13ος  Διαγωνισμός της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν σήμερα Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019 στον 13ο  Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά, με τίτλο «Παιχνίδι και Μαθηματικά» που διοργάνωσε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και το περιοδικό «Ο Μικρός Ευκλείδης». Ο διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ. Ο παιδαγωγικός σκοπός του διαγωνισμού είναι να αντιληφθούν οι μαθητές ότι τα μαθηματικά κρύβουν ομορφιά και προσφέρουν πολλές δυνατότητες στη ζωή μας, να εκτιμήσουν τη χρήση των μαθηματικών σε πολλές εφαρμογές και να χρησιμοποιήσουν τη μαθηματική τους σκέψη σε ευχάριστα 

(περισσότερα…)

Καλό μήνα!!! Κόκκινη κλωστή δεμένη…

Κόκκινη κλωστή δεμένη, στην ανέμη τυλιγμένη, δώσ’ της κλώτσο να γυρίσει, παραμύθι ν’ αρχινίσει… 

 Έτσι ξεκινάει και το έθιμο του Μάρτη: Από μια κόκκινη και μια λευκή κλωστή τυλιγμένες μεταξύ τους!!!

Από τη 1η ως τις 31 του Μάρτη, τα παιδιά φορούν στον καρπό του χεριού τους ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον Μάρτη ή Μαρτιά. Σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, ο Μάρτης προστατεύει τα πρόσωπα των παιδιών από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν. 

(περισσότερα…)

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Η ομάδα Ρομποτικής “RoboMinds” του σχολείου μας συμμετείχε την Κυριακή 17 /02/ 2019 στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Στερεάς Ελλάδας για μαθητές Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία στο ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας.

Οι μαθητές  μας διαγωνίστηκαν και κατακτώντας τη δεύτερη θέση προκρίθηκαν και θα συμμετέχουν στον τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που θα διεξαχθεί το Σάββατο 23/02/2019 στην Αθήνα στο Κλειστό Ολυμπιακό Στάδιο Γαλατσίου.

(περισσότερα…)

Τα βιβλία στο σχολείο

       Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε  ότι  σύμφωνα  με  την νέα  υπουργική  απόφαση, ΦΕΚ 6014 / 31-12-2018 του ΥΠΠΕΘ,  η δράση «Η τσάντα στο σχολείο», άλλαξε περιεχόμενο  και  πια  προσδιορίζεται  ως «Β ι β λ ί α   στο   σ χ ο λ ε ί ο» σύμφωνα με την οποία, τα βιβλία και όχι η τσάντα, θα παραμένουν στο σχολείο δύο Σαββατοκύριακα κάθε μήνα. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα αναθέτουν εργασίες ή γραπτές δοκιμασίες για τη Δευτέρα μετά τα σαββατοκύριακα αυτά, διαμορφώνοντας ανάλογα το πρόγραμμα της τάξης τους. 

(περισσότερα…)

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα: Open Schools for Open Societies – OSOS

Το σχολείο  μας  είναι ένα από τα 125  σχολεία  Α/θμιας  και  Β/θμιας εκπ/σης (6 νηπιαγωγεία, 41 δημοτικά και 78 γυμνάσια λύκεια) που επιλέχτηκαν πανελλαδικά, από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να συμμετέχουν στο Eυρωπαϊκό  πρόγραμμα «Οpen Schools For Open Societies – ΟSOS» (Ένα Ανοιχτό Σχολείο  σε μια Ανοιχτή Κοινωνία).  

Αντικείμενο του ευρωπαϊκού προγράμματος: «Οpen Schools for Open Societies – ΟSOS», είναι η προετοιμασία της εισαγωγής της καινοτομίας του «Ανοιχτού σχολείου»,  με βασικό άξονα τις φυσικές επιστήμες και τα αντικείμενα του STEM σε θεματικές που συνδέονται με σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης. Στο έργο συμμετέχουν 21 φορείς (υπουργεία, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, μουσεία, σχολεία, κ.ά.) από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Εθνικός συντονιστής για την Ελλάδα είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Η επιλογή των σχολικών μονάδων έγινε με αξιολόγηση των αιτήσεων σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:  1. Ενδιαφέρον και εμπειρία σχολείου και παιδαγωγικής ομάδας. (περισσότερα…)

Γλυκές ευχές στο Στρασβούργο…..

