθητές/τριες μίλησαν σε κύκλο με τη φωνή ενός αδέσποτου ζώου, εκφράζοντας τις σκέψεις του ξεκινώντας με τη φράση «Αν ήμουν ένα αδέσποτο…».  Αναστοχάστηκαν και συζήτησαν με αφορμή όσα συνέβησαν στο πλαίσιο της δράσης.

Ashampoo Snap 2025.03.31 12h58m07s 001 IMG 20250603 115343 IMG 20250603 115443 IMG 20250603 115706 IMG 20250603 115821 IMG 20250603 115825 IMG 20250603 115850 IMG 20250603 115902