Ενδοσχολική επιμόρφωση του σχολείου μας

poster hires 1Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα ταχύρρυθμο διαδικτυακό εργαστήριο, την Πέμπτη 7 Απριλίου από 17:30 έως 20:00 μέσω της ψηφιακής αίθουσας,  που προσέφερε μια βιωματική και παιγνιώδη εισαγωγή στη Δημιουργική Σκέψη και τη Δημιουργικότητα και το πώς αυτές μπορούν να αξιοποιηθούν στην πράξη και στην τάξη. Το εργαστήριο είχε ως βασικό στόχο την έμπνευση μέσα από τη διασκέδαση, καθώς και να ανοίξει την όρεξη των συμμετεχόντων για δημιουργική σκέψη και ένταξή της στην εκπαιδευτική τους πρακτική.
Το εργαστήριο βασιζόταν και ταυτόχρονα εισήγαγε τη φιλοσοφία και τη μεθοδολογική προσέγγιση με το όνομα «Σκεψεδάκια», η οποία έχει δημιουργηθεί από τον εισηγητή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με παιγνιώδη χαρακτήρα. Τα Σκεψεδάκια συνδυάζουν τη Δημιουργικότητα με τη Διασκέδαση και εξασκούν ποικίλες πτυχές της Δημιουργικής Σκέψης (φαντασία, ανοιχτομυαλιά, εφευρετικότητα, αντισυμβατικότητα, κ.α.). Ένα Σκεψεδάκι συνήθως είναι σύντομο, έτσι ώστε να μπορεί εύκολα να ενταχθεί στο πλαίσιο οποιασδήποτε εκπαιδευτικής δραστηριότητάς ακόμα και στο διάλειμμα. Πολλά Σκεψεδάκια μαζί μπορούν να συνδυαστούν για τη δημιουργία πολύωρων εργαστηρίων και εκπαιδευτικών δράσεων. Στο πλαίσιο του εργαστηρίου παρουσιάστηκε η βασική «συνταγή» για τη δημιουργία επιτυχημένων Σκεψεδακίων, πολλά σχετικά παραδείγματα, αλλά και ο ρόλος και η αξία των «Ασχέτων», καθώς και πώς όλα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως δομικά στοιχεία για τη δημιουργία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με παιγνιώδη χαρακτήρα.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος  Δημήτρης Γραμμένος, PhD, Κύριος Ερευνητής του Ινστιτούτου Πληροφορικής ΙΤΕ.
Η επιμόρφωση έγινε στα πλαίσια των ενδοσχολικών επιμορφώσεων και διοργανώθηκε από  το 44ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας σε συνεργασία με τα 9ο,17ο,32ο  Δημοτικά Σχολεία Λάρισας και το  Δημοτικό Σχολείο Χάλκης.