ΦΥΤΡΩΝΕΙ,ΦΥΤΡΩΝΕΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ………

Γράφει ο δάσκαλος Νιδέλκος Λεωνίδας

Τί κάνουν άραγε οι ήρωες της Παραμυθοχώρας όταν κλείνουν τα βιβλία;Άραγε κοιμούνται ανάμεσα στις λέξεις και τις εικόνες περιμένοντας την επόμενη φορά που ένα χεράκι θα γυρίσει τις σελίδες ;Και γιατί, αν όχι σε όλες, πάντως στις περισσότερες ιστορίες,ένα φρούτο, ένα λαχανικό, ένα όσπριο, ένα ψάρι ή ένα φαγητό συνδέει την παρουσία του με τον ήρωα και έχει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη;

1

Mε αφορμή μια άλλη εκδοχή του παραμυθιού Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΤΑ ΝΑΝΟΙ που βρήκα ΕΔΩ ,στην ώρα των βιωματικών δράσεων με τους μαθητές του Γ΄2, αποφασίσαμε να πάρουμε το ρόλο των εφτά νάνων και…καταπιαστήκαμε με την σπορά.

πήραμε θήκες από CD, βαμβάκι, σποράκια, νερό……

2

3

κλείσαμε……και σφραγίσαμε με σελοτέιπ το κάτω μέρος….

4

από το πάνω μέρος του cd ( που είναι ανοιχτό) θα μπορούμε  να ποτίζουμε το σποράκι μας……

5

γράψαμε τα ονόματά μας στις θήκες……..τα  βάλαμε κοντά στο παράθυρο …..για να χουν φως …….

 Όταν το σποράκι μας βγάλει ρίζες, βλασταράκι, φύλλα……θα  μετρήσουμε πόσο μεγαλώνει,  χρησιμοποιώντας χάρακα

και σημειώνοντας το πάνω στις θήκες ……..Οι θήκες δηλαδή θα λειτουργήσουν σαν ατομικές καρτέλες καταγραφής της ανάπτυξης  του σπόρου μας !!! Σε αναμονή……..τα αποτελέσματα !!!!

6

Την εξέλιξη των σπόρων μας θα δείτε σε νεότερη ανάρτηση.

7

Την ωραία αυτή  δραστηριότητα την βρήκα εδώ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *