Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Στυλίδας

Εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν οι μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄, και Δ΄ τάξεων της σχολικής μας μονάδας στο  ΚΠΕ Στυλίδας.  Συμμετείχαν στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπ/σης  του Κ.Π.Ε «Ελιά – το δώρο των Θεών». Οι μαθητές αρχικά παρακολούθησαν την εξαιρετική παρουσίαση των υπεύθυνων του ΚΠΕ και πληροφορήθηκαν για τον σημαντικό ρόλο που κατέχει η ελιά από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας στη διατροφή, στη θρησκεία, αλλά και στη λατρεία, στις δοξασίες και στα έθιμα, στην οικονομία, στην κοινωνική εξέλιξη και στην τέχνη. Στη συνέχεια ακολούθησαν βιωματικές δράσεις στα εργαστήρια του ΚΠΕ και εργασία πεδίου στον ελαιώνα του Αγίου Βλάση. Επισκεφτήκαμε το πανέμορφο μοναστήρι, ένα μεταβυζαντινό μνημείο κτισμένο το 1746, με την πανοραμική θέα στον ελαιώνα και στον Μαλιακό κόλπο. Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους του ΚΠΕ Στυλίδας  για την εξαιρετική και υλοποίηση του προγράμματος.

Διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Κόνιτσας

Διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν οι μαθητές της  ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  Κόνιτσας στο πλαίσιο των  προγραμμάτων «Παραδοσιακοί Οικισμοί και Φύση» και «Εθνικός Δρυμός Βίκου- Αώου». Ευχαριστούμε πολύ την Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ Κόνιτσας  και συγκεκριμένα την  κα Χριστιά Ελένη, για την άριστη φιλοξενία, τη συναρπαστική ξενάγηση και την υπέροχη παρουσίαση του εξαιρετικού προγράμματος του ΚΠΕ Κόνιτσας που μας έδωσε την ευκαιρία να περπατήσουμε δίπλα στους ποταμούς Αώο, Βοϊδομάτη, Σαραντάπορο, στα βουνά Γράμμο, Σμόλικα και Τύμφη και να απολαύσουμε τη μαγεία της φύσης,τη χλωρίδα και πανίδα του τόπου. Πρώτη στάση του συναρπαστικού ταξιδιού μας το Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Παύλου Βρέλλη όπου ξεναγηθήκαμε και βιωματικά ταξιδέψαμε με τη βοήθεια των μοναδικών εκθεμάτων στην περίοδο πριν και μετά την επανάσταση του 1821 καθώς και σε στιγμές της νεότερης  ιστορίας μας. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το  Στρατιωτικό Μουσείο Πολέμου 1940-1941 στο Καλπάκι   όπου τα εντυπωσιακά εκθέματα  όπως Ελληνικά και Ιταλικά πολυβόλα όπλα,  στρατιωτικές ενδυμασίες, όπλα εποχής, Ελληνικά και Ιταλικά μετάλλια, στρατιωτικό ποδήλατο, το πλούσιο φωτογραφικό (περισσότερα…)

Γυμνάσιο ερχόμαστε!!!

Με καλοκαιρινή διάθεση και με τη χαρά του τέλους μιας δημιουργικής χρονιάς τα παιδιά της Α’ γυμνασίου ετοίμασαν  Έκθεση Αφισών που έφτιαξαν στο πλαίσιο του έργου e-Twinning  “Ο Καινούριος Κόσμος  που θέλουμε”. Προσκάλεσαν και υποδέχτηκαν τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης της σχολικής μας μονάδας για να τους παρουσιάσουν τη δουλειά τους και για να τα καλωσορίσουν στον καινούριο τους σχολείο που θα τα υποδεχτεί με την νέα σχολική χρονιά. Μια επίσκεψη με αισιοδοξία και με πολλή ζεστασιά οργανωμένη από τα ίδια τα παιδιά  Εμπειρίες κοινές αφού τόσο οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου όσο και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης συμμετέχουν για δεύτερη σχολική χρονιά σε προγράμματα e-Twinning.  Ευχαριστούμε την Δ/ντρια του Γυμνασίου Δεσφίνας για την υποδοχή καθώς και την εκπ/κό της Γαλλικής Γλώσσας του σχολείου μας για τις ευκαιρίες βιωματικής μάθησης που παρέχει στους μαθητές μας.  

Μια υπέροχη μέρα!!!

Είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε σήμερα τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Δεσφίνας που την επόμενη σχολική χρονιά θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη του σχολείου μας. Τα παιδιά συμμετείχαν σε κοινές δραστηριότητες με τους μαθητές της Α΄ Τάξης οι οποίοι τα ξενάγησαν στο σχολείο. Έκαναν μαζί Γυμναστική και διάλειμμα με όλα τα παιδιά της σχολικής μας μονάδας. Τέλος τα νήπια μάς τραγούδησαν τραγούδια από την γιορτή λήξης που ετοιμάζουν και μας προσκάλεσαν να τους απολαύσουμε. Περάσαμε υπέροχα ….. σας περιμένουμε!!!!

Λειτουργία σχολικών μονάδων λόγω διενέργειας εκλογών

Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και των Δημοτικών, Κοινοτικών και Περιφερειακών εκλογών της 26ης Μαΐου 2019, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 και τη Δευτέρα 27 Μαΐου 2019. Επισημαίνεται επίσης ότι σε όσες περιφέρειες ή δήμους θα διεξαχθεί επαναληπτική ψηφοφορία την Κυριακή 2 Ιουνίου 2019, δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την Παρασκευή 31 Μαΐου 2019 και τη Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019 αντίστοιχα.

Εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2019-2020

Οι εγγραφές των μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος  2019-2020 θα πραγματοποιηθούν  από την  Δευτέρα 13 Μαΐου 2019 ως και την Τρίτη 11 Ιουνίου 2019. Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι:

  • Αίτηση – Δήλωση γονέα (Θα την προμηθευτείτε από  το σχολείο.)
  • Βεβαίωση εργασίας ή ανεργίας (περισσότερα…)

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχ. έτος 2019 – 2020

music-notesΣας γνωρίζουμε ότι για την εγγραφή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία  (Γυμνάσια), για το σχολικό έτος 2019-2020, οι γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στο Μουσικό  Σχολείο  της  περιοχής  τους  ( Άμφισσα )  κατά  το  χρονικό  διάστημα από 06 Μαΐου έως και 31 Μαΐου 2019 όπως ορίζεται στη σχετική εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

(περισσότερα…)

Επιλογή Β΄ Ξένης Γλώσσας για τους μαθητές της Ε΄ τάξης σχολικού έτους 2019 – 2020

Αποτέλεσμα εικόνας για β ξενη γλωσσαΟι  μαθητές της Ε΄ τάξης όπως προβλέπεται από το ωρολόγιο πρόγραμμα διδάσκονται  δεύτερη  ξένη γλώσσα (γαλλικά ή  γερμανικά, όποια από τις δυο έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τάξης) για δύο (2) ώρες την εβδομάδα. Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών/τριών του τμήματος, διδάσκεται ως 2η ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν επιτρέπεται αλλαγή τμήματος μαθητών/τριών λόγω διαφορετικής προτίμησης σε σχέση με τη 2η ξένη γλώσσα που πλειοψήφησε και διδάσκεται στο τμήμα τους. (περισσότερα…)

Εγγραφές μαθητών στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2019 – 2020

Αναστάσιμες ευχές!!!

pasxa2011

Οι  μ α θ η τ έ ς,  ο  Σύλλογος  Διδασκόντων  και  η  Διευθύντρια 

του  Δημοτικού  Σχολείου  Δ ε σ φ ί ν α ς

σ α ς    ε ύ χ ο ν τ α ι…

Κ α λ ή   Α ν ά σ τ α σ η   κ α ι   Κ α λ ό    Π ά σ χ α!!!

Καλό Πάσχα!!!!

Περιμένοντας το φωτερό ποτάμι να ξεχυθεί στα τρίστρατα και τις ρούγες του χωριού μας, δίνουμε το μήνυμα της Ανάστασης που προσμένουμε προαναγγέλοντάς Την…..  ζυμώνοντας τα Λαζαράκια μας, φτιάχνοντας τις Αναστάσιμες λαμπάδες μας, βάφοντας τα Πασχαλινά αυγά μας…. (περισσότερα…)

Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού «ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΧΙΟΝΟΝΙΦΑΔΑΣ»

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού πραγματοποιήσαμε σήμερα, Τετάρτη 17 Απριλίου με τους μαθητές των Δ΄,  Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων. Το σχολείο μας συμμετέχει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά φέτος στην Πανελλήνια Ημέρα Χιονιού, που διοργανώνει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ,  με σκοπό να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν τα αθλήματα χιονοδρομίας και το βουνίσιο περιβάλλον. Φτάσαμε στο χιονοδρομικό κέντρο γύρω στις 9 το πρωί, αφού πρώτα είχαμε προμηθευτεί τον απαραίτητο εξοπλισμό. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και ακολούθησαν τους δασκάλους του σκι, οι οποίοι αρχικά τους εξήγησαν τι πρέπει να κάνουν για να είναι ασφαλείς κάνοντας σκι τους δίδαξαν τη βασική τεχνική του αθλήματος.  (περισσότερα…)