Εβδομάδα Εθελοντισμού «Let’s do it Greece» Απρίλιος 2019




Στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Eβδομάδας Eθελοντισμού που πραγματοποιήθηκε στη σχολική μας μονάδα 7-17 Απριλίου με σύνθημα «Γίνε η αλλαγή που περιμένεις!!!», καλλωπίσαμε το Σχολείο μας. Ζωγραφίσαμε στον τοίχο, φυτέψαμε λουλούδια στα παρτέρια μας και στον κήπο μας, ζωγραφίσαμε τις γλάστρες μας και μεταφυτέψαμε τα φυτά μας και τέλος καθαρίσαμε το σχολείο και τη γειτονιά μας. Η σχολική μας μονάδα πραγματοποιεί δράσεις για έκτη συνεχόμενη χρονιά συμμετέχοντας στην πανελλήνια αυτή εκστρατεία εθελοντισμού που διοργανώνει η ομάδα του «Let’s do it Greece». (περισσότερα…)











































