28/10/25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Συγχαρητήρια στους δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης Λιακοπούλου Νικολίτσα (σημαιοφόρος) και Παπαθεοδώρου Άγγελο για τον λόγο που εκφώνησαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου. Συγχαρητήρια βέβαια αξίζουν και όλοι οι μαθητές του σχολείου μας για το βήμα τους και την παρουσίαση των ποιημάτων τους !!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ & ΜΕΓΑΛΟΥΣ !!!





































