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης στέλνουν με το δικό τους τρόπο τις ευχές τους στους συμμαθητές τους στο Στρασβούργο, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους στο e-twinning έργο: «Μια βιώσιμη πόλη». Μελέτησαν τη συνταγή στα γαλλικά και  έφτιαξαν ένα κλασικό ελληνικό γλυκό για να το συστήσουν στους φίλους τους στο Στρασβούργο. Έφτιαξαν κουραμπιέδες με αμύγδαλα, προϊόν της ορεινής περιοχής της Δεσφίνας.

Το σχολείο μας συμμετέχει σε έργο e-twinning με τίτλο  «Ma ville durable» (Η βιώσιμη πόλη μου). 

(περισσότερα…)

2019…..ευχές!!!!

Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων  και οι μαθητές

  του Δημοτικού Σχολείου Δεσφίνας

σ  α  ς      ε ύ χ ο ν τ α ι

Χ α ρ ο ύ μ ε ν α   Χ ρ ι σ τ ο ύ γ ε ν ν α   

και  ε υ τ υ χ ι σ μ έ ν ο  το   2 0 1 9!!!

Χριστούγεννα….

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Στη γιορτή συμμετείχαν οι μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων, οι οποίοι με θεατρικά δρώμενα, χριστουγεννιάτικα τραγούδια και χορευτικά μετέδωσαν τη μαγεία των Χριστουγέννων σε γονείς και παιδιά, διαμορφώνοντας ένα ζεστό χριστουγεννιάτικο κλίμα. 

Χριστουγεννιάτικες …γλυκές ευχές στο Στρασβούργο

 

Πριν τις γιορτές οι μικροί μαθητές στέλνουν με το δικό τους τρόπο τις ευχές τους στους συμμαθητές τους, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους στο έργο “Μια βιώσιμη πόλη”. Μελέτησαν τη συνταγή στα γαλλικά και  έφτιαξαν ένα κλασικό ελληνικό γλυκό χριστουγεννιάτικο για να το συστήσουν στους φίλους τους στο Στρασβούργο. Έφτιαξαν κουραμπιέδες με αμύγδαλα, προϊόν της ορεινής περιοχής της Δεσφίνας και μπήκαν στο πνεύμα των Χριστουγέννων. (περισσότερα…)

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

 imagesΑγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018 οι μαθητές θα έρθουν στο σχολείο στις 8.15 π.μ. και θα αποχωρήσουν στις 11.45 π.μ.. 

Στις 10.15 π.μ. θα αρχίσει η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.

 Η παρουσία σας θα  μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Συγκέντρωση τροφίμων & ειδών πρώτης ανάγκης για το Κοινωνικό Παντοπωλείο

Ο Σύλλογος  Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, αποφάσισε να συγκεντρώσει είδη διατροφής και πρώτης ανάγκης για το «Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δελφών».

Παρακαλείται όποιος επιθυμεί να συμβάλει  στη προσπάθειά μας αυτή. 

Η συγκέντρωση των ειδών θα γίνει τη Τετάρτη 19, Πέμπτη 20 και Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου, στο χώρο του Σχολείου.

Σας παραθέτουμε ενδεικτική λίστα προϊόντων. 

ΤΡΟΦΙΜΑ & ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ  (περισσότερα…)

Το δέντρο των ευχών….

Είμαστε όλοι κομμάτια του ίδιου παζλ…….Οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας έγραψαν και ζωγράφισαν τις ευχές τους για τα άτομα με αναπηρία…. και οι ευχές τους έγιναν χριστουγεννιάτικα στολίδια… και στόλισαν το ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ…

Επίδοση βαθμολογίας Α΄ Τριμήνου – Ενημέρωση Γονέων

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,  την   Τετάρτη  12  Δεκεμβρίου  2018 και ώρα 12:40  θα  γίνει ενημέρωση  από τους εκπαιδευτικούς  όλων των  τάξεων  αναφορικά  με   την πρόοδο των παιδιών σας και θα δοθούν οι Έλεγχοι Προόδου του Α΄ Τριμήνου στους γονείς των μαθητών των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς